dat is idd wel een goed idee... maar toch moeten tracks als DamNation en SixtyNiner erop blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef kree het volgende:
Ik zal binnenkort even een lijstje maken met een vote optie erbij voor tracks die van de server moeten.
Zo krijgen we in ieder geval een duidelijk beeld.
Zodra er wat minder tracks op de server staan kunnen er weer wat mooie banen toegevoegd worden.
(oh iemand anders mag dat lijstje ook maken hoor, ik heb best wel weinig tijd.Ik denk dan gewoon aan de bovengenoemde tracks die genoemd worden voor verwijdering één voor één neerzetten en dan zo'n fok polletje erbij met "moet deze van de server Ja/Nee")
ik heb er ook nog wel iets van 3 gevonden, maar ik wacht daar wel mee, want anders heb jij maybe dezelfdequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef e-wok het volgende:
Ik heb er 6 gevonden en daar laat ik het eerst bij. Als de server voldoende opgeschoond is post ik ze wel.
Dat komt omdat de eind-key nog steeds gewoon op de standaard waarden staat. Die moet je even net zo instellen als de begin-key.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:00 schreef JumperJack het volgende:
Ik heb trouwens 1 probleempje met de MT
als ik een textclip invoer, en plaats hem onder in beeld, en ik bekijk de clip, dan gaat hij automatisch naar het midden toe en wordt hij kleiner, hoe houd ik hem gewoon onder in beeld en even groot???
TM is vast te moeilijk voor je.. net als alle andere spellen waarbij ik je in een of ander Fok!topic weer tegen kom. Ik zou Mario Kart proberen als ik jou wasquote:
ji was het dus!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TM is vast te moeilijk voor je.. net als alle andere spellen waarbij ik je in een of ander Fok!topic weer tegen kom. Ik zou Mario Kart proberen als ik jou was![]()
Leuke baan. Niet al te moeilijk, paar tricky stukjes. Ik zou wel op dat platform waar je helemaal moet omkeren en terug naar de start even een tekst plaatsen ofzo, want ik snapte echt niet waar ik heen moest eerst.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
En bij de weg, mijn nieuwe track is afParis Four Hundred
Feedback welkom
Leuke baan idd, best strak te racen. Ben alleen niet zo kapot van die stukjes over grasquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Feedback welkom
De eerste keer over 't gras is goed te doen, maar de 2e keer heb ik er aardig wat moeite mee. Heb 'm 3 keer gereden tho, misschien is 't een kwestie van de goede lijn vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Leuke baan idd, best strak te racen. Ben alleen niet zo kapot van die stukjes over grasen wat Koekje zegt, die scherpe bocht terug naar de start mag wel wat duidelijker- niks wijst erop dat daartussen nog een gat zit
.
Verder erg leuke baan![]()
Het is op zich wel te doen, alleen ben ik er persoonlijk geen liefhebber vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De eerste keer over 't gras is goed te doen, maar de 2e keer heb ik er aardig wat moeite mee. Heb 'm 3 keer gereden tho, misschien is 't een kwestie van de goede lijn vinden.
ahh dat is het dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat komt omdat de eind-key nog steeds gewoon op de standaard waarden staat. Die moet je even net zo instellen als de begin-key.
Klopt, dat is inderdaad veel te onduidelijk. Heb het inmiddels aangepast. Bedankt voor de feedbackquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Leuke baan. Niet al te moeilijk, paar tricky stukjes. Ik zou wel op dat platform waar je helemaal moet omkeren en terug naar de start even een tekst plaatsen ofzo, want ik snapte echt niet waar ik heen moest eerst.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef JumperJack het volgende:
nee, alleen de tutorial van BlaHTiS gevonden, maar dat is alleen in-game.
heeft iemand misschien een link naar een goede tutorial over de intro en de outro???
Met de handleiding + aanklooien is het me redelijk gelukt. Anders moet je even een andere track die een intro/outro heeft downloaden, openen in de editor, en dan checken hoe zij 't gedaaan hebben. Helpt ook wel.quote:
ik snap 'm nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Feedback welkom
Nog een keer de looping nemen, en dan door de 'rode' finish.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:54 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
ik snap 'm niet![]()
ik passeerde zo'n groene finish, en wat moet je dan doen?![]()
je hebt het trucje van Ron_Turbo echt door hè, ook al in burning desirequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog een keer de looping nemen, en dan door de 'rode' finish.
Whehe, inderdaad. Ik vind het gewoon leuk om van die speciale dingen in zo'n baan te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je hebt het trucje van Ron_Turbo echt door hè, ook al in burning desire![]()
okej bedankt, ik zal 't wel een keer proberenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog een keer de looping nemen, en dan door de 'rode' finish.
Ik vind hem erg lastig, maar daardoor ook wel leuk. De wallride vind ik helemaal niks, maar dat ligt meer aan mezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef Oldbie het volgende:
Mijn derde track is klaar voor feedback: Strange Crossings
Het is een track van ca. 1:10 (author time nu is 1:11:19 ofzo maar dat moet na fine tuning van de track nog beter worden)
Veel plezier ermee en laat vooral weten wat je ervan vindt.
Thanksquote:Firefly, je track is erg cool. Ik had ook al het idee opgevat om een hoop loopings in een track te gooien maar je was me voorWat mij betreft mag deze op de server
Het is een keer geen fullspeedbaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind hem erg lastig, maar daardoor ook wel leuk. De wallride vind ik helemaal niks, maar dat ligt meer aan mezelfIk vind hem wel lekker uitdagend, maar ik denk niet dat ie een erg lang leven op de server zou hebben
Sorry maar ik vind 't nix. Wallride is irritant (ook als je 'm doorhebt) en verder zit er niet zoveel spanning in. Te veel rechte stukken (hebben je andere banen trouwens ook last vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef Oldbie het volgende:
Mijn derde track is klaar voor feedback: Strange Crossings
Het is een track van ca. 1:10 (author time nu is 1:11:19 ofzo maar dat moet na fine tuning van de track nog beter worden)
Veel plezier ermee en laat vooral weten wat je ervan vindt.
Firefly, je track is erg cool. Ik had ook al het idee opgevat om een hoop loopings in een track te gooien maar je was me voorWat mij betreft mag deze op de server
idd, heb het verandertquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Oldbie het volgende:
Gestemd
Tackle Three en Bumpy Heights staan twee keer in de poll
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft ervoor gestemd om DutchDelight erop te houden?![]()
Gewoon met Camera Path, en dan heeeeeeeeeel veel keys plaatsenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef JumperJack het volgende:
owja, behalve die outrovraag heb ik nog een vraaghoe maak je een GPS zoals in Thunderbold en Moving Power???
![]()
Niet meer.quote:
laat maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon met Camera Path, en dan heeeeeeeeeel veel keys plaatsen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft ervoor gestemd om DutchDelight erop te houden?![]()
Ga naar solo -> browse all tracks --> mapje zoeken waar je precies die gbx file hebt neergezetquote:
/bye ook trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
ik zit nu op de server maar als ik probeer te voten of bv /record ofzo intyp gebeurt er nietsmaar iets als /gg all doet het wel...
![]()
niet zichtbaar. en mijn votes komen niet eens door, zie ze niet alleen niet, maar ze tellen ook niet meequote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
/bye ook trouwens![]()
-edit- Hoe zit het nu met custom skins, zijn die wel of niet zichtbaar. Zonet zag niemand elkaars skin namelijk. Kree tell us please![]()
De customs skins worden verzonden via P2P, de server speelt hier dus in principe geen rol in.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
/bye ook trouwens![]()
-edit- Hoe zit het nu met custom skins, zijn die wel of niet zichtbaar. Zonet zag niemand elkaars skin namelijk. Kree tell us please![]()
Dat weet ik vrijwel zeker, als ik m'n naam in kleur heb via Show all servers-> account, werken m'n /commands niet. Als ik m'n naam niet verander en gewoon geel hou zie ik de commands wel. En dat is best vervelend. :/ Volgensmij tellen m'n votes wel mee tho, maar daar ben ik niet zeker van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef kree het volgende:
Over het probleem met de / Commands, ik weet niet zeker waardoor dit komt. ik vermoedt dat het te maken heeft met de lengte van de naam (8 tekens?).
Er is hier eerder een truckje gepost om te zorgen dat je naam toch langer kan zijn. Wellicht heeft dat ermee te maken.
Mischien kunnen jullie eens proberen te verbinden met een korte nickname en dan kijken of het werkt.
Laat het maar even weten of het dan wel/niet lukt.
dat is wel raar. want ik heb mijn naam al 4 weken veranderd via show all servers, en pas sinds gisteren werkte het niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat weet ik vrijwel zeker, als ik m'n naam in kleur heb via Show all servers-> account, werken m'n /commands niet. Als ik m'n naam niet verander en gewoon geel hou zie ik de commands wel. En dat is best vervelend. :/ Volgensmij tellen m'n votes wel mee tho, maar daar ben ik niet zeker van.
als ik mijn naam NIET in het Inet-menu verander werken de commands WEL, als ik mijn naam wel vernader werken ze niet, en dat is echt pas een dag dat dat is. daarvoor werkten ze gewoon wel met veranderde naamquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Over het probleem met de / Commands, ik weet niet zeker waardoor dit komt. ik vermoedt dat het te maken heeft met de lengte van de naam (8 tekens?).
Er is hier eerder een truckje gepost om te zorgen dat je naam toch langer kan zijn. Wellicht heeft dat ermee te maken.
Mischien kunnen jullie eens proberen te verbinden met een korte nickname en dan kijken of het werkt.
Laat het maar even weten of het dan wel/niet lukt.
Dan moet je ergens een trigger plaatsen, vervolgens een hoop camerawerkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef JumperJack het volgende:
owja, behalve die outrovraag heb ik nog een vraaghoe maak je een GPS zoals in Thunderbold en Moving Power???
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |