quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat is dat ook alweer? ik heb hem zolang niet meer gezien
Bronquote:De zon is de ster die zich het dichtst bij de aarde bevindt en het helderste object aan de hemel.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef anne_Chris het volgende:
DE ZON, DE ZON !!!
en ik ga vandaag trouwen!![]()
![]()
![]()
Je gaat trouwen en denkt, hé ik zal op de dag van mijn leven nog even gaan fokkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef anne_Chris het volgende:
DE ZON, DE ZON !!!
![]()
![]()
op je trouwdag nog op Fok!?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef anne_Chris het volgende:
DE ZON, DE ZON !!!
![]()
![]()
Dat noem ik nou een diehard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:23 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Je gaat trouwen en denkt, hé ik zal op de dag van mijn leven nog even gaan fokken![]()
Over 30 jaar is het klimaat wel verschoven en zitten de kindjes in Afrika met hendig sjieke bontkraag jassen voor de sneeuwquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ahha dat gevaarte waar mensen buiten nederland bruin van worden toch?
dat verdient eigenlijk een apart topicquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef anne_Chris het volgende:
DE ZON, DE ZON !!!
![]()
![]()
Ik had ooit een centraal felicitatietopic maar die wilde niet echtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat verdient eigenlijk een apart topic![]()
mogen ze wel flink bij eten want anders gaan ze het niet redden met zo'n lage lichaams vetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Over 30 jaar is het klimaat wel verschoven en zitten de kindjes in Afrika met hendig sjieke bontkraag jassen voor de sneeuw
Dat is het goeie nieuwsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mogen ze wel flink bij eten want anders gaan ze het niet redden met zo'n lage lichaams vet![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef anne_Chris het volgende:
DE ZON, DE ZON !!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:24 schreef RedFever007 het volgende:
ZONNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
Trouwens de plaatjes zijn stuk
Duhquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hoopt ook dat iemand een topic opent hè?
Maarre gefeliciteerd hoor
ik nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hoopt ook dat iemand een topic opent hè?
Maarre gefeliciteerd hoor
Yesh.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
NOICE!
Schuif het maar weer op een ander afquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:59 schreef Kizim het volgende:
anne_chris geeft de bbq ter gelegeneheid van haar huwelijk!![]()
lekker een Bavaria in de (ontopic) ZONquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Schuif het maar weer op een ander af
We staan morgen bij je op de stoep, ik neem wel bier mee
Speciaal biertjes gaan er ook wel inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lekker een Bavaria en de (ontopic) ZON![]()
Palmbomenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
paar vrouwen in bikini erbij
euh ja, maar na de bbq natuurlijk, want die heeft prioriteitquote:
Ok vooruitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef Kizim het volgende:
[..]
euh ja, maar na de bbq natuurlijk, want die heeft prioriteit![]()
Oke en dat kan nog wel vlug voor de bbqquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok vooruit
We moeten ook nog wel even proberen of het past.. Anders trouwen we voor niets!
Dus eerst neuken dan maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |