Kluivert, Bosvelt en Stam op de reservelijst.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zou Seedorf, Cocu, Seedorf, F. de Boer, of Seedorf de pingels laten nemen
Wie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Marco selecteert Aisatti voor de pingels.
Tegen inter speelde hij een aardige 1e helft. En je meot niet vergeten dat hij nu robben aan de zijkant heeft. Lekekre voorzetten dat is huntelaar ze ding.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De wedstrijden tegen goede verdedigers (Inter, PSV) was hij tamelijk onopvallend.
2 maal Seedorf? Je gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zou Seedorf, Cocu, Seedorf, F. de Boer, of Seedorf de pingels laten nemen
Jij bent raar. Jij ziet het liefste linkspoten onze penalty's nemenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Huntelaar , Kuyt en Van Nistel weten hem alle 3 wel te missen.
Landzaat is uit vorm.
Robben, VDV of Van Persie.
Misschien ook nog Van Bommel.
het was juist Robben die ons van het penaltysyndroom afhielp samen met VDSquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
Je moet een speler kiezen die niet af kan gaan. Geen Robben's, v. Nistelrooij's, Sneijders, Landzaten of vd Vaarts dus. Gewoon Jan Kromkamp ofzo.
Klopt, maar dat kwam omdat Ajax achterover leunde en geen kans zag vanuit de verdediging de bal naar voren te krijgen. Ditzelfde beeld zag je ook bij PSV in hun laatste CL wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. De wedstrijden tegen goede verdedigers (Inter, PSV) was hij tamelijk onopvallend.
Als je alle ballen op de spits speelt, krijgt die sowieso minder ballen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:23 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kwam omdat Ajax achterover leunde en geen kans zag vanuit de verdediging de bal naar voren te krijgen. Ditzelfde beeld zag je ook bij PSV in hun laatste CL wedstrijd.
Als je een zwakke verdediging hebt die niet zeker is dan creeer je problemen voor de spitsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |