Goed bezigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:11 schreef Youp het volgende:
voorproefje!! de foto's staan op school op het netwerkik heb ze alleen thuis nog niet helaas dus ik kan nog niet alles resizen en uploaden...
[afbeelding]
oeps![]()
![]()
OMFG dit is wel erg vetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:11 schreef Youp het volgende:
voorproefje!! de foto's staan op school op het netwerkik heb ze alleen thuis nog niet helaas dus ik kan nog niet alles resizen en uploaden...
[afbeelding]
oeps![]()
![]()
Als ik kan doe ik dat zekerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef Youp het volgende:
[..]
volgende keer kom je maar kijken!![]()
(eind september ergens)
nou eerst gaat het monster 15cm omlaag ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef Drive-r het volgende:
Nu is het tijd voor een stap verder. Dikkere remmen, full slicks, voor alles zo slap mogelijk, achter zo stijf mogelijk en dan kun je zo hard remmen dat de achterwielen los komen! Maar mooi om nu al die foto's te zien op twee wielen. Je ziet het veel bij rallywagens, maar het blijft mooi...
Hm, twee wielen lukt je ook nog wel zonder slicks. Even kijken of ik hier nog foto's van heb (ik in een clio 2.o rs)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef Youp het volgende:
[..]
nou eerst gaat het monster 15cm omlaag ofzoen de volgende stap is KMS en eventueel nog wat andere motortuning plus een sperdiff.. we hadden er btw al full slicks onder, hoe denk je anders dat we op 2 wielen konden rijden?
jep... is gewoon een 2 liter GSi 8vquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat voor motorblok ligt er nou in, nog steeds een 2.0 gt?
niet met de "marshall powerracers" die op die 17ers zaten in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hm, twee wielen lukt je ook nog wel zonder slicks. Even kijken of ik hier nog foto's van heb (ik in een clio 2.o rs)
ja, dat zie je toch! op 2 wielen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Kunnen jullie ook rijden of wat gaat er allemaal fout?
Hoe hij zit te kijken in die auto!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:54 schreef Youp het volgende:
oja, het team waar we de slicks aan te danken hadden!
venlo bedankt
[afbeelding]
let ook op de omver gereden vlaggenmast
daar zijn we nu mee bezigquote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef tupolev141 het volgende:
Wat met de 'normale' circuits? Zolder, Zandvoort? Te duur? Teveel regels?
dat had ik nou ookquote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef Nerdmans het volgende:
Vet project!
dit is voor t eerst dat ik Slopel wel iets positiefs vind hebben
Nou nog keer C20XE en F20 bak derachter en ritje naar DdV en gaat echt de wereld voor je open.quote:
het is maar een schoolproject en ons schooljaar is bijna ten einde. we gaan nog één keer naar het circuit en dan houdt het op voor de astra. ik zal gerust na m'n volgende opleiding nog zo'n auto bouwen maar dan wordt het toch 100% zeker een achterwielaandrijver.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:14 schreef PNG het volgende:
[..]
Nou nog keer C20XE en F20 bak derachter en ritje naar DdV en gaat echt de wereld voor je open.
Snap je meteen waarom Groep N3 al jaren gedomineerd wordt. Bent er bijna.
jaaaa meer !!! harder !!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:11 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
oeps![]()
![]()
alle plaatjes zijn dood iigquote:Op zondag 9 maart 2008 11:06 schreef Stellendam het volgende:
Hoe staat het nu ermee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |