Het leverde 'm toch 4 punten op, dat was z'n bedoeling, en om dan daarna verder te kunnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
idd breakje van 1. Ik snap niet waarom hij die 5 piunten niet pakt. Alle rode ballen liggen toch safe
What has been the longest frame played at The Crucible?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef mitt het volgende:
Hoe lang is het langste frame eigenlijk?
meer danquote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
Hé, zag ik dat nou goed en bewogen er meer als 2 ballen
Ah natuurlijk, maar die waren ook tijden bezig met de zwarte.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
What has been the longest frame played at The Crucible?
That was the epic final frame of the 1985 World Championship final between Steve Davis and Dennis Taylor which lasted 69 minutes.
Taylor won on the final black.
Ja, maar dat was tenminste één en al spanning!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
What has been the longest frame played at The Crucible?
That was the epic final frame of the 1985 World Championship final between Steve Davis and Dennis Taylor which lasted 69 minutes.
Taylor won on the final black.
hee djen, jij ook hierquote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef djenneke het volgende:
Raar om je voor te stellen dat Ebdon ooit een hele snelle speler was...
Al 2 dagen met deze frame. Gevoelsmatig dan...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
hoe lang zijn ze al bezig?
LONGEST FRAMEquote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef mitt het volgende:
Hoe lang is het langste frame eigenlijk?
Ik zet net de tv aanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef komrad het volgende:
[..]
hee djen, jij ook hier
kom maar op met die analyse
Ze zijn begonnen om 22.48 met dit frame.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
hoe lang zijn ze al bezig?
Als daar krijt op zit is dat heel normaal hoor...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Jan verveelt zich, hij gaat zelfs rode ballen schoonmaken.
trend van dit topic hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als daar krijt op zit is dat heel normaal hoor...
Ach welnee. What was I thinking?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Jane het volgende:
Nou, zou Dott deze lange potten?
weer centimetersquote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Jane het volgende:
Nou, zou Dott deze lange potten?
Nu bijna decimeters bij Ebdon.quote:
Als ik het goed heb gelezen is het zelfs een Nederlander. Een zekere Jan Verhaas.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor die referee. Ik zou echt in slaap vallen...![]()
Er zit nog een hulpscheids bij... een zekere Klaas Vaakquote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen is het zelfs een Nederlander. Een zekere Jan Verhaas.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Jane het volgende:
Volgens mijn vader lijkt het trouwens bij Ebdon altijd of hij eerst de witte bal aan het oppompen is, voordat hij eindelijk een keer stoot.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen is het zelfs een Nederlander. Een zekere Jan Verhaas.
Ja, het is onze Jan!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n goede reclame voor de snookersport in dit geval...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef mitt het volgende:
Wel tof dat we later kunnen zeggen dat we ooit (minimaal) een half topic aan 1 frame hebben besteed
En dat terwijl het vrij lang duurde voordat hij eindelijk geopend werd! We hadden al bijna klaar kunnen zijn met dit topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef mitt het volgende:
Wel tof dat we later kunnen zeggen dat we ooit (minimaal) een half topic aan 1 frame hebben besteed
Dat wordt zeker 3/4 topic, als het geen heel topic wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef mitt het volgende:
De helft is al gaan slapen jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
En dat terwijl het vrij lang duurde voordat hij eindelijk geopend werd! We hadden al bijna klaar kunnen zijn met dit topic.
Nee ze deed een poging de kijkers te vermakenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schrok van Hazel, dacht even dat ze gingen nokken.
Dat kan je mij niet kwalijk nemen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Light het volgende:
[..]
9 minuten voor 4 was het toch?
Alsnog Britse tijd, dat wel.
"Tussendoor zenden we even de Lord Of The Rings trilogie uit en dan zijn we daarna terug met de laatste ballen van dit frame."quote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schrok van Hazel, dacht even dat ze gingen nokken.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
"Tussendoor zenden we even de Lord Of The Rings trilogie uit en dan zijn we daarna terug met de laatste ballen van dit frame."
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En een break van 8. Nu gaat het hard.
Ja, dat blijkt.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En een break van 8. Nu gaat het hard.
Goh, Dott doet me versteld staan. Dat hij het probeerde zelfs!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
Nee, dat lukt toch niet
Met een break van één neemt dit gemiddelde zelfs nog toequote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef mitt het volgende:
Gemiddelde break in dit frame: 0,79.
Nu is het officieel: vrouwensnooker is interessanter dan deze partij...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En we zijn een uur bezig met dit frame.
Angsthazensnooker, dat is het.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef djenneke het volgende:
Dott wil niet winnen... Hij wil gewoon niet verliezen.... en als er iets saai is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |