Respect. Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Te begrijpen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
Doe eens opruimen en weer openen
Ze vinden mij kut ;(
ik voel mij kutter met de minuut
Daar hadden we het net over.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef NJ het volgende:
Ik heb een vraag:
[ [afbeelding] ]
Waarom zijn er na een goede grap altijd van die kneuzen die niet weten wanneer de grap over is?
wat politiek correctquote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over.
Dat ene topic was precies genoeg.
Hetquote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Conflict snapt het.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer het genoeg isquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Conflict snapt het.
Leuk geweest, weten wanneer het afgelopen is.
Kan jij misschien ophouden met posten?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunnen ze nou misschien ophouden met die kinderachtigetopics...
![]()
In slechst 14 minuten!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, zou dat een record geweest zijn? Een heel topic met ongeveer 280 exact dezelfde posts?
Volgens mij welquote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, zou dat een record geweest zijn? Een heel topic met ongeveer 280 exact dezelfde posts?
Bìnnen een kwartier vol bovendien.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Jij bent nou typisch zo'n user, dat als ik in jouw postgeschiedenis kijk, je eindigt met een ban.quote:
En jij bent typisch zo´n gestapo mod, te weinig rechten om te bannen dus ga je naar je officieren die het wel kunnenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij bent nou typisch zo'n user, dat als ik in jouw postgeschiedenis kijk, je eindigt met een ban.
Je weet alleen zeker dat het nooit gaat lukken om er een vol te krijgen zonder dat iemand het niet een klein beetje verkloot.quote:
Inderdaad, voor sommige contactgestoorde mensen blijkt dat nogal lastig.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Conflict snapt het.
Leuk geweest, weten wanneer het afgelopen is.
hou ff op joh, het was net zo leuk.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent typisch zo´n gestapo mod, te weinig rechten om te bannen dus ga je naar je officieren die het wel kunnenLekker zoeken naar users die je kan bannen!
![]()
![]()
Nou dit lijkt me nou typisch zo'n ban die wel heel terecht is!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent typisch zo´n gestapo mod, te weinig rechten om te bannen dus ga je naar je officieren die het wel kunnenLekker zoeken naar users die je kan bannen!
![]()
![]()
wegquote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou dit lijkt me nou typisch zo'n ban die wel heel terecht is!
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dus vertrek van SiemeN...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef _Gromit_ het volgende:
9 mei grote dag!
Unban van Knowall en BrauN. Althans, zo gaan de geruchten.
Ik dacht, ik zeg het effe, klootzakken.
9 Mei in de Fok!Soap:quote:
Laten we samen zoeken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Snakey het volgende:
Zodra jij wat originaliteit zoekt zal ik er eens over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |