Wel in WMP geopend hé?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:42 schreef Eliminator20 het volgende:
Link doet het niet?
jep, hij moet even laden idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef EminemRulezz het volgende:
Link doet het.... gewoonf f wachten
Ow, was jij dat. Ik dacht al, die ken ikquote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Timmai het volgende:
Ik ben er 2 uur geleden langsgekomen, iemand mij gespot?
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Morgen weer een nieuwe dag om te kijken.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, waar is de tekst gebleven?
2e ranks neuzen..quote:
NEEquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:58 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Hmm jullie hebben hier zeker niks beters te doen dan de webcam in de gaten houden, en als er iets "bijzonders" gebeurd zo snel mogelijk een screenshot posten ?
Volgens mij is ie achterover gevallenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef TheFrankey het volgende:
waarom staat ie nu een andere kant op gericht???
flikkersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef Sterke_Yerke het volgende:
WTF, stonden 2 gasten te pissen, loopt 1 gast weg, gaat die ene die nog stond te pissen de heletijd achteromkijken naar die andere gast![]()
Met dit weer niet zo raarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:52 schreef Stansfield het volgende:
Lekker rustig in Amsterdam nu.
Het is wachten tot die scooter omvalt dat zou lachen zijn, of fietsen op de trambaan hele opstopping.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:36 schreef Mathijz het volgende:
Het waait hard zo te zien. Al die fietsen die zijn omgevallen
Staat het hele jaar aan...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:00 schreef Volvoman het volgende:
Blijft de webcam het hele jaar aan, of gaat hij binnenkort uit?
cam werkt nog steeds zal dus wel denkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey dit is grappig, gaat dit topic nog door nu?
Het is wel een beetje retro 2006 maar ik hou 'm in de gatenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef anti-virus het volgende:
Ik ga morgen mss wel lekker krijten, vorig jaar met ducktape de TVP gezet
AJAXquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja handig, mijn vriend woont ook in A'dam!![]()
ja klopt, ik was te ongeduldigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
Hij doet het bij mij wel
Kwam net een mooie limo voorbij
Ja iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja klopt, ik was te ongeduldig
net iemand foto maken van de wctjes?![]()
Je ziet ze (zelfs) vliegenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zit er een duivenest naast de camera ofzo, ik hoor steeds gekoer
Zoekt tussen foto'squote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik liep daar een kwartiertje geleden.. Die gozer met een groen jack en een spijkerbroek op zijn knieën
No Shit Sherlock!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
De eigenaar van de webcam is een GoTter zie ik
Ja weetikveelquote:Op zondag 18 maart 2007 14:48 schreef Impry het volgende:
[..]
No Shit Sherlock!
Is ook een topic van op GoT met 5850 posts
Nee met iemand met een bruin windjack en een vrij grote bos krullenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zoekt tussen foto's![]()
Liep je samen met iemand met een zwart jas?
Geen idee, als je op de link in de OP klikt gebeurt er niks? Bij mij wordt er een nieuwe webpagina geopend en Winamp opgestart.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef Hagelkaas het volgende:
Waarom doet die webcam het eigenlijk niet bij mij
Kut Winamp ook.. WMP VDO!
Hoezo?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen stromen er allemaal blije ajax supportertjes uit de cafes..![]()
Dronken volk gehuld in het oranje dat perongeluk over elkaar urineert bij die pishokjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:48 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Wat is er daar te zien op koninginnedag?
Hou ik je aanquote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Qunix het volgende:
Dag/avond voor Koninginnedag klad ik daar wel wat![]()
![]()
goed idee.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:15 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb ff een smsboard aangemaakt:
[afbeelding]
http://www.smsboard.nl/messages.php?name=webcam (Handig voor in volgende OP)
Hier mee kan je met het forum communiceren terwijl je daar staat te krijten!
Misschien dat ik morgen langs ga.
Pakt kratje pils erbij en een zak paprikachipsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef woeeiiii het volgende:
Ik ga nu weg, ben rond 2 uur op CS, dan nog naar t plein toe, ik schat dat ik om half 3 sta te krijten.
Btw van wie is die bifisms.
Kijken/Printscreenen jullie allemaal mee.
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ben er ook weer bijDit is toch wel m'n succesvolste reeks ooit op een forum
![]()
Ik kijk mee, en ik neem het op als je begintquote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef woeeiiii het volgende:
Kijken/Printscreenen jullie allemaal mee.
Je kan beginnen met opnemen hij is begonnenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk mee, en ik neem het op als je begint
(als ik optijd ben)
Waarquote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Op een ander forum zijn ze al dingen aan het bekokstoven om de tekst te veranderen.![]()
Idd.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef Urquhart het volgende:
Een bestelbus, met een man die er nogal verdacht bij zit, nu
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef venomsnake het volgende:
Impry heeft een screenshot van "FOK is de baas" op GoT lopen posten..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef venomsnake het volgende:
Impry heeft een screenshot van "FOK is de baas" op GoT lopen posten..![]()
Ja dus, ik heb HK toegangquote:
Ikquote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heeft iemand er een filmpje van gemaakt en ergens gehost? Ik houd me aanbevolen, heb net het moment supreme gemist.![]()
Zwaai je even?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Wel grappig, ik kom er zo langs als het goed is (heb eerst borrel, dus je weet het nooit).
Baggerwebcamkwaliteit comprimeren zodat het filmpje kleiner wordt is zonde.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik
Ik ga m nu ff verkleinen, en dan uploaden (hij is nu 94 MB namelijk)
gewoon op http://www.dailymotion.com/ neerplempen, mag 150mb zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik
Ik ga m nu ff verkleinen, en dan uploaden (hij is nu 94 MB namelijk)
Liever verfquote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef Roi het volgende:
Oh god, betekend dit dat ik stoepkrijt moet kopen
Welke programma gebruik je om zulke gifjes te maken?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef venomsnake het volgende:
Daar had je de plsie al, op zoek naar GoT'ers met krijt.![]()
[afbeelding]
hier staat wel hoe dat moet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Welke programma gebruik je om zulke gifjes te maken?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef woeeiiii het volgende:
Zoo ik ben weer thuis, wordt het volgende topic nu naar mij vernoemt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef woeeiiii het volgende:
Heldquote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef woeeiiii het volgende:
Tof filmpje! Helemaal duidelijk, zie mij zwaaien, bellen, praten met die haringboer en n flesje drinkenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Piles het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)j8b_fok-koningsplein
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is dit gevreesde autootje van de haven/reinigingsdienst? (linksondering)
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is dit gevreesde autootje van de haven/reinigingsdienst? (linksondering)
[afbeelding]
Goed filmpje, mooi scherp beeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Piles het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)j8b_fok-koningsplein
![]()
quote:
Die vrouw die net de trambaan oversteekt heeft geen hoofd.quote:
Denk dat ik het hier wel even neer mag zettenquote:Goedemorgen, hier een berichtje van de webcam-master.
Ik ga zaterdag op vakantie, dus er is niemand om de boel af en toe bij te stellen en wat leuke stats te geven.
Ik vertrouw erop dat jullie als gewaardeerde kijkertjes de boel niet over de zeik helpen tijdens mijn afwezigheid
Het enige wat ik nog vantevoren kan doen is het gluid bijstellen, want vorig jaar stonden er op het Koningsplein luidsprekers waar keiharde muziek uit kwam.
groetjes uit ons mooie Amsterdam!
Hij is er toch naast geplaatstquote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat op de plek van het kunstwerk altijd piskruizen worden geplaatst rond 30 april...
hehe ik zag t ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef VjenneKloetn het volgende:
Whehehe, trok een dikke amerikaanse bak ff gas los en meteen ging der een auto alarm af.
Oh wacht, tis Amsterdam. Is gewoon een autoradio gejat ofzo
Vaste klant daaro?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Karsten bevoorraad gall & gall. Daar mag ook wel een cirkel omheen.![]()
Waarin kan je die stream openen dan? Doet bij mij niets. Of ligt 'ie plat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:24 schreef dl3b het volgende:
Is dit ook Amsterdam, if not wat dan?
http://81.173.4.10/cross05
]quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:30 schreef Tism het volgende:
WTF!!! GoT!? Beginnen die nou ook al? Ben benieuwd wanneer ze op GS wakker worden!!![]()
Er staat FØK... (fuck)quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef Stansfield het volgende:
Er staat weer een op een andere plek FOK. En GOT is bijna niet zichtbaar door alle fietsers.
Hmm, inmiddels doet 'ie het weer. Geen idee waar het is Het grappige is dat er ook een cross04 en cross06 zijn:quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef Oele_ het volgende:
[..]
Waarin kan je die stream openen dan? Doet bij mij niets. Of ligt 'ie plat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |