quote:
Die vrouw die net de trambaan oversteekt heeft geen hoofd.quote:
Denk dat ik het hier wel even neer mag zettenquote:Goedemorgen, hier een berichtje van de webcam-master.
Ik ga zaterdag op vakantie, dus er is niemand om de boel af en toe bij te stellen en wat leuke stats te geven.
Ik vertrouw erop dat jullie als gewaardeerde kijkertjes de boel niet over de zeik helpen tijdens mijn afwezigheid
Het enige wat ik nog vantevoren kan doen is het gluid bijstellen, want vorig jaar stonden er op het Koningsplein luidsprekers waar keiharde muziek uit kwam.
groetjes uit ons mooie Amsterdam!
Hij is er toch naast geplaatstquote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat op de plek van het kunstwerk altijd piskruizen worden geplaatst rond 30 april...
hehe ik zag t ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef VjenneKloetn het volgende:
Whehehe, trok een dikke amerikaanse bak ff gas los en meteen ging der een auto alarm af.
Oh wacht, tis Amsterdam. Is gewoon een autoradio gejat ofzo
Karsten bevoorraad gall & gall. Daar mag ook wel een cirkel omheen.quote:
Vaste klant daaro?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Karsten bevoorraad gall & gall. Daar mag ook wel een cirkel omheen.![]()
Waarin kan je die stream openen dan? Doet bij mij niets. Of ligt 'ie plat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:24 schreef dl3b het volgende:
Is dit ook Amsterdam, if not wat dan?
http://81.173.4.10/cross05
]quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:30 schreef Tism het volgende:
WTF!!! GoT!? Beginnen die nou ook al? Ben benieuwd wanneer ze op GS wakker worden!!![]()
Er staat FØK... (fuck)quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef Stansfield het volgende:
Er staat weer een op een andere plek FOK. En GOT is bijna niet zichtbaar door alle fietsers.
Hmm, inmiddels doet 'ie het weer. Geen idee waar het is Het grappige is dat er ook een cross04 en cross06 zijn:quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef Oele_ het volgende:
[..]
Waarin kan je die stream openen dan? Doet bij mij niets. Of ligt 'ie plat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |