Na lang bellen heb ik 'm uiteindelijk. En het thuis-shirt ook gekocht. Ik kreeg wel 10 euro kortingquote:
Ja die Duitsers zullen echt gefrustreerd zijn door de naam van een speler die in 74 tegen ze de boot in gingquote:
Denk je dat hij wel op tijd fit wordt?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef the_hunter het volgende:
Wilde eerst het uitshirt met Huntelaar 9 achterop bestellen. Maar Huntelaar gaat niet mee. Dus nu het uitshirt met vd Vaart 10
Het EK begon 2 weken terug al. Binnen anderhalve week is zo'n shirt niet vaak binnen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:22 schreef krayz het volgende:
Heb 3.5 week gewacht op mijn huntelaar shirt (NL-uit)
ze hadden gezegd voor t WK, was er vandaag nog niet, heb mn geld terug gekregen, had geen zin om nog eens 4 weken te wachten, wel errug kut
groei jij niet ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb em al een maand ofzo.
Ik wissel em af met mijn EK 2000 shirt met Cocu erop.
Ow sorry, zie nu je post pas. Beetje late reactie dus. Maar ik blijf er vertrouwen in houden dat Rafael op tijd fit is. Misschien niet voor de eerste wedstrijd al, maar vanaf de tweede wedstrijd gaat hij ons naar de wereldtitel leidenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Denk je dat hij wel op tijd fit wordt?
Ik zie het nog zo gebeuren dat v/d Vaart geen seconde zal spelen.
Krijg je trouwens ook 25% korting bij voor nieuwe voetbalschoenenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Bij intersport is het shirt nu 48 euro. Is het ergens goedkoper?
vind het shirt heel mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind dat retro shirt van adidas ook wel mooi
te bestellen op www.subsidesports.com
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:22 schreef krayz het volgende:
Heb 3.5 week gewacht op mijn huntelaar shirt (NL-uit)
ze hadden gezegd voor t WK, was er vandaag nog niet, heb mn geld terug gekregen, had geen zin om nog eens 4 weken te wachten, wel errug kut
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef Devano het volgende:
Oranje op WK volledig in oranje
Nederland speelt zijn drie groepsduels op het WK niet in het nieuwe driekleurige retro-tenue dat in februari van dit jaar werd gepresenteerd.
Het oranje shirt met kraagje, de witte broek en de blauwe kousen, gebaseerd op de outfit uit 1959, maken tegen Servië & Montenegro, Ivoorkust en Argentinië plaats voor een volledig oranje retro-tenue.
De keuze voor de kleurensamenstelling van de tenues wordt bepaald door de FIFA. Alle WK-deelnemers hebben recent hun kledingsvoorstellen naar de wereldvoetbalbond gestuurd.
,,We hebben voor alle groepswedstrijden bekeken of de tenues van de twintig veldspelers genoeg met elkaar contrasteren en ook voldoende afwijken van dat van de beide keepers en het arbitrale trio,’’ licht FIFA-woordvoerder Pekka Odriozola toe. ,,Op die manier hebben we alle tenue-keuzes voor de 48 groepsduels al bepaald.’’
Stephan Lub van Oranje’s kledingsponsor Nike vindt het jammer dat de originele retro-tenues met drie verschillende kleuren in de kast blijven liggen. ,,Het is spijtig, maar we hebben ons erbij neer te leggen. De FIFA bepaalt dat soort zaken nu eenmaal. Gelukkig hebben we op tijd oranje broeken laten maken voor het Nederlands elftal. Anders hadden ze in blauwe broeken moeten spelen zoals Jong Oranje laatst deed op het EK in Portugal.’’
Wat vinden we hiervan? Ik denk dat het sowieso positief is dat die vreselijke blauwe sokken nu niet gebruikt worden, maar met een wit broekje vind ik toch het mooist.
Iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
echt weer zo'n regel waar ik het nut niet van in zie. dat ornaje-wit-blauw had wel iets eigenlijk
Lelijk, zelfs de vlag zit verkeerd om onderinquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:49 schreef DANILXL het volgende:
Ja ik heb dat uittenue vest toch niet voor niets gekocht
[afbeelding]
Cool designquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:49 schreef DANILXL het volgende:
[afbeelding]
Totaal niet, lijkt te veel op RBC of de lokale amateurploeg. Volledig oranje vind ik waarschijnlijk het mooist. Jammer dat Ivoorkust dat gejat heeft en we niet meer uniek zijn.quote:
Hey, aan de onderkant de vlag van Serbia Montenegroquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:49 schreef DANILXL het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |