Ja, geef de zure appel maar weer aan de dame.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:26 schreef SeLang het volgende:
Met condooms voel je helemaal niks, dusEerst ff laten testen Daarna je vriendin aan de pil zetten En anders uitmaken
De pil is veel betrouwbaarder ter voorkoming van zwangerschap dan het condoom; en dat is toch echt het veruit grootste risico dat je loopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef Wouske het volgende:
[..]
Ja, geef de zure appel maar weer aan de dame.
Steeds meer vrouwen zeggen NEE tegen de pil vanwege de bijwerkingen waar veel vrouwen
veel last van hebben. en terecht (meer last van de pil dan van het condoom) dus maak je
borst maar nat. Ik denk overigens niet dat de condoomvrees van velen resulteerd in prima
resultaten in bed, moest dat condoom toch gebruikt worden..
Je bedoelt de werking dat condooms het doorgeven van geslachtsziekten tegenhoudt? Tja, als we daar al over moeten gaan discussieren...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Werkelijk? Hoe vaak kwamen geslachtsziekten voor het gebruik van het condoom voor? En zelfs als het de werking heeft die jij het toedicht: is het niet verstandiger om slechts die groep te behandelen die ook daadwerkelijk een geslachtsziekte oploopt, ipv allerlei fluawekul campagnes op te zetten waardoor mensen nodeloos bang zijn en nodeloos dure testjes doen?
Wanneer je ervan uitgaat dat je vriend(in) ook serieel monogaam is inderdaad niet nee. Dan zijn de risico's verwaarloosbaar. Punt is nou juist dat je dat niet weet. Zodat je juist in die eerste maanden (zoals in geval van TS) best wat voorzichtigheid mag betrachten.quote:Ik bepleit het gebruik van gezond verstand. Als jij veel wisselende contacten hebt kun je beter een condoom gebruiken; als jij echter serieel monogaam bent met lange relaties, is dat nergens voor nodig.
1000 gevallen per jaar, kans van 0,01. Kom ik op een totale groep van 10 miljoen sexueel actieve vrouwen. Ik ben verder geen rekenwonder hoor, maar dit gaat mij boven de pet... Maar goed, als je dat meerekent blijft de kans klein, toegegeven. Echter, die kans zal wel een stuk toenemen wanneer heel Nederland massaal van de condooms afgaat 'omdat de kans toch maar klein is'.quote:Rekenen, bev 16 milj, vrouwen 8 dus, 35000 gevallen/jaar etc.
[/quote]quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef BerendBot het volgende:
Heb een goed alternatief voor jou beetje betalen beslist geen afknapper...[http://sexmetelle.kicks-ass.net/![]()
/ quote]Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef jaussie het volgende:
Dudes, heb ik een lekker ding aan de haak geslagen wil ze alleen super veilig met me neuken dus ook met condoom. Ik heb zo'n ding nog nooit gebruikt in mijn vorige relaties dus vind het wel een enorme afknapper. Ze zegt dat ik misschien wel een ziekte kan hebben, eerlijk gezegd kan ik daar al helemaal niet tegen als ze dat zegt (ik heb geen soa's of whatever).
Wat vinden jullie, komt dit bij jullie ook voor?
Ps. Ik ben de eerste waar ze deze rule heeft ingevoerd omdat ze in het verleden een slechte ervaring heeft gehad en 3 weken moest wachten op de uitslag en dat scheen killing te zijn (daar kan ik wel inkomen)
Ja en die Motorvoertuig bestuurders die die fietsers van hun sokken reden hebben natuurlijk ook gezegd "ik rij nooit een fietser om dat weet ik zeker". Een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou vertel. Afgelopen jaar 181 fietsers dood in het verkeer (dus afgezien van ernstig letsel); totaal 817. Hoeveel Nederlanders (buiten de risicogroepen) zouden er overlijden aan een SOA? Lijkt me stug als dat er net zoveel zijn.
haha idd:)..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef Conflict het volgende:
Als je geen condooms gebruikt kan je dat geld opsparen voor je kinderen!
Logisch... Omdat mensen geen fietshelm dragen maar wel comdooms zijn ze gebrainwashed. Goed excuus voor de TS,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat een zeloten hier; allemaal slachtoffer van de condoommaffia. Ik weet zeker dat NIEMAND hier met een helm op op de fiets stapt. Toch is het risico dan een stuk groter dan wanneer je zonder condoom neukt, en net zo eenvoudig te voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |