Ondanks deze reactie, heb ik hetzelfde.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:44 schreef Borkydude het volgende:
Stel je niet aan lamlul, eens een mietje, altijd een mietje.
fijn dat je er een kleine uitleg bij heb gegeven , anders was iig je vriendje er zeker blij mee geweestquote:Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Minder pikken van de rest.
(assertiever zijn dus)
He dat zijn precies mijn doelstellingen! Misschien moet ik die film ook eens zien, dat ik er dan wat vaart achter zetquote:Op maandag 1 mei 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ondanks deze reactie, heb ik hetzelfde.
Ik heb me toen een paar doelstellingen gesteld, dit alles na het zien van American Beauty
- Altijd aardig zijn
- Meer aan school doen
- Overal de tijd voor nemen (ik moest me altijd heel erg haasten omdat ik altijd dacht, ik kan nog best ff doorgaan met.........voor ik moet trainen/school)
- Aan me uiterlijk werken
Nou, die film gaf me het gevoel, dat als je aardig bent voor anderen, je er heel veel voor terugkrijgt. En uiterlijk, zodat ik ook zo'n cheerleader kan palen, net als die vaderquote:Op maandag 1 mei 2006 19:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
He dat zijn precies mijn doelstellingen! Misschien moet ik die film ook eens zien, dat ik er dan wat vaart achter zet. Hoe komt dat zo door die film?
Als je nog een tip wilt: probeer jezelf voor te stellen dat je de persoon bent die je wilt zijn. Ik geloof sterk in het principe: as you think, you shall become. Als jij van jezelf gelooft dat je succesvol en populair bent, dan is het een kwestie van tijd voor je dat ook werkelijk zult worden. Heeft met uitstraling te maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef vencodark het volgende:
Thx voor de tip.
Was ook niet van plan één op andere dag te doen maar er iig aan te denken.
Proberen in gedachten te houden dat ik wat vriendelijker wil reageren op dingen. Ik verwacht hier ook niet direct problemen mee ofzo. Het is meer dat positief denken wat moeite zal kosten. Ik wil binnekort alles beetje op een rijtje zetten, waar ik wel tevreden mee ben, en met wat niet.
Ik heb nu vakantie dus alle tijd daarvoor. Opzich wordt ik dan niet een compleet ander mens, maar wel een beetje aardiger en positiever (hopelijk).
De andere doelen zijn meer bijzaken, daar stoor ik me minder aan.![]()
Kwestie van zelfdiscipline. Maar dat is overrated. Je moet gewoon alle verleidingen wegnemen. Als ik moet studeren ga ik in de bibliotheek zitten. Geen internet, geen televisie, dat leidt alleen maar af. Je moet dan wel wat gaan doen. Maar als je dan eenmaal klaar bent heb je de rest van de avond alle tijd, en het voelt erg goed als je het gevoel hebt echt iets nuttigs gedaan te hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Entonie het volgende:
Ik zou eindelijk eens me volledig willen concentreren op mn studie en elk tentamen gewoon halen. Verder streef naar ik een betere conditie + fitter lichaam. Dit dmv voetballen en fitnessen. dat was het wel
Alle tips zijn welkomquote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je nog een tip wilt: probeer jezelf voor te stellen dat je de persoon bent die je wilt zijn. Ik geloof sterk in het principe: as you think, you shall become. Als jij van jezelf gelooft dat je succesvol en populair bent, dan is het een kwestie van tijd voor je dat ook werkelijk zult worden. Heeft met uitstraling te maken.
Ladies and Gentlemen of the class of ’97quote:Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alle tips zijn welkom![]()
En dit is ook wel een goeie. Ik ben vroeger op de middelbare school gepest en mijn zelfvertrouwen was toen ook heel laag maar op een andere manier dan tegenwoordig.
Toen durfde ik me eigen niet te laten zien, nu wel.
Ik loop tegenwoordig ook in een andere houding. Toen gebogen en beetje verlegen, nu toch meer met de rug recht, denken dat ik de moeite wel waard ben, of iig doen alsof ik het geloof.
Ik zal proberen om niet teveel negatief te denken en gewoon te denken: Het gaat allemaal goed, er is niks aan de hand om onzeker over te zijn. Iets in die richting iig. Ik zal ik proberen afleiding te zoeken wanneer ik me depri begin te voelen, of opschrijven, zoals ik eerder al zei.
Sokrates' leven en dood en De ideale staat van Plato en Voorbij goed en kwaad en Genealogie van de moraal van Nietzsche. Lees deze vier boeken en je zult voorlopig niet meer vragen hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef vencodark het volgende:
Hallo.
Ik heb enkele dagen geleden besloten mijn leven (proberen) te verbeteren.
Ik wil ten eerste meer voor school gaan doen, vriendelijker zijn voor mijn medemens, betere communnicatie met vrienden en familie, beter met mn geld omgaan, en op zoek gaan naar werk voor de zaterdag.
Ook wil ik beter willen onthouden, luisteren en positiever denken (soms ben ik heeeel onzeker).
Wat zouden jullie willen verbeteren, waarom en hoe ga je het aanpakken?
Groetjes. Alice.
Krijg het idee dat je van die boeken alleen maar meer vragen krijgt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:33 schreef 0d1n het volgende:
[..]
Sokrates' leven en dood en De ideale staat van Plato en Voorbij goed en kwaad en Genealogie van de moraal van Nietzsche. Lees deze vier boeken en je zult voorlopig niet meer vragen hebben.
Klinkt wanhopig?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik wil een vriendin
Tjah, je wilt antwoorden? Een aantal vragen extra kan geen kwaad. Die vergeet je eventueel zelfs.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:00 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Krijg het idee dat je van die boeken alleen maar meer vragen krijgt.
Thx voor de tip, wat voor soort boeken zijn het? Zijn ze niet al te saai enzo? Het zegt me iig allemaal niks, zal online eens een keer ervoor kijken, bedankt iig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:33 schreef 0d1n het volgende:
[..]
Sokrates' leven en dood en De ideale staat van Plato en Voorbij goed en kwaad en Genealogie van de moraal van Nietzsche. Lees deze vier boeken en je zult voorlopig niet meer vragen hebben.
Nee er waait een ware storm door deze boeken haha. Koop eerst maar Sokrates' leven en dood (nog geen 11 euro op bol.com), dat zit bomb vol wijsheid, dan de republiek zou ik van de biep halen om te kijken of je het leuk vind, ik persoonlijk vind het wel leuk. Dan Nietzsche, tja wat moet ik daarvan zeggen:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx voor de tip, wat voor soort boeken zijn het? Zijn ze niet al te saai enzo? Het zegt me iig allemaal niks, zal online eens een keer ervoor kijken, bedankt iig.
hoezo? ik zeg alleen dat ik een vriendin wil, niks wanhopigs aanquote:
Ik denk dat het ook best verstandig is om 's nachts te gaan slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:30 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
hoezo? ik zeg alleen dat ik een vriendin wil, niks wanhopigs aan
Echte mannen slapen nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook best verstandig is om 's nachts te gaan slapen.
Omdat ik een echte man ben (duh)quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Voorspelbaar: waarom slaap JIJ dan niet?![]()
Men wat was je hiervoor dan? The devil ?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef vencodark het volgende:
Hallo.
Ik wil ten eerste meer voor school gaan doen, vriendelijker zijn voor mijn medemens, betere communnicatie met vrienden en familie, beter met mn geld omgaan, en op zoek gaan naar werk voor de zaterdag.
Ook wil ik beter willen onthouden, luisteren en positiever denken (soms ben ik heeeel onzeker).
Groetjes. Alice.
Nah, het valt best mee. Ik heb nu alles genoemd, maar niet alles is even belangrijk of een grote verandering.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Men wat was je hiervoor dan? The devil ?
Je vind dat je wel heeeeeeeeeeeeeel veel aan jezelf moet veranderen
Ladies and gentlemen.. of the G.E.D. class of 1999quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ladies and Gentlemen of the class of ’97
Wear Sunscreen
etc.etc.etc.
Geen abbo nemen van 20,- ¤ / maand op je 15é als je nog geen fatsoenlijk baantje hebt. Behalve een krantenwijk waarmee ik bijna letterlijk niks mee verdien. Toch wel een goede les geleerd voor laterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef Camplo het volgende:
Beter met geld om gaan (telefoon), en beter me best doen op school en nóg beter luisteren naar mn vriendin (die is wijzer dan ik dacht) zijn mijn verbeterpunten
Nu nog even een lieve vriend zoeken en alles is weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef vencodark het volgende:
Ja juist. Bijna 1 mnd verder. Kleine update.
Het is uit met mn vriend sinds een week. Hij mistte de klik. Heb nu 2dgn niet meer gehuild en eigenlijk is het gewoon beter zo. Een vriendin en ik hebben ruzie, althans, zij met mij, omdat ik niet goed genoeg doe voor school (samenwerking opdracht) mevrouw is nu heel erg boos om niks eigenlijk. Ik eet gezonder, ga me opgeven voor sportschool (fitnis ofzo), ben aan het sparen voor mn rijbewijs zomer 2007, heb sinds afgelopen zaterdag werk bij een eetcafé in Yerseke. Dat is 7 km fietsen ofzo dus is ook goed voor mijn conditie. Ben goed met school bezig, heb namelijk geen herkansingen en er is nog 1 verslag wat ik deze week inlever.
Eigenlijk gaat het ondanks alles best goed.![]()
Haha, ja eerst ff over deze heenkomen. Heb nu ff rust nodig maar het is gewoon ook een opluchting dat het nu klaar is. iig, de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal loopt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu nog even een lieve vriend zoeken en alles is weer![]()
Nah, altijd hoeft ook niet. Maar soms ben ik wel heel erg onvriendelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik wil best iets aan mezelf veranderen, maar ALTIJD aardig zijn?
Blegh, een beetje rellen op zijn tijd is ok.
Ondanks?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef vencodark het volgende:
Ja juist. Bijna 1 mnd verder. Kleine update.
Het is uit met mn vriend sinds een week. Hij mistte de klik. Heb nu 2dgn niet meer gehuild en eigenlijk is het gewoon beter zo. Een vriendin en ik hebben ruzie, althans, zij met mij, omdat ik niet goed genoeg doe voor school (samenwerking opdracht) mevrouw is nu heel erg boos om niks eigenlijk. Ik eet gezonder, ga me opgeven voor sportschool (fitnis ofzo), ben aan het sparen voor mn rijbewijs zomer 2007, heb sinds afgelopen zaterdag werk bij een eetcafé in Yerseke. Dat is 7 km fietsen ofzo dus is ook goed voor mijn conditie. Ben goed met school bezig, heb namelijk geen herkansingen en er is nog 1 verslag wat ik deze week inlever.
Eigenlijk gaat het ondanks alles best goed.![]()
Ga naar de kerk.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef vencodark het volgende:
Hallo.
Groetjes. Alice.
Die laatste vind ik wel een hele goeie. Is wat voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Liewec het volgende:
- Sporten, ik voel me echt minder goed laatste tijd
- Bescheidener opstellen
- Oprechter geïnteresseerd zijn in anderen... Zoals vroegâh
- Doelen dóen i.p.v. fantaseren
- Mezelf niet meer stoten aan dezelfde steen
- Niet meer zo storen en frustreren aan dingen die achter me liggen, ervan leren en doorgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |