Geen abbo nemen van 20,- ¤ / maand op je 15é als je nog geen fatsoenlijk baantje hebt. Behalve een krantenwijk waarmee ik bijna letterlijk niks mee verdien. Toch wel een goede les geleerd voor laterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef Camplo het volgende:
Beter met geld om gaan (telefoon), en beter me best doen op school en nóg beter luisteren naar mn vriendin (die is wijzer dan ik dacht) zijn mijn verbeterpunten
Nu nog even een lieve vriend zoeken en alles is weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef vencodark het volgende:
Ja juist. Bijna 1 mnd verder. Kleine update.
Het is uit met mn vriend sinds een week. Hij mistte de klik. Heb nu 2dgn niet meer gehuild en eigenlijk is het gewoon beter zo. Een vriendin en ik hebben ruzie, althans, zij met mij, omdat ik niet goed genoeg doe voor school (samenwerking opdracht) mevrouw is nu heel erg boos om niks eigenlijk. Ik eet gezonder, ga me opgeven voor sportschool (fitnis ofzo), ben aan het sparen voor mn rijbewijs zomer 2007, heb sinds afgelopen zaterdag werk bij een eetcafé in Yerseke. Dat is 7 km fietsen ofzo dus is ook goed voor mijn conditie. Ben goed met school bezig, heb namelijk geen herkansingen en er is nog 1 verslag wat ik deze week inlever.
Eigenlijk gaat het ondanks alles best goed.![]()
Haha, ja eerst ff over deze heenkomen. Heb nu ff rust nodig maar het is gewoon ook een opluchting dat het nu klaar is. iig, de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal loopt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu nog even een lieve vriend zoeken en alles is weer![]()
Nah, altijd hoeft ook niet. Maar soms ben ik wel heel erg onvriendelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik wil best iets aan mezelf veranderen, maar ALTIJD aardig zijn?
Blegh, een beetje rellen op zijn tijd is ok.
Ondanks?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef vencodark het volgende:
Ja juist. Bijna 1 mnd verder. Kleine update.
Het is uit met mn vriend sinds een week. Hij mistte de klik. Heb nu 2dgn niet meer gehuild en eigenlijk is het gewoon beter zo. Een vriendin en ik hebben ruzie, althans, zij met mij, omdat ik niet goed genoeg doe voor school (samenwerking opdracht) mevrouw is nu heel erg boos om niks eigenlijk. Ik eet gezonder, ga me opgeven voor sportschool (fitnis ofzo), ben aan het sparen voor mn rijbewijs zomer 2007, heb sinds afgelopen zaterdag werk bij een eetcafé in Yerseke. Dat is 7 km fietsen ofzo dus is ook goed voor mijn conditie. Ben goed met school bezig, heb namelijk geen herkansingen en er is nog 1 verslag wat ik deze week inlever.
Eigenlijk gaat het ondanks alles best goed.![]()
Ga naar de kerk.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef vencodark het volgende:
Hallo.
Ik heb enkele dagen geleden besloten mijn leven (proberen) te verbeteren.
Ik wil ten eerste meer voor school gaan doen, vriendelijker zijn voor mijn medemens, betere communnicatie met vrienden en familie, beter met mn geld omgaan, en op zoek gaan naar werk voor de zaterdag.
Ook wil ik beter willen onthouden, luisteren en positiever denken (soms ben ik heeeel onzeker).
Wat zouden jullie willen verbeteren, waarom en hoe ga je het aanpakken?
Groetjes. Alice.
Die laatste vind ik wel een hele goeie. Is wat voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Liewec het volgende:
- Sporten, ik voel me echt minder goed laatste tijd
- Bescheidener opstellen
- Oprechter geïnteresseerd zijn in anderen... Zoals vroegâh
- Doelen dóen i.p.v. fantaseren
- Mezelf niet meer stoten aan dezelfde steen
- Niet meer zo storen en frustreren aan dingen die achter me liggen, ervan leren en doorgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |