abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38143025
Ben dit jaar begonnen met goede voornemens
1. Gezonder eten (lukt nog steeds.. minder vet en meer fruit)
2. Fitnessen ( Doe ik ook nog steeds en geeft al enige resultaten en opmerkingen)
3. Een vriendin krijgen (ben ik op het moment mee bezig en gaat de goede kant op )
4. Koffie en melk leren drinken (Lustte ik op een of andere manier niet... Is gelukt)

Eigenlijk vind ik dit al wel genoeg voor een jaar.. Maar ik zou nu eigenlijk nog
1. Beter mn best voor school willen doen (gaat wat minder )
2. Beter met geld omgaan (gaat ook minder )

Btw... stop met positief denken. Positief denken is alleen verzonnen om heel veel negatieve dingen te verbergen. Denk aan ene H. Teeuwen (Je hebt een stoma maar wel een mooie roze anus )

En nog een tip.... als het een keer niet gelukt is.. begin weer opnieuw.. heb ik ook gedaan en het helpt gewoon. Zelfdiscipline is belangrijk!
"..what a man can do, and what a man can't do.."
pi_38144815
- meer tijd aan studie (roep ik al 10 jaar, zou het er dan eindelijk van komen? )
- minder stappen
- meer sparen
- altijd 5x per week sporten. (doe het sinds een week of 2 en het bevalt me prima!)
  woensdag 24 mei 2006 @ 03:01:02 #53
143254 Crux
T3h Biatch
pi_38149467
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef Camplo het volgende:
Beter met geld om gaan (telefoon ), en beter me best doen op school en nóg beter luisteren naar mn vriendin (die is wijzer dan ik dacht) zijn mijn verbeterpunten
Geen abbo nemen van 20,- ¤ / maand op je 15é als je nog geen fatsoenlijk baantje hebt. Behalve een krantenwijk waarmee ik bijna letterlijk niks mee verdien. Toch wel een goede les geleerd voor later

Ik wil graag m'n leven beteren en een baantje vinden zodat ik niet altijd afhankelijk ben van een laag inkomen én geld van m'n ouders. Jammer genoeg wil het vinden ervan niet echt lukken
  woensdag 24 mei 2006 @ 07:34:17 #54
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38150233
Ik ben al behoorlijk verbeterd maar ik ga niet lopen klooien met details
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38152432
meestal is het gewoon een kwestie van handelen... en het gewoon eens gaan doen!
Van uitstel komt afstel dus doe het nou maar gewoon!
pi_38154037
Pcies, minder denken en meer doen !
pi_39072139
Ja juist. Bijna 1 mnd verder. Kleine update.
Het is uit met mn vriend sinds een week. Hij mistte de klik. Heb nu 2dgn niet meer gehuild en eigenlijk is het gewoon beter zo. Een vriendin en ik hebben ruzie, althans, zij met mij, omdat ik niet goed genoeg doe voor school (samenwerking opdracht) mevrouw is nu heel erg boos om niks eigenlijk. Ik eet gezonder, ga me opgeven voor sportschool (fitnis ofzo), ben aan het sparen voor mn rijbewijs zomer 2007, heb sinds afgelopen zaterdag werk bij een eetcafé in Yerseke. Dat is 7 km fietsen ofzo dus is ook goed voor mijn conditie. Ben goed met school bezig, heb namelijk geen herkansingen en er is nog 1 verslag wat ik deze week inlever.
Eigenlijk gaat het ondanks alles best goed.
pi_39072260
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef vencodark het volgende:
Het is uit met mn vriend sinds een week. Hij mistte de klik. Heb nu 2dgn niet meer gehuild en eigenlijk is het gewoon beter zo. Een vriendin en ik hebben ruzie, althans, zij met mij, omdat ik niet goed genoeg doe voor school (samenwerking opdracht) mevrouw is nu heel erg boos om niks eigenlijk. Ik eet gezonder, ga me opgeven voor sportschool (fitnis ofzo), ben aan het sparen voor mn rijbewijs zomer 2007, heb sinds afgelopen zaterdag werk bij een eetcafé in Yerseke. Dat is 7 km fietsen ofzo dus is ook goed voor mijn conditie. Ben goed met school bezig, heb namelijk geen herkansingen en er is nog 1 verslag wat ik deze week inlever.
Nu nog even een lieve vriend zoeken en alles is weer
pi_39072340
Ik wil best iets aan mezelf veranderen, maar ALTIJD aardig zijn?

Blegh, een beetje rellen op zijn tijd is ok.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:24:00 #60
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_39072695
Nou eindelijk eens stoppen met dat roken (het slaat echt HE-LE-MAAL nergens op dat ik nog rook; ik heb geen geld, ik vind het niet eens lekker, het is slecht, etc.)

en er zijn nog wel meer puntjes:

- orde in mijn leven (afspraken, op tijd beginnen met dingen...)
- liever zijn voor sommige mensen
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_39072819
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nu nog even een lieve vriend zoeken en alles is weer
Haha, ja eerst ff over deze heenkomen. Heb nu ff rust nodig maar het is gewoon ook een opluchting dat het nu klaar is. iig, de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal loopt.
Belangrijkste is nu dat ik werk heb. Kan ik mn gedachten verzetten, werkervaring op doen, geld verdienen, en ik leer weer veel. Is namelijk mijn eerste werk in de bediening en vind het best leuk
pi_39072844
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik wil best iets aan mezelf veranderen, maar ALTIJD aardig zijn?

Blegh, een beetje rellen op zijn tijd is ok.
Nah, altijd hoeft ook niet. Maar soms ben ik wel heel erg onvriendelijk
Heb nu iig geen school meer en dat scheeld al een hoop
pi_39086816
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef vencodark het volgende:
Ondanks?

Naast een relatie die over is hoor ik weinig negatiefs meer in je verhaal
A dirty mind is a joy forever
pi_39105891
True. Maar dat mn relatie uit is, is voor mij redelijk heftig. En ruzie met die vriendin vind ik ook niet super. Dat zijn net die 2 dingen die het nu niet geweldig maken. Straks weer aan het werk tot uurtje of 6, half 7. Daar heb ik wel zin in. Gedachten afzetten van die issues en gewoon doorgaan. Zien wel wat de dag morgen weer brengt.
pi_39109891
ik moet mijn ongeïnteresseerdheid in bijvoorbeeld school wegwerken. lambal dat ik ben.
0023
pi_39112159
Ik moet minder sociaal worden, zeker met bier op. Ik ben al aardig wat keren daarmee op mn bek gegaan Assertief worden.

De schone opgevouwen was in de kasten leggen aangezien ik dat haat.
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
pi_39113781
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef vencodark het volgende:
Hallo.
Ik heb enkele dagen geleden besloten mijn leven (proberen) te verbeteren.
Ik wil ten eerste meer voor school gaan doen, vriendelijker zijn voor mijn medemens, betere communnicatie met vrienden en familie, beter met mn geld omgaan, en op zoek gaan naar werk voor de zaterdag.
Ook wil ik beter willen onthouden, luisteren en positiever denken (soms ben ik heeeel onzeker).

Wat zouden jullie willen verbeteren, waarom en hoe ga je het aanpakken?

Groetjes. Alice.
Ga naar de kerk.
pi_39116403
Nou, nee.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:05:48 #69
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39119062
- Sporten, ik voel me echt minder goed laatste tijd
- Bescheidener opstellen
- Oprechter geïnteresseerd zijn in anderen... Zoals vroegâh
- Doelen dóen i.p.v. fantaseren
- Mezelf niet meer stoten aan dezelfde steen
- Niet meer zo storen en frustreren aan dingen die achter me liggen, ervan leren en doorgaan
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_39119189
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Liewec het volgende:
- Sporten, ik voel me echt minder goed laatste tijd
- Bescheidener opstellen
- Oprechter geïnteresseerd zijn in anderen... Zoals vroegâh
- Doelen dóen i.p.v. fantaseren
- Mezelf niet meer stoten aan dezelfde steen
- Niet meer zo storen en frustreren aan dingen die achter me liggen, ervan leren en doorgaan
Die laatste vind ik wel een hele goeie. Is wat voor mij.
Beetje relaxter leren leven/denken vul ik dan nog ff aan.
pi_39122274
Ben zoals je bent, alleen is dat voor sommige mensen niet goed genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')