abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:00:52 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37525535
Gaat vast goed komen hoor Meimeltje

Linda, je darmen gaan gewoon daar zitten waar nog een beetje ruimte is. En soms is dat naar buiten toe idd.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37526524
E.T., nog gefeliciteerd!

hmm, dat zou jammer zijn. Ik word nu echt een beetje neurotisch van het aldoor opletten op wat ik voel in mijn buik. Het gekietel is onmiskenbaar het kindje, maar al dat andere gerommel...
Eva
pi_37534709
Vermoedelijke afleverdatum van Trollie

Oh ja, over dat suiker prikken: Lukas (de oudste) is een weekje te vroeg geboren. Hij had een Apgar van 9/10, dus op zich niets aan de hand, maar hij bleek een beetje een lage suikerspiegel te hebben. Hij is dus ook een keer of 4 geprikt in de 2 dagen tijd dat we in het ziekenhuis moesten blijven.
Was erg zielig, maar ik vond het toch erg mooi dat ik toen hij 's nachts gehaald werd om te prikken samen met nog 3 andere baby's, ik vanuit de verte feilloos tussen die 4 huiltjes de zijne eruit haalde (mijn borsten: SPLET) terwijl ik hem in feite net een paar uur "kende". Erg apart. Instinct
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:20:24 #179
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37534801
Mag je nu wel of niet in de zon zitten. Ik had al gemerkt dat mijn huid verschrikkelijk is verandert. Ik heb veel last van pukkeltjes en puistjes en als ik overgeef springen er allemaal adertjes in mijn gezicht waardoor mijn gezicht een bruine kleur heeft gekregen :-(. Nu las ik dat je beter niet in de zon kan zitten in verband met een zwangerschapsmasker, klopt dit? Kan je beter in de schaduw gaan zitten?

Gisteren voor het eerst het hartje gehoord van ons beebje, mijn hartslag was beter te horen, maar dat was een goed teken zei de vk, dan is de doorbloeding naar de baarmoeder pefect.
Dusse...it's really alive!!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:32:46 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37534911
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 08:20 schreef sweaty het volgende:
Mag je nu wel of niet in de zon zitten. Ik had al gemerkt dat mijn huid verschrikkelijk is verandert. Ik heb veel last van pukkeltjes en puistjes en als ik overgeef springen er allemaal adertjes in mijn gezicht waardoor mijn gezicht een bruine kleur heeft gekregen :-(. Nu las ik dat je beter niet in de zon kan zitten in verband met een zwangerschapsmasker, klopt dit? Kan je beter in de schaduw gaan zitten?
Yep. Veel zon zien te vermijden. Ik denk erover zo'n zelfbruinende lotion te gebruiken.
quote:
Gisteren voor het eerst het hartje gehoord van ons beebje,
En? Ook gesmolten?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37535498
Ik ken meimeltje niet... maar ik vraag me ook al een tijdje af waar ze is gebleven... Of heb ik nou wat gemist...?
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:17:40 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_37535530
ehm, meimeltje heeft gisteren nog gepost hoor bedoel je niet mammietje? Ben bang dat we niks meer zullen horen... that's internet...
stormy waters...
sailin'
pi_37535558
mammietje idd...
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:27:55 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37535743
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:17 schreef Belana het volgende:
Ben bang dat we niks meer zullen horen... that's internet...
Niet zo pessimistisch.
Ik denk steeds dat ze in het ziekenhuis terecht is gekomen, daar haar babietje heeft gekregen en nu nog aan het herstellen is. Lijkt me toch een heel plausibel scenario?
Die meldt zich echt wel weer hoor! Hoop ik .
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:28:57 #185
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37535765
oei ahaaaa, dus die bruine 'sproetvlekken' op mijn neus, komen van mijn zonnebadjes in de tuin?
Gaan ze nog weg, offuh heb ik nu voor altijd een neus 'die ik in smerige zaakjes lijk te steken'
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:35:31 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37535888
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:28 schreef nanalune het volgende:
oei ahaaaa, dus die bruine 'sproetvlekken' op mijn neus, komen van mijn zonnebadjes in de tuin?
Gaan ze nog weg, offuh heb ik nu voor altijd een neus 'die ik in smerige zaakjes lijk te steken'
Mijn gyn waarschuwde me van de week expliciet, het zou blijvend kunnen zijn.
Hopelijk zien ze er bij jou ook als 'sproeten' uit? Dan is het nog best leuk.
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:40:54 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_37535990
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

Niet zo pessimistisch.
Ik denk steeds dat ze in het ziekenhuis terecht is gekomen, daar haar babietje heeft gekregen en nu nog aan het herstellen is. Lijkt me toch een heel plausibel scenario?
Die meldt zich echt wel weer hoor! Hoop ik .
Ik hoop het hoor, want ik ben wel benieuwd!

Jongens, heerlijk dat warme weer, echt! Ik heb alleen niks om aan te trekken
Ik had vorig jaar een zwangerschaps korte broek gekocht, maar ehm... ik ben wat gegroeid rond de heupen en een M is dus te krap Ik heb hem wel aan nu, want anders heb ik ook niks en ik heb een luchtig overhemd van mijn man aan
Vanmiddag ga ik shoppen met mijn moeder
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:43:33 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37536042
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:40 schreef Belana het volgende:
Vanmiddag ga ik shoppen met mijn moeder
In je te krappe korte broek?
pi_37536163
Fatsoenlijke kleding is wel een uitdaging met dit weer. Gelukkig heb ik 1 zwarte driekwart broek (de hele winter aangehad met laarzen ronder) dus die trek ik maar aan als ik de deur uitga. Verder is m'n outfit enigzins ma Flodder met dit weer, aangezien ik geen hoogzomer zwangerschapsdingen had gekocht (tja ben al bijna uitgerekend).
In de zon zitten gaat trouwens prima hier. Ik word gewoon gelijkmatig bruin en heb ook geen last van zonneallergie of zwangerschapsmasker.
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:48:46 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_37536167
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

In je te krappe korte broek?
ehm... ja maar het kan nog veranderen hoor In de zomer verkleed ik me uberhaupt 3 keer op een dag, alleen ligt er nu niks in mijn kast
stormy waters...
sailin'
pi_37536554
Het is echt prachtig weer! Helaas voor mij heb ik alleen kleding wat voor nu ècht te warm is. Ik kan ook niet echt goed tegen de warmte nu. Maar zolang ik niet te lang in de zon ben geniet ik toch van dit weer hoor! Meest in de schaduw, in mijn hangmatje onder een boom, heeeeeeeerlijk! In het begin van mijn zwangerschap was het ook nog redelijk warm, toen kreeg ik er jeuk en bultjes van... dat wil ik zo aan het eind proberen te vermijden. Shoppen voor een zomerse outfit heeft voor mij niet zoveel zin meer nu, ons ukkie moet gewoon komen nu!
pi_37536672
Mijn buik heeft ineens een gigantische streepjescode ontwikkeld. Tot nu toe waren het een paar streepjes, maar ik sta me net af te drogen en denk wat zie ik toch? Streepjescode dus.
Beetje jammer...
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:13:56 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_37536786
mmm, ik heb nu ook maar een korte broek van mijn man aangedaan
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:43:25 #194
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37537616
Meimeltje, hoe laat is je echo? Ik denk aan je meid, spannend lijkt me!

Ik zit hier nu in mijn linnen positiebroek, wil eigenlijk nog wel een korte broek ofzo, vanmiddag maar eens shoppen.
Kozakken, sterkte meid, het is beter om te rusten, al snap ik dat je je ellendig voelt.
Nog steeds belletjes bij mn darmen, of toch het kindje.....
Ik heb lekker al weekend en ga lekker niets doen, behalve poetsen enzo. Maar niet te veel dingen vastgelegd.
Maandag de echo in maastricht, spanning begint weer op te leven....

Ik kan geen broek van mijn vriendje aan, die is normaal al 10 kilo lichter en heeft broekmaat 27/28!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37538175
Hoi, net terug van de vk. Zag voor ik naar binnen ging nog een dame met een heel dikke buik een sjekkie draaien ...Dat snap ik nou weer niet....

Hoe dan ook, alles goed, stevige hartslag, een actief kind zei ze. Ik heb ook gevraagd waar mijn darmen zijn gebleven: die zitten nu boven de navel, dus alles wat ik onder de navel voel is het kindje. En gisteren voelden we het heel goed: mijn man dus ook! voor het eerst.
En ook gevraagd wat ik moet doen om de bv te remmen: gelijk na de bevalling een strakke bh aan, en jam kopen! . Die jam doen ze in zakjes in de vriezer, en vanwege de vele suiker bevriest dan niet, maar wordt wel heel koud, en dus nog goed vormbaar. Een kompres wat je in de dv legt is ook goed zei ze.
Eva
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:08:08 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_37538351
Fijn Linda dat alles goed is! En dat jullie samen de baby hebben gevoeld!

Hier ook een zomerkleding probleem. Ik heb 1 zwangerschapsrokje en 3 zwangerschaps t-shirts en als het dus langer warm blijft heb ik een probleem.. Dus straks toch maar ff winkelen (ik denk aan een linnen broek en een t-shirt). Sowieso wel handig denk ik, want ik zal waarschijnlijk niet een week na de bevalling al in mijn normale zomerkleding passen...
pi_37538524
Linda, witte koolbladeren kneuzen en tegen je borsten aan leggen helpt ook. En geen hete douche op je borsten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37538588
ik heb nog wat korte broeken en 3/4 broeken te koop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:21:28 #199
105850 Fuente
mamamuts
pi_37538769
linda856763, wat ook nog goed helpt tegen pijn en stuweing zijn van die diepvrieszakken met doperwtjes! Beetje raar idee, maar vormen goed in je bh Tip van onze zwangerschapsgymlerares.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37538959
Besef me vandaag ineens dat ik al op de helft zit , zelfs al eroverheen ivm. de keizersnede. Voelt wel heel raar hoor.

Ook hier geen flauw idee wat ik aan moet / kan trekken om er nog enigzins een beetje goed uit te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')