Yep. Veel zon zien te vermijden. Ik denk erover zo'n zelfbruinende lotion te gebruiken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:20 schreef sweaty het volgende:
Mag je nu wel of niet in de zon zitten. Ik had al gemerkt dat mijn huid verschrikkelijk is verandert. Ik heb veel last van pukkeltjes en puistjes en als ik overgeef springen er allemaal adertjes in mijn gezicht waardoor mijn gezicht een bruine kleur heeft gekregen :-(. Nu las ik dat je beter niet in de zon kan zitten in verband met een zwangerschapsmasker, klopt dit? Kan je beter in de schaduw gaan zitten?
En? Ook gesmolten?quote:Gisteren voor het eerst het hartje gehoord van ons beebje,
Niet zo pessimistisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:17 schreef Belana het volgende:
Ben bang dat we niks meer zullen horen... that's internet...
Mijn gyn waarschuwde me van de week expliciet, het zou blijvend kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:28 schreef nanalune het volgende:
oei ahaaaa, dus die bruine 'sproetvlekken' op mijn neus, komen van mijn zonnebadjes in de tuin?
Gaan ze nog weg, offuh heb ik nu voor altijd een neus 'die ik in smerige zaakjes lijk te steken'
Ik hoop het hoor, want ik ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch.
Ik denk steeds dat ze in het ziekenhuis terecht is gekomen, daar haar babietje heeft gekregen en nu nog aan het herstellen is. Lijkt me toch een heel plausibel scenario?
Die meldt zich echt wel weer hoor! Hoop ik.
ehm... jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |