abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37539030
Grappig, al die tips. Kool stinkt! Ik denk dat ik gewoon een paar koude kompressen koop. Ook handig voor sportblessures, hoofdpijn en oververhitting enzo.

Ik heb nu een linnen broek aan, maar het tricot gedeelte hangt eigenlijk wel erg laag. En het blijft ook nog steeds niet goed over mijn buik zitten, dus als ik niet oppas, heb ik echt een zak tussen mijn benen hangen.
Voor mijn vakantie heb ik nog wel een laag heuprokje die mij vorig jaar heel wijd zat, en een tricot rokje, en een stretchjurkje, ik hoop dat ik daarmee uit de voeten kan (plus twee zwschapsrokjes) En daarna weer afwisselen met een linnen broek en een spijkerbroek voor mijn werk...
Ik kreeg gisteren een complimentje over mijn kleding, zoveel afwisseling...Maar dat komt alleen omdat ik mijn gewone bovenkleding nog aan kan...
Eva
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:29:35 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_37539032
Ik trok daarstraks een zomerjurk aan, zo'n stretch geval. Past dus prima, maar ik heb van die ontzettende dikke heupen gekregen en dat accentueert dan zo lekker dus dat heb ik maar niet gedaan

Xanthe ook alweer op de helft Ik hoef nog maar 2 maanden
stormy waters...
sailin'
pi_37539037
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog wat korte broeken en 3/4 broeken te koop
maat?
Eva
pi_37539121
Witte 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat L

Rode 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat L

Beige 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat XL

Korte broek,stretch, kaki kleur, met speciale band voor de buik. Is van H&M, maat XL

en heb ook nog 3 hempjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:34:06 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37539166
Oh, ik heb zo'n zin in mijn kindje! Ik denk dat ie net zo leuk wordt als Maria. En Maria is echt zó leuk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:36:03 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_37539230
zet ze ff in vraag een aanbod vicky als je wilt? ik heb ook wel interesse misschien.

Jouw wolfje wordt ook weer zo'n heerlijk frummeltje Sugar En die van mij? tja, dat wordt natuurlijk de mooiste en de liefste
stormy waters...
sailin'
pi_37539279
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:32 schreef Vicky het volgende:
Witte 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat L

Rode 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat L

Beige 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat XL

Korte broek,stretch, kaki kleur, met speciale band voor de buik. Is van H&M, maat XL

en heb ook nog 3 hempjes
te groot voor mij...jammer. Ik ga zaterdag nog wel even shoppen voor wat shirtjes, die kun je niet genoeg hebben geloof ik.
Eva
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:38:54 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37539328
Nee, maar serieus.
Maria is echt zo'n koddig boefje, joh. Ik stel me haar in een jongensversie voor, dat wordt echt té schattig!
En een meisjesversie lijkt me echt een supercombi met zus Maria. Ik zie al vier van die pootjes door de tuin hobbelen en wijzen met gekke kromme vingertjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37539390
Ik krijg helemaal zin om te shoppen, met al die kledingklets hier Maarja, dat is zo zinloos voor die twee weken dat ik het niet meer ga doen.
En ik wil ook m'n kindje zien. Ik heb dan nog wel geen voorbeeld, maar hij/zij is vast helemaal lief en leuk en pietepeuterig schattig enzo.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:40:49 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_37539391
Ja dat zie ik ook al helemaal voor me voor volgende zomer lekker op vakantie met zijn allen en dan die ukkies over de camping te drentelen en alles onderzoeken.
stormy waters...
sailin'
pi_37539470
volgens mij moet dat ook wel heel gezellig worden sugar (én belana ). ik heb laatst nog eens alle samen-foto's van piet & anna op een rij gezet, en dat is ook zo mooi om te zien die ontwikkeling van allebei & samen. eerst de nog eigenlijk best heel kleine piet die er allemaal niet zoveel van snapt en 't wat moeilijk vindt maar toch maar allemaal laat gebeuren, en langzamerhand zie je ze allebei groter worden en steeds gehechter aan elkaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door bixister op 04-05-2006 12:11:45 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:46:05 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_37539560
Ow Bix, nu heb ik er helemaal zin in
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:57:39 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_37539983
Ik heb er ook helemaal zin in om de baby vast te kunnen houden. Ik heb er al over gedroomd. Zo leuk en lief... En de mooiste ogen die ik ooit heb gezien!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:59:52 #214
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37540067
Wat is er eigenlijk precies zo 'verkeerd' aan stofzuigen? De houding die bijna altijd slecht is? En wat als je niet zo'n wagentje mee hoeft te zeulen (met zo'n hotelsysteem zeg maar, waarbij je een lange buis in de muur stopt?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37540145
Ah, ik ben niet de enige die zich het totaalpakket voorstelt?

Wat dat betreft heb ik er nog eentje tegoed, vind ik zelf, aangezien de aanvankelijke reactie van Lukas met zijn autistische koppie op zijn babybroertje echt iets was van "Hm, d'r ligt een harige wurm in mama's bed, dat weten we dan ook weer. Is er nog koek?"
En bij alle buren zag ik dan hoe de oudere broer/zus zich opwierp als Grote Beschermer en Knuffelaar. Op dat moment was ik daar niet zo mee bezig, maar nu doet dat soms best pijn, terwijl de beide heren nu leuk samen spelen.

Magoed, mijn jongste smelt echt van baby's en meisjes in het algemeen, ik ben echt zooo benieuwds hoe hij gaat reageren op de Nieuwe. Van de oudste weet ik inmiddels dat ik kan verwachten dat hij pas een band gaat opbouwen met het kindje als het duidelijk deel gaat uitmaken van de routine. Hij heeft enorm meegelift op de ontwikkeling van de jongste, dus dat zie ik dan ook graag weer gebeuren

[ Bericht 1% gewijzigd door Mwanatabu op 04-05-2006 12:08:58 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:08:30 #216
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37540349

Ik heb een vreselijk vreetbui. Ben vanmorgen eerst aan het shoppen geweest en daarna aan de poets en inrichten inLéons nieuwe kamer. En nu heb ik echt enorme honger, mijn handen trillen ervan! Heb al 3 boterhammen op en een paar van die krentenbiscuitjes (ik ga niet zeggen hoeveel ). En ik heb het nog steeds.

Ik kan me Léon eigenlijk nog niet zo voorstellen als grote broer. Ik vind het nog zo'n lekker klein ventje. En PM, hij heeft idd de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
Ik ben echt zo benieuwd hoe dat straks gaat met die twee.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37540435
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef dutchie het volgende:

Ik heb een vreselijk vreetbui. Ben vanmorgen eerst aan het shoppen geweest en daarna aan de poets en inrichten inLéons nieuwe kamer. En nu heb ik echt enorme honger, mijn handen trillen ervan! Heb al 3 boterhammen op en een paar van die krentenbiscuitjes (ik ga niet zeggen hoeveel ). En ik heb het nog steeds.

Ik kan me Léon eigenlijk nog niet zo voorstellen als grote broer. Ik vind het nog zo'n lekker klein ventje. En PM, hij heeft idd de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
Dan zeg ik jou ook lekker niet hoeveel toffifee en snoep ik al op heb vandaag
En ik ga straks ook een ijsje halen! Puh!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:10:33 #218
94046 PM-girl
pi_37540442
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef dutchie het volgende:

En PM, hij heeft idd de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde?

Maar mijn vriendje heeft wel hele mooie ogen,thnx! Hopen dat Ieniemienie die erft!
*
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:12:24 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37540518
Whoops! Cattie dus hè.

Ik heb ook ijs hoor. Maar daar wacht ik nog even mee, ik ga nog maar een boterham halen denk ik. Zo erg heb ik het nog niet gehad.
pi_37541016
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef dutchie het volgende:
Whoops! Cattie dus hè.

Ik heb ook ijs hoor. Maar daar wacht ik nog even mee, ik ga nog maar een boterham halen denk ik. Zo erg heb ik het nog niet gehad.
Ik ben er juist blij mee nu! Ben terug op gewicht aan het komen (maagzweer gehad) en eindelijk lukt het!
ik zit nu aan mijn derde mueslireep
pi_37541079
Ik zit hier nu heel braaf salade te eten. Veel vocht en weinig zout. Hopen dat ik m'n gewicht weer wat naar beneden krijg (en m'n enkels terug )
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:28:12 #222
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37541086
Ai, maagzweer. Tijdens je zwangerschap ook?
pi_37541223
Nee, was al eerder, maar als je heel lang geen trek in eten hebt gehad, is het erg moeilijk om weer goed te leren eten, blijkbaar. Het begint nu gelukkig te lukken
pi_37541277
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef Tamea het volgende:
Ik zit hier nu heel braaf salade te eten. Veel vocht en weinig zout. Hopen dat ik m'n gewicht weer wat naar beneden krijg (en m'n enkels terug )
Mmmm, salade....
Volgens mij is mijn maag in een bodemloze put veranderd, want ik zit hier alweer te kwijlen
enkels zijn overgewaardeerd
pi_37541325
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mmmm, salade....
Volgens mij is mijn maag in een bodemloze put veranderd, want ik zit hier alweer te kwijlen
enkels zijn overgewaardeerd
Volgens mij gaat het nu wel goed met je eetlust
Knieën en polsen ook overgewaardeerd?
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:38:07 #226
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37541375
Ik heb net gehoord dat ik geen antistoffen toxoplasmose heb... Da's balen, nu moet ik nog voorzichtiger zijn met mijn poekie.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:40:10 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37541438
Oh jongens, ik geniet nu juist zo van dingen als rauwkost, crackers met rookvlees, een appel tussendoor en 's avonds yoghurt met krentjes, kaneel en appel. gezonde dingen zijn nu een hit bij mij!

Maar als jullie nog even doorgaan met heel hard dingen roepen als "B en J" en "toffifee en snoep" is dat ook zo over, vrees ik.

Bix ja, twee kindjes. Wat leuk lijkt me!!!
Maar ook alleen dit kindje, hoor. Ik heb er gewoon zin in.

Pinquit, wat lollig dat je over mij droomde, trouwens! Heel grappig he, als je over mensen van het forum droomt? Ik ben vereerd hoor.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:47:07 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37541639
Wat dat snoepen betreft; valt best mee hoor hier. Het klonk erger dan het is.
Ik kom denk ik aan 1 snack (snoep, koek, ijs noem maar op) per dag. En de rest eet ik normaal en gezond. Daarmee stil ik de trek. Maar ik denk dat ik nu gewoon teveel energie heb verbruikt vanmorgen, waardoor ik ineens ME-GA honger had. En toen duurde het toasten van de boterhammen te lang. Ik had ook kunnen kiezen voor de chocolade-koekjes, maar ik koos voor het 'gezonde' alternatief; krentenbiscuitjes.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:48:56 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37541696
Proest, dutchie!
Je bent jezelf online aan het overtuigen. Wat schattig ziet dat eruit.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:49:49 #230
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37541727
Shit, je hebt gelijk.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:34:39 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_37544938
Hmmm, eten! Ik ben echt een bodemloze put geworden wat dat betreft, alles is lekker en alles gaat er wel in!
Ik heb net in de stad een linnen broek gescoord, dus ik hoef niet bang te zijn om met een dikke winterbroek naar buiten te moeten. En een (heel erg afgeprijsde) kinderkamer lamp! Maar de hitte viel me wel tegen, normaal vind ik het heerlijk, maar nu gaat het me toch iets te gek. Ik denk dat ik zodadelijk dus maar even in de schaduw ga zitten, ipv in de zon. Ook lekker!
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:47:25 #232
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37545291
snoepen valt gelukkig wel mee bij mij, ik eet alleen veel boterhammen, en als mijn honger dan nog miet gestild is doe ik er gerust nog eens 3 of 4 beschuitjes erachteraan. met als gevolg dat ik 2 uur later zit te van de vele koolhydraten die ik binnen heb gekregen

ik heb een zwanger rokje aan gedaan die tot de knie reikt. volgens mij ist geen gezicht met die koddige legs eronder, but who cares! ik ben zwanger, ik mag dat!
pi_37546922
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Meimeltje, hoe laat is je echo? Ik denk aan je meid, spannend lijkt me!
We gaan zo weg, om 4 uur is de echo.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:16:23 #234
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37548114
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

We gaan zo weg, om 4 uur is de echo.
Straks nieuwe foto's!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:02:06 #235
94046 PM-girl
pi_37549563
Meimeltje, hoe was het?

Hier een spijkerrok gekocht bij Prenatal. Verder mijn handen op mijn rug gehouden, pff duur allemaal!
Qua broeken enzo heb ik nu wel genoeg denk ik.
Wie weet er trouwens een antwoord op mijn stofzuiger vraag?
*
pi_37549621
Meimeltje, hoe was je echo?

Ik heb trouwens nooit gehoord dat stofzuigen slecht zou zijn of niet zou mogen, dus ik heb ook geen idee waar dat vandaan komt. Het enige dat ik me wel kan voorstellen is dat die houding niet ideaal is, maar dan geldt wel voor meer actviteiten dan.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:06:24 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_37549687
Zow, ik ben 1 linnen broek en 2 shirtjes rijker (en Liam sandalen en 2 shirtjes)
Ze hebben zo weinig hier... En wat ze hebben is duuuuuurrrr!!! Morgen nog maar ff een paar winkels af (ben er nu in 2 geweest in 3 uur tijd op mijn oude van dagen tempo ) Ja, ok, ik geef toe, we hebben ook nog even een ijsje gegeten
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:10:32 #238
94046 PM-girl
pi_37549833
Ik heb trouwens nog een vraag. Kun je ergens op internet een site vinden met lijsten over wat je allemaal ongeveer moet hebben (ik denk dat dat via thuiszorg ook wel komt, maar wil het nu graag al hebben). Ik heb het dan over kleding, luiers, doeken en attributen als lotion, spelden en andere dingetjes.
Wie weet er een? dankjewel alvast!
*
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:12:30 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_37549890
ja, zijn wel meerder sites voor PM, ik zal es ff kijken
stormy waters...
sailin'
pi_37549907
De sites van de HEMA en de prenatal hebben uitzetlijstjes en de site van de kraamzorg waar ik bij kom ook (http://www.kraamzorgdewaarden.nl/downloads/uitzetlijstje.doc)
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:19:43 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_37550116
Hier staat echt zo'n ontzettend (over)compleet lijstje
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:24:01 #242
94046 PM-girl
pi_37550222
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef linda856763 het volgende:

Hoe dan ook, alles goed, stevige hartslag, een actief kind zei ze. Ik heb ook gevraagd waar mijn darmen zijn gebleven: die zitten nu boven de navel, dus alles wat ik onder de navel voel is het kindje. En gisteren voelden we het heel goed: mijn man dus ook! voor het eerst.
Is dat bij jou zo, of bij alle vrouwen? Anders kan ik weer iets uitsluiten !!
*
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:24:38 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_37550235
je darmen gaan altijd omhoog dacht ik
stormy waters...
sailin'
pi_37550719
Whiehoeeeee ben helemaal happy
Alles was goed, een zeer beweeglijk beebje, het schoot steeds omhoog Daardoor was het erg lastig de foto vast te leggen, dus geen supermooie echo maar heb zelf wel superbeelden gezien
Zal ze vanavond inscannen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:51:29 #245
94046 PM-girl
pi_37550786
Gefeliciteerd Meimeltje, wat een op;uchting moet dat zijn voor je!!! Geniet ervan!!

Dank voor de lijstjes dames!
*
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:10:27 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_37551196
woeiii Meimel
stormy waters...
sailin'
pi_37553471
Super meimeltje!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:57:34 #248
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37553973
Fijn meimeltje!!! ben beniewd naar je echo!!

Vandaag bij de VK geweest.Ik ben een halve kilo afgevallen! , en dat terwijl ik het idee heb dat ik 2 zakken water aan mijn benen heb hangen ipv voeten. Warm weer is geweldig, maar ik voel me soms een waterballonnetje!Gelukkig wordt er goed voor me gezorgd dus ik kan lekker met de beentjes omhoog zitten af en toe.

Mijn ijzer was nu echt wel te laag , vandaar mijn ziek-zwak-misselijk-aanvallen, en ik moest Floradix kopen. Gelijk maar gedaan ( vies spul)

We hebben onze ( nou ja van familie) gare boot weer bij oma weggehaald en te water gelaten en vandaag al lekker wezen varen in Giethoorn. héééérlijk.( is een oud zeilbootje met motortje, beetje studentendingetje) Maar ózó leuk

Enoja, bij Henk ten hoor, ( kledingzaak hier) een heel goedkope linnenbroek gekocht mét elastiek, zit als gegoten , staat prachtig , en géén geld, op dat soort momenten voel ik me wel opgelicht door die positie-kleding zaken
pi_37554162
Meimeltje, wat fijn dat alles goed was!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37554450
Hier de echo foto

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')