maat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog wat korte broeken en 3/4 broeken te koop
te groot voor mij...jammer. Ik ga zaterdag nog wel even shoppen voor wat shirtjes, die kun je niet genoeg hebben geloof ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:32 schreef Vicky het volgende:
Witte 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat L
Rode 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat L
Beige 3/4 broek, stretch. Van H&M, maat XL
Korte broek,stretch, kaki kleur, met speciale band voor de buik. Is van H&M, maat XL
en heb ook nog 3 hempjes
Dan zeg ik jou ook lekker niet hoeveel toffifee en snoep ik al op heb vandaagquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef dutchie het volgende:![]()
Ik heb een vreselijk vreetbui.Ben vanmorgen eerst aan het shoppen geweest en daarna aan de poets en inrichten inLéons nieuwe kamer. En nu heb ik echt enorme honger, mijn handen trillen ervan! Heb al 3 boterhammen op en een paar van die krentenbiscuitjes (ik ga niet zeggen hoeveel
). En ik heb het nog steeds.
Ik kan me Léon eigenlijk nog niet zo voorstellen als grote broer. Ik vind het nog zo'n lekker klein ventje. En PM, hij heeft idd de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
Ik ben echt zo benieuwd hoe dat straks gaat met die twee.
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef dutchie het volgende:
En PM, hij heeft idd de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
Ik ben echt zo benieuwd hoe dat straks gaat met die twee.
Ik ben er juist blij mee nu! Ben terug op gewicht aan het komen (maagzweer gehad) en eindelijk lukt het!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef dutchie het volgende:
Whoops! Cattie dus hè.
Ik heb ook ijs hoor.Maar daar wacht ik nog even mee, ik ga nog maar een boterham halen denk ik. Zo erg heb ik het nog niet gehad.
Mmmm, salade....quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef Tamea het volgende:
Ik zit hier nu heel braaf salade te eten. Veel vocht en weinig zout. Hopen dat ik m'n gewicht weer wat naar beneden krijg (en m'n enkels terug)
Volgens mij gaat het nu wel goed met je eetlustquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mmmm, salade....
Volgens mij is mijn maag in een bodemloze put veranderd, want ik zit hier alweer te kwijlen![]()
enkels zijn overgewaardeerd
We gaan zo weg, om 4 uur is de echo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Meimeltje, hoe laat is je echo? Ik denk aan je meid, spannend lijkt me!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
We gaan zo weg, om 4 uur is de echo.
Is dat bij jou zo, of bij alle vrouwen? Anders kan ik weer iets uitsluitenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef linda856763 het volgende:
Hoe dan ook, alles goed, stevige hartslag, een actief kind zei ze. Ik heb ook gevraagd waar mijn darmen zijn gebleven: die zitten nu boven de navel, dus alles wat ik onder de navel voel is het kindje. En gisteren voelden we het heel goed: mijn man dus ook! voor het eerst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |