Jouw concrete voorspelling?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:41 schreef BVO het volgende:
Is zeker een kandidaat. Al zie ik Henry er ook wel weer heel wat maken.
Dan ga ik toch voor Henry met 6.quote:
5 puntertjes, 2 intikkers en een van richting veranderd schot.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan zie ik in Ronaldinho de koning van de assist, en wordt stiekem Ronaldo gewoon topscorer
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Urquhart het volgende:
Huntelaar met 12 doelpunten.
Bron: Van Basten
niet als hij net zo goed speelt als tegen Arsenal.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:53 schreef ILCILA het volgende:
Ik gok dat Klaas Jan Huntelaar wel eens de verassing kan zijn dit seizoen.Maar het ligt ook erg van het team wat er op dat moment om heen speelt af.
Ronaldinho en Riquelme vind ik ook goede kanshebbers
Meer heeft hij niet nodigquote:Op maandag 1 mei 2006 15:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Huntelaar zal blij zijn met 12 minutenen terecht.
Dat kan dus niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef Me_Wesley het volgende:
Huntelaar 9x
En dat terwijl Nederland er in de eerste ronde uit vliegt
Want?quote:
Amenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:25 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij heeft niemand Ronaldo genoemt.8 goals.
En ik denk dat jij meer naar Van Basten moet luisteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:10 schreef Roedah het volgende:
Huntelaar mag blij zijn als ie mee mag gaan, denk dat die de wedstrijden op tv mag kijken..:)
In die groep heeft Shevchenko wellicht ook een kans, als ie goed in vorm is kan hij het ook wel goed doen tegen Saoedi Arabie en Tunesie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef Terreros85 het volgende:
De goalgetter uit het team met de zwakste tegenstanders in de poule. Zo werd Klose ook topscorer op het WK 2002. Hij scoorde in de eerste wedstrijd 4x tegen de Saoedi's. Dan ben je al topscorer. Met deze gedachte in het achterhoofd: David Villa of Fernando Torres van Spanje. Zij spelen in de groep tegen Tunesïe en de Saoedi's. Ik zat ook te denken aan Rooney, maar die is geblesseerd.
ja, die zou dan ook nog een kans hebben, maar die zie ik de tweede ronde niet overlevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
In die groep heeft Shevchenko wellicht ook een kans, als ie goed in vorm is kan hij het ook wel goed doen tegen Saoedi Arabie en Tunesie.
Nee, ik bedoel dat hij een kans heeft om topscorer te worden. Hij is toch een van de betere spitsen van het moment, dus tegen landen als Saoedi en Tunesie moet hij wel wat kunnen scoren, indien zijn team een beetje meewerkt, maar ik zie ze ook niet verder dan de tweede ronde komen, maar hij kan wel wat gaan scoren denk ik (hoop ik).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ja, die zou dan ook nog een kans hebben, maar die zie ik de tweede ronde niet overleven![]()
Daar ga ik ook voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 07:53 schreef TLC het volgende:
Adriano (Brazilie)
Gisteravond zei van Basten bij studio voetbal dat het nog helemaal niet zeker is dat Huntelaar meegaatquote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Urquhart het volgende:
Ach dat is spel, als je ziet hoe hij het zei, en vooral "4 spitsen meenemen is onverstandig, maar ik doe nog wel eens onverstandige dingen." gaf wel weg dat we straks kunnen genieten van 12+ doelpunten met de naam Huntelaar er aan vastquote:Op maandag 8 mei 2006 14:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gisteravond zei van Basten bij studio voetbal dat het nog helemaal niet zeker is dat Huntelaar meegaat![]()
Makaay kunnen ze ook schrappen van die lijstquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:20 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Nog niet echt representatief, omdat er nog maar 2ton gematched is, maar toch ronaldo op 1Ik denk ook dat hij t wordt..
KJH staat op 120x
Whehe, Makaay.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:20 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Nog niet echt representatief, omdat er nog maar 2ton gematched is, maar toch ronaldo op 1Ik denk ook dat hij t wordt..
KJH staat op 120x
Eenschquote:Op maandag 8 mei 2006 17:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind Luca Toni wel een goeie.
Die maakt er nu al geen een, laat staan op het wkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Doe maar Pauleta, Toni, Shevchenko, Prso en Larsson. Allemaal 6 goals.
Nee, hij is voor niets topscorer aller tijden van Portugal geworden met meer goals dan Eusebio en wordt ook zomaar topscorer van de Ligue 1 dit seizoen. Maar hij kan er niks van.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:43 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Die maakt er nu al geen een, laat staan op het wk
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach dat is spel, als je ziet hoe hij het zei, en vooral "4 spitsen meenemen is onverstandig, maar ik doe nog wel eens onverstandige dingen." gaf wel weg dat we straks kunnen genieten van 12+ doelpunten met de naam Huntelaar er aan vast
En ik denk dat ik toch gelijk had ... en inderdaad naar van basten luisterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
En ik denk dat jij meer naar Van Basten moet luisteren.
Ownedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:12 schreef Nashje het volgende:
[Op dinsdag 2 mei 2006 01:10 schreef Roedah het volgende:
Huntelaar mag blij zijn als ie mee mag gaan, denk dat die de wedstrijden op tv mag kijken..:) ]
En ik denk dat jij meer naar Van Basten moet luisteren.
Het complete aantal doelpunten dat Italië dit toernooi zal scoren denk ik zomaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:40 schreef Bombardier het volgende:
Ik zeg Luca Toni. 7 Doelpunten.
Dat lijkt mij niet:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:55 schreef cultheld het volgende:
De kanshebbers lijken mij Ronaldo, Henry, Toni, Van Nistelrooy, Villa, Shevchenko, Tevez, Podolski, Robinho, Klasnic en Rooney (mits fit).
Van deze personen gaat Ronaldo er het meeste maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ik zit te peinzen over de 5 topscorers die ik voor het WK-spel waaraan ik meedoe ga invullen... Ronaldinho en Henry mogen niet (omdat anders iedereen die invult, denk ik), maar wat dan wel...?
Ik wilde graag een Engelsman, maar Rooney is nog steeds niet zeker. Ik zag dat Crouch er als invaller 3 gescoord had tegen Jamaica en dat hij waarschijnlijk de eerste wedstrijd voor Engeland wel speelt, maar ja, daarna....? Misschien dat ik toch voor Owen ga, maar weet iemand of die (zeker) speelt?
Dit is het lijstje waaraan ik nu denk:
Ronaldo
Trezeguet
Toni
Owen
v. Nistelrooij (omdat ik ook graag een Nederlander wil)
Iemand die nog sterke argumenten weet waarom ik één van deze niet moet nemen? Blessures of zo?
Ik heb natuurlijk ook een beetje naar de landen gekeken. Spanje bijvoorbeeld, doet het nooit zo denderend op zo'n toernooi. Ben een beetje bang dat die er dan snel uitvliegen... En zo geldt dat voor meer.
Dag mag dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Van deze personen gaat Ronaldo er het meeste maken.
Totti moet je weg halen, want die speelt achter de spitsen naar alle waarschijnlijkheid. Ronaldinho is ook niet de absolute goalgetter van Brazilië (dan moet je toch echt voor Ronaldo gaan). Gilardino zal wel scoren, maar Toni doet dat vaker voor Italië.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:46 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet:
Sheva wordt snel uit het toernooi gekickt. Zelfde geldt voor Klasnic
Podolski en Robinho scoren weinig bij hun club, waarom dan wel op het wk?
Crespo, Gilardino, Totti, Trezeguet, Ronaldinho, Pauleta lijken mij betere kandidaten.
Ja, maar Crouch heeft nu pas zijn basisplaats voor de eerste wedstrijd van Engeland vastgesteld, na zijn doelpunten tegen Jamaica. Zul je zien dat hij er weer uit wordt gehaald als hij dan tegenvalt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef Radegast het volgende:
Toni, Klose, Crouch, Nistelrooy, Villa.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:55 schreef cultheld het volgende:
De kanshebbers lijken mij Ronaldo, Henry, Toni, Van Nistelrooy, Villa, Shevchenko, Tevez, Podolski, Robinho, Klasnic en Rooney (mits fit).
Je punt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:10 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat zijn ze zo'n beetje allemaal ja.
Dachten ze vorig WK ook al.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Canisfire het volgende:
Ronaldo is natuurlijk al lang niet zo goed meer als paar jaar terug.
Dikzak. hij had lekker naar Amerika moeten gaan.
Ik verwacht hen niet verder dan de 8ste finale.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef Frunnikje het volgende:
Shevchenko. En Oekraïne gaat ver komen, blijf ik eigenwijs volhouden
Minstens kwartfinale.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik verwacht hen niet verder dan de 8ste finale.
Dan zou je binnen lopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef Lennox het volgende:
Ik heb net 16.50 op Baros ingezet
Ik wist niet eens dat ik het nog op mn account had staan, dus missen doe ik het niet.
Die is echt wel 100 % zeker van een basisplaats hoor. De vraag is meer wie naast en achter hem gaat lopen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:14 schreef Caniggia het volgende:
Toni ken ik eigenlijk niet goed, maar ik heb enkel lovende kritieken over hem gehoord. Is wel niet 100% zeker van een basisplaats.
Zorgen om blessure Baros Daar gaat je geld...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef Lennox het volgende:
Ik heb net 16.50 op Baros ingezet
Ik wist niet eens dat ik het nog op mn account had staan, dus missen doe ik het niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is echt wel 100 % zeker van een basisplaats hoor. De vraag is meer wie naast en achter hem gaat lopen.
Inderdaad, Adriano gaat meer scoren dan die dikke!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Adriano met 6 doelpunten.
Hahahaha dat heb ik ook ingevuldquote:Op maandag 1 mei 2006 15:40 schreef Bombardier het volgende:
Ik zeg Luca Toni. 7 Doelpunten.
Maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Hij zal op een andere wijze van zich doen laten spreken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:57 schreef Rekkie het volgende:
Cissé!
k denk niet dat Van The Man het wordtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|