255 keer, daarna kreeg ik een overflow.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef patrick11 het volgende:
2 vragen aan zowel DAMES als HEREN:
1) Wat is je topscore qua aantal keren klaarkomen in 1 dag/24 uur.??
zoiets jaquote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik weet het niet precies, met rukken een keer of 6 denk ik, met nuecken mss 4x
BTW, dat je dit soort dingen interessant vindt is maar een fase hoor, later kom je erachter dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW, dat je dit soort dingen interessant vindt is maar een fase hoor, later kom je erachter dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit
he is right you knowquote:
Waarom zou je jezelf in godsnaam 6x achter elkaar aftrekken?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik weet het niet precies, met rukken een keer of 6 denk ik, met nuecken mss 4x
Niet kunnen slapen?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf in godsnaam 6x achter elkaar aftrekken?![]()
jeweettoch?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Heel goede vraagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Waarom niet lijkt me een betere vraagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Nounou, ik ben jaloers op zo'n partner die je op een dergelijke manier weet te bevredigen dat je daarna nog 10 keer jezelf moet helpen!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
13 keer... Waarvan 3 x met partner en de rest met de hand..
Wie zeg dat het na de sex was?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:23 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Nounou, ik ben jaloers op zo'n partner die je op een dergelijke manier weet te bevredigen dat je daarna nog 10 keer jezelf moet helpen!![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
20 keer ongeveer. Met partner & mezelf
Nou ja, dan niet hoorquote:
Kuch... kuch... ik denk dat een vrouw zo vaak kan klaarkomen als ze wilt en vol kan houden.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:20 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Kuch... kuch... ik denk dat een vrouw zo vaak kan klaarkomen als ze wilt en vol kan houden.
Het verschil van het mannelijk en vrouwelijk orgasme.
denk dat jij er heeeeeeeeeel erg dik naast zit dude![]()
Thank God for multiple orgasms.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Alcarin het volgende:
Keer of 30 ofzo...Ik ga het niet tellen.
Dat is dan als ik me verveel. In mijn eentje trouwens. Maar eigenlijk stelt het na de eerste 10 keren weinig meer voor. Ach, je moet wat he.
1: 9 keer toen was me eikel paars en deed ie pijnquote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef patrick11 het volgende:
2) Antwoord dat je op vraag 1 gaf, was dat via masturberen of via neuken met een sekspartner.??
![]()
Duurde wel steeds langer, en laatste keer kreeg ik pijn. Maarja, beide heb je al een paar maanden geen sex gehad, beland samen in bed op een zondag en hebt toch de gehele dag niets te doen.. Do the math.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:28 schreef Croupouque het volgende:
Misschien moet je ook even de vraag stellen hoe lang het steeds duurde tot men klaar kwam, om de opscheppers de kop in te drukken.
Het duurt natuurlijk steeds langer. Bij de laatste keren is je adem ook flink naar de haaien en moet je zeker een tijdje bijkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:28 schreef Croupouque het volgende:
Misschien moet je ook even de vraag stellen hoe lang het steeds duurde tot men klaar kwam, om de opscheppers de kop in te drukken.
Het is heerlijk kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:53 schreef DeGast het volgende:
die vrouwen hebben het ook maar goed he... zo vaak kunnen klaarkomen... het is gewoon niet eerlijk
Per dag hadden we het over. Dat jullie wat dat aangaat een voorsprong hebben weet ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
6 keer in 20 minuten
Nee, een man kan dat niet hebben veroorzaakt
Dat was op een dagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Per dag hadden we het over. Dat jullie wat dat aangaat een voorsprong hebben weet ik.
1: 12 keer over een hele dag.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef patrick11 het volgende:
2) Antwoord dat je op vraag 1 gaf, was dat via masturberen of via neuken met een sekspartner.??
![]()
quote:
neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:06 schreef erodome het volgende:
Mogen we ook iets als genoegdoening dat we fysiek zwakker zijn, ongesteld worden, baren en weet ik veel wat nog meer
* mg794613 ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee![]()
het is oneerlijk dat jullie zovaak klaar kunnen komen en volgens mij zijn jullie orgasmes meestal heftiger
* GewoneMan jaloers is
Hm...bij mij (en vrouwen in het algemeen misschien?) gaat het juist steeds sneller. Maar het stelt ook steeds minder voor. Net een nies.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:53 schreef DeGast het volgende:
Het duurt natuurlijk steeds langer. Bij de laatste keren is je adem ook flink naar de haaien en moet je zeker een tijdje bijkomen
Tuuk, en ik heb een lul van een meter.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Hypnotick het volgende:
zo veel ik wil ik kan zo 50 keer op een dag klaarkomen als ik een heel geil wijf heb nee cht serious.
Gaaf zijn die he? Kun je zo lekker mee zwieren.quote:
en dan denk je soms een beeld van iemand te hebben ..... dat moet ik nu toch wel een beetje bij gaan stellen hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Hypnotick het volgende:
zo veel ik wil ik kan zo 50 keer op een dag klaarkomen als ik een heel geil wijf heb nee cht serious.
Wankerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Hypnotick het volgende:
Maikuuul kloon?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Hypnotick het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |