Hij heeft 109 doelpunten gemaakt en al zijn doelpunten tegen kromme landen? Dan vraag ik mij af hoe het komt dat andere spelers niet aan zoveel doelpunten zijn gekomen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
ja dat is die spits ja... maar hij heeft 120 goals gemaakt. Dat komt omdat Iran vaak tegen kromme landen moet spelen zoals Laos laatst hadden ze 7-0 gewonnen daar komen die aantal doelpunten vandaan. Het is niet verzonnen
kijk dit maar hier staan 87 goals van hem is een filmpje van ong 10 min.
http://video.google.com/videosearch?q=Ali+daei
Het was gewoon een khutspits. hij was goed tegen voetballende geitenhoeders maar tegen middelmatige Europese verdedigers was-ie nergens.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, Xevor, wel op een bepaald niveau natuurlijk. In de absolute Europese top lukte het hem niet echt (Bayern, Hertha), net daar onder wel.
dat valt ook wel weer mee dat hij een superspits is..... hij is echt niet meer zo goed. Hashemian is zeker wel beter nu. Ik vond trouwens Azizi veel beter als hem. Ja tegen kromme landenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:33 schreef Xevor het volgende:
[..]
Hij heeft 109 doelpunten gemaakt en al zijn doelpunten tegen kromme landen? Dan vraag ik mij af hoe het komt dat andere spelers niet aan zoveel doelpunten zijn gekomen.
Hij is/was gewoon een superspits.
Azizi en hij kan je niet echt met elkaar vergelijken. Speelden beide een andere type voetbal. Ze waren samen wel een superduo, zie wedstrijd tegen Australia.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:40 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee dat hij een superspits is..... hij is echt niet meer zo goed. Hashemian is zeker wel beter nu. Ik vond trouwens Azizi veel beter als hem. Ja tegen kromme landenniet altijd maar meestal wel die onbekende landen zeg maar zoals Qatar of dat soort landen.
Maarja, ik heb niks tegen iran hoor als je dat denkt ? We gaan voor de worldcup
Iran ligt er al in de 1e ronde uit, ze raken helemaal van de kook door al die vrouwen in korte rokjes in de stadions.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Xevor het volgende:
[..]
Azizi en hij kan je niet echt met elkaar vergelijken. Speelden beide een andere type voetbal. Ze waren samen wel een superduo, zie wedstrijd tegen Australia.
Hashemian is inderdaad op dit moment beter, maar toch is Ali Daei is een legendarische speler, in ieder geval voor ons dan. Wat hij voor Iran heeft gedaan heeft geen enkele andere speler gedaan.
Ik vind het een beetje jammer om te zeggen dat al zijn doelpunten tegen kromme landen waren, want dat is niet zo en Qatar is geen kromme land (ben je de WK kwalificatiewedstrijden tegen Qatar vergeten?). Ze spelen wel krom voetbal :p maar tegen 10 verdedigers die 90 minuten lang op de grond liggen janken is het moeilijk om te scoren.
maarjah we gaan nu inderdaad voor de World Cup :p Go Iran!
ja ook nie allemaal tegen krommequote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Xevor het volgende:
[..]
Azizi en hij kan je niet echt met elkaar vergelijken. Speelden beide een andere type voetbal. Ze waren samen wel een superduo, zie wedstrijd tegen Australia.
Hashemian is inderdaad op dit moment beter, maar toch is Ali Daei is een legendarische speler, in ieder geval voor ons dan. Wat hij voor Iran heeft gedaan heeft geen enkele andere speler gedaan.
Ik vind het een beetje jammer om te zeggen dat al zijn doelpunten tegen kromme landen waren, want dat is niet zo en Qatar is geen kromme land (ben je de WK kwalificatiewedstrijden tegen Qatar vergeten?). Ze spelen wel krom voetbal :p maar tegen 10 verdedigers die 90 minuten lang op de grond liggen janken is het moeilijk om te scoren.
maarjah we gaan nu inderdaad voor de World Cup :p Go Iran!
Het lijkt er wel een paradijs, en dat voor een land die aan de vooravond staat WO3 te ontketenen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Xevor het volgende:
Iran heeft zeer technische spelers. Weinig spelers die het in Europa redden? Er komen nauwelijks Europese scouts in Iran om spelers aan te trekken. Let maar op binnen 4 jaar speelt bijna het hele elftal van Iran in Europa.
Overigens speler er diverse buitenlanders op dit moment in Iran en een daarvan had laatst een interview met BBC:
"Before I got here, I was very nervous going by world reports about their differences with close neighbours, Iraq," Olerum, who has also played for Enugu Rangers and Shooting Stars in Nigeria, told BBC Sport.
"But all that faded as I settled down to a wonderful life.
"I'm very proud to be a part of this historical country.
"Football in Iran is much more physical than in Nigeria. There is a lot of concentration on the physical aspect of the game.
"In Nigeria it's more about skill but in Iran you need to be strong and you must have speed to make headway.
"The organisation, security, marketing and sponsorship here are really top class.
"The money here is good; I earn the same as if I was playing in Belgium, Sweden or Denmark.
"Most clubs here have expatriate coaches and players, and the pitches are out of this world."
Dat zie ik niet gebeuren, bij het volgende WK mag je me erop pakken.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Xevor het volgende:
Iran heeft zeer technische spelers. Weinig spelers die het in Europa redden? Er komen nauwelijks Europese scouts in Iran om spelers aan te trekken. Let maar op binnen 4 jaar speelt bijna het hele elftal van Iran in Europa.
Ga er maar 100% vanuit dat dit gaat gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, bij het volgende WK mag je me erop pakken.
Ik ook maar de kans is groot dat dat team na een week spelen met een dikke nul naar dat enge, onverdraagzame land wordt teruggestuurd.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb Iran in mijn WK-poule laten eindigen als 3e in de groep.
aah, die Ippon..quote:Op maandag 5 juni 2006 18:12 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik ook maar de kans is groot dat dat team na een week spelen met een dikke nul naar dat enge, onverdraagzame land wordt teruggestuurd.
komt hij praten met zijn enge, overdraagzame land praat niet over iets waar je niks over weet..quote:Op maandag 5 juni 2006 18:12 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik ook maar de kans is groot dat dat team na een week spelen met een dikke nul naar dat enge, onverdraagzame land wordt teruggestuurd.
ja dan weet je dus ook dat ze zeker niet onderaan gaan eindigenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Bij mij staat Iran met stip onderaan. Maar de uitslagen zijn niet zo erg omdat ik rekening heb gehouden met de technische vaardigheden van de spelers.
Ja, mij viel de beklemmende sfeer op. Daarom denk ik dat Iran het niet redt in Duitsland. Die voetballers wanen zich op een andere planeet en zullen niet tot enig goed spel in staat zijn. Geen enkele voetballer is in staat om op niveau in Europa te spelen. Iran zal na 3 wedstrijden met een vette nul terug naar huis gaan.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
komt hij praten met zijn enge, overdraagzame land praat niet over iets waar je niks over weet..
ben je er wel is geweest dan ? nee ?
we zullen zien "gelukkig speelt de helft van het elftal in europa".... Hashemian, Zandi, Karimi, Rezaei, Mahdavikia en Navidkiaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:48 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ja, mij viel de beklemmende sfeer op. Daarom denk ik dat Iran het niet redt in Duitsland. Die voetballers wanen zich op een andere planeet en zullen niet tot enig goed spel in staat zijn. Geen enkele voetballer is in staat om op niveau in Europa te spelen. Iran zal na 3 wedstrijden met een vette nul terug naar huis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |