Tuurlijk joh, steun jij maar een land dat Israel wil vernietigen. 1 keer raden: jij bent een slinkse zeker?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer op nazi-elftal gedrukt, maar de bron waarnaar je toe hebt gelinkt lijkt niet te werken.
Okee, je hebt nu al in meerdere posts aangetoond dat er absoluut geen redelijke discussie met jou te voeren is. Ik ga m'n best er niet eens meer voor doen. Doeiquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Ippon het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, steun jij maar een land dat Israel wil vernietigen. 1 keer raden: jij bent een slinkse zeker?
Hoezo? De president is gekozen door het volk, met een overweldigende meerderheid. Lijkt mij erg naief te veronderstellen dat deze nazi's geen nazi's zouden zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:45 schreef Douwe het volgende:
Hoe kan dat nou, een topic over het WK team van Iran ontaard in een politieke discussie?
Ippon: waarom reageer je niet op de vraag van Nielsch waarin hij vraagt om bronnen van het feit dat de spelers van Iran aanhangers van het regime zijn?
zouden ze hier ook moeten doen!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:08 schreef Sandersson het volgende:
Gisteren mochten er vrouwen kijken naar de training (voor het eerst)
uiteraard wel achter de hekken.. ze zouden toch is op de tribune moeten gaan zitten
De tribune was uiteraard alleen voor de mannen
![]()
Jongen als je weinig informatie over een land hebt moet je geen onzin lopen te posten. Een overweldigende meerderheid? LOLquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:23 schreef Ippon het volgende:
[..]
Hoezo? De president is gekozen door het volk, met een overweldigende meerderheid. Lijkt mij erg naief te veronderstellen dat deze nazi's geen nazi's zouden zijn.
Moge alle spelers van Iran de meest vreselijke buikkrampen krijgen wanneer zij aantreden voor de wedstrijden.
Volg jij eigenlijk wel het nieuws? De Iraanse verkiezingen zijn zonder wanklanken verlopen ... volgens Westerse waarnemers.quote:
Ontken het maar of bagatalisser het voor mijn part ..... jij bent ook schuldig aan het feit dat de nazi's uit Iran ongestoord hier mogen voetballen. Als het aan mij lag, zou ik ze allemaal tegen de muur zetten als ze het wagen Europa binnen te komen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef Xevor het volgende:
[..]
Jongen als je weinig informatie over een land hebt moet je geen onzin lopen te posten. Een overweldigende meerderheid? LOL
Overigens wonen er veel Joden in Iran, als Ahmadinejad zo'n nazi was en de bevolking ook dan waren ze er allang niet meer.
Gewoon niet posten, want het enige wat je hier post is toch maar bullshit.
quote:Telegraaf
Een aantal Europese leiders heeft bij de FIFA een verzoek ingediend om Iran niet te laten deelnemen aan het WK. Donderdag werd een brief naar de wereldvoetbalbond gestuurd.
In die brief vraagt men om Iran te bannen van het WK. Het zijn vooral de uitspraken van president Mahmoud Ahmadinejad die kwaad bloed zetten.
Hij deed uitspraken over de holocaust en het omstreden nucleaire programma van het land. Europa vraagt nu dat Bahrein de plaats van Iran mag innemen. "Het precedent is al eerder geschapen. Zuid-Afrika is bijvoorbeeld jarenlang gestraft voor haar apartheidsbeleid. DE FIFA moet nu hetzelfde doen met Iran", aldus de Brits Chris Heaton-Harris.
Inderdaad, laten we weer teruggaan naar het voetbal! Ik vind de overwinning van Iran op de VS van 8 jaar geleden nog steeds mooi. Vooral de opmerking van Jay Leno in de Tonight Show die avond: "And tonight at the World Cup Soccer, Iran beat the USA. The last time that happened was when The Iron Sheik defeated Hulk Hogan at Wrestlemania X"quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Hallo, dit is een voetbal topic!!!!
Ga lekker naar Politiek als je dit soort shit bespreken wil!
De spelers van Iran hebben geen reet met al dat politieke gelul te maken.
![]()
Denk je dat je alles gehad hebt...quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef Meki het volgende:
HUP HUP IRAN
ik kom morgen of overmorgen met een Iran videoquote:
Inderdaad gewoon verder over voetbal en laat de politieke situatie maar achterwege.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Hallo, dit is een voetbal topic!!!!
Ga lekker naar Politiek als je dit soort shit bespreken wil!
De spelers van Iran hebben geen reet met al dat politieke gelul te maken.
![]()
Dat snap ik, maar als jij er zo fel tegen ingaat, dan voer je hem. Als je hem had laten doen, dan had hij gewoon een ban gekregen en was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:28 schreef Xevor het volgende:
Hij loopt een beetje dit topic te verneuken, vind je het gek dat ik hierop reageer. Ik ben zelf een Iranier en ik word liever geen nazi of jodenjager genoemd.
Eigen schuld, ik houd er niet van om moslimhater genoemd te worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:28 schreef Xevor het volgende:
Hij loopt een beetje dit topic te verneuken, vind je het gek dat ik hierop reageer. Ik ben zelf een Iranier en ik word liever geen nazi of jodenjager genoemd.
Heb ik jou een moslimhater genoemd?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef Ippon het volgende:
[..]
Eigen schuld, ik houd er niet van om moslimhater genoemd te worden.
Je lijkt mij geen verstandige trainer trouwens.
Er speelt ook een christen in het team.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:53 schreef Ippon het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij naief. Denk jij dat die spelers graag met joden zouden willen voetballen? Doodknuppelen dan wel naar de vernietigingskampen sturen zoals hun geliefde en democratisch gekozen president (net als Hitler trouwens maar dat is volgens jou natuurlijk toeval) zou willen.
zeer bekende namen inderdaad..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef Waris het volgende:
Houd toch op met dat politieke gelul. Dit is een voetbaltopic.
Iedereen zegt dat Iran niet kunnen voetballen, maar ze hebben wel degelijk goede spelers (Mahdavi Kia, Kaebi, Zandi, Karimi, Hashemian, Nekounam, Vahedi Nikbakht, Rezaei). Die nieuwe vent die nu geblesseerd is, ken ik niet, maar die zal ook wel goed zijn.
Ali Daei kan volgens mij al jaren niet meer (zonder rollator) voetballen, maar hij MOET gewoon in de basis staan, geen discussie mogelijk.
Alsof de namen wat zeggenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:39 schreef Sandersson het volgende:
[..]
zeer bekende namen inderdaad..
gewoon eerste ronde naar huis en dan kan dit topic weer sluiten![]()
Neem aan dat de meesten in het buitenland spelen... en ach...politieke kinderspel hou je toch wel...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
thnx frutselthats what im talking about
als je denkt dat ze verdedigend spelen, en dat het storend is voor jou moet je maar niet de wedstrijden gaan kijken wat is je probleem ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Iran gaat er wel heel snel uit. Verdedigend voetbal is bijzonder storend om te zien.![]()
Ik wil aanvallend voetbal zien, dat is mijn probleem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
als je denkt dat ze verdedigend spelen, en dat het storend is voor jou moet je maar niet de wedstrijden gaan kijken wat is je probleem ?
Precies. Ooit wonnen ze ook 17-0 van Malediven. Toen had je Karim Bagheri nog, die maakte er 6 geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
ja dat is die spits ja... maar hij heeft 120 goals gemaakt. Dat komt omdat Iran vaak tegen kromme landen moet spelen zoals Laos laatst hadden ze 7-0 gewonnen daar komen die aantal doelpunten vandaan. Het is niet verzonnen
kijk dit maar hier staan 87 goals van hem is een filmpje van ong 10 min.
http://video.google.com/videosearch?q=Ali+daei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |