Heb ik jou een moslimhater genoemd?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef Ippon het volgende:
[..]
Eigen schuld, ik houd er niet van om moslimhater genoemd te worden.
Je lijkt mij geen verstandige trainer trouwens.
Er speelt ook een christen in het team.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:53 schreef Ippon het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij naief. Denk jij dat die spelers graag met joden zouden willen voetballen? Doodknuppelen dan wel naar de vernietigingskampen sturen zoals hun geliefde en democratisch gekozen president (net als Hitler trouwens maar dat is volgens jou natuurlijk toeval) zou willen.
zeer bekende namen inderdaad..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef Waris het volgende:
Houd toch op met dat politieke gelul. Dit is een voetbaltopic.
Iedereen zegt dat Iran niet kunnen voetballen, maar ze hebben wel degelijk goede spelers (Mahdavi Kia, Kaebi, Zandi, Karimi, Hashemian, Nekounam, Vahedi Nikbakht, Rezaei). Die nieuwe vent die nu geblesseerd is, ken ik niet, maar die zal ook wel goed zijn.
Ali Daei kan volgens mij al jaren niet meer (zonder rollator) voetballen, maar hij MOET gewoon in de basis staan, geen discussie mogelijk.
Alsof de namen wat zeggenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:39 schreef Sandersson het volgende:
[..]
zeer bekende namen inderdaad..
gewoon eerste ronde naar huis en dan kan dit topic weer sluiten![]()
Neem aan dat de meesten in het buitenland spelen... en ach...politieke kinderspel hou je toch wel...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
thnx frutselthats what im talking about
als je denkt dat ze verdedigend spelen, en dat het storend is voor jou moet je maar niet de wedstrijden gaan kijken wat is je probleem ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Iran gaat er wel heel snel uit. Verdedigend voetbal is bijzonder storend om te zien.![]()
Ik wil aanvallend voetbal zien, dat is mijn probleem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
als je denkt dat ze verdedigend spelen, en dat het storend is voor jou moet je maar niet de wedstrijden gaan kijken wat is je probleem ?
Precies. Ooit wonnen ze ook 17-0 van Malediven. Toen had je Karim Bagheri nog, die maakte er 6 geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
ja dat is die spits ja... maar hij heeft 120 goals gemaakt. Dat komt omdat Iran vaak tegen kromme landen moet spelen zoals Laos laatst hadden ze 7-0 gewonnen daar komen die aantal doelpunten vandaan. Het is niet verzonnen
kijk dit maar hier staan 87 goals van hem is een filmpje van ong 10 min.
http://video.google.com/videosearch?q=Ali+daei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |