zeker niet bij de amateurs, maar goed in Iran is voetbal niet de topsportquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:53 schreef lfcprincess het volgende:
goede spelers laat me niet lachen goed bij de amateurs..
voetbal is een topsport in Iran, maar er zijn geen goede scouts, coaches en faciliteiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:02 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
zeker niet bij de amateurs, maar goed in Iran is voetbal niet de topsport
iran is meer een worstel/gewichthef enz. land
kijk maar naar Hossein Rezazadeh....
als die naam je niks zegt weet je echt weinig van sport.
Een schande voor het voetbal, dit soort landen moeten hun eigen dwergencompetitie maar houden en niet meer acteren tussen de grote jongens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
Als je met een 37 jarige Ali Daei in de spits op het WK verschijnt, maak je jezelf werkelijk belachelijk.
iraneesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:37 schreef Nega het volgende:
Prachtig, ik heb een Iranees op me werk, die is niet te benijden
Het WK heb je altijd of in Europa of in zuid amerika, als het WK in Iran wordt georganeseerd, dan kunnen jullie europeanen niet eens lopen op het veld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef Ippon het volgende:
[..]
Een schande voor het voetbal, dit soort landen moeten hun eigen dwergencompetitie maar houden en niet meer acteren tussen de grote jongens.
De frustraties lopen kennelijk erg hoog op. Jammer dat Perzen zulke slechte verliezers zijn en het vreselijk vinden als anderen hen een spiegel voorhouden. Dan worden ze boos en gaan ze met hun voetjes trappen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:10 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
Het WK heb je altijd of in Europa of in zuid amerika, als het WK in Iran wordt georganeseerd, dan kunnen jullie europeanen niet eens lopen op het veld.
we zijn niet gewend aan het weer hier en das de enige reden en verder niks.
We zijn 1000 keer beter dan jullie in voetbal.
Jullie kopen de scheidsrechters, de Fifa is van jullie, en das een corrupte organisatie.
Als de Fifa eerlijk is moet het WK ook in een woestijn organesren.
Dan zien we wie beter voetbalt.
Dus we zijn alleen slachtoffer geworden van de corruptie wat hier heerst.
En de iraanse coach is een europeaan, en daarom heeft hij met opzet door zijn slechte trainingen de spelers buiten vorm gehouden.
En van andere kant hebben de portugiesen en mexicanen hem geld gegeven om ervoor te zorgen dat de spelers geen 90 minuten kunnen volhouden.
Dus alles wat op het WK gebeurt is alleen een spelletje om geld te verdienen.
Iran is beter dan alle europese voetballanden, en we spelen de beste voetbal op de wereld.
Geen ploeg heeft ons tot nu toe kunnen slaan zonder de scheidsrechters of trainers te kopen.
Maar we zijn wereldkampioen omdat we ons aan fair-play houden.
Trouwens ik vind dat het aantaal europeese teams op het WK minder moet worden, omdat de zwakste ploeg een europees ploeg is geweest die met 0-6 verloren heeft tegen argentinie.
Dus er mogen veel te veel europese landen onterecht op het WK meedoen.
Ik had liever Bahrain gezien op het WK dan Servie-Montenegro of Nederland.
Want Nederland heeft met heel veel geluk gewonnen tegen Montenegro.
eigenlijk was Montenegro de beter ploeg.
de conclusie: als jij bull-shit praat krijg je bull-shit terug.![]()
nee hoor ons boeit dat helemaal niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:11 schreef Ippon het volgende:
[..]
De frustraties lopen kennelijk erg hoog op. Jammer dat Perzen zulke slechte verliezers zijn en het vreselijk vinden als anderen hen een spiegel voorhouden. Dan worden ze boos en gaan ze met hun voetjes trappen.![]()
.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
nee hoor ons boeit dat helemaal niet.
we maken het WK niet onnodig belangrijker dan het is.
maar ik zei gewoon de waarheid.
en trouwens, we wisten dat we niet ver zouden komen, en vandaar ook geen grote verwachtingen.
maar dat zijn nederlanders die bij elke WK denken dat ze de beste zijn, maar ze zijn niet in staat om het WK te winnen, op de simple reden dat nederland geen voetballand is.
![]()
3 keer asien-cup gewonnen en 4 keer de asiatische spelen, en daardoor zijn alle andere aisatische de europese landen ver achter ons.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]![]()
Iran heeft tenminste nog iets om trots op te zijn 3x asiacup gewonnen...... wat heeft NL gedaan ? 1x eurocup gewonne.......
Pygmeeėn zijn altijd leuk als ze iets te zeggen hebben vooral als het voetbal betreft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]![]()
Iran heeft tenminste nog iets om trots op te zijn 3x asiacup gewonnen...... wat heeft NL gedaan ? 1x eurocup gewonne.......
Ik provoceer niet, ik reageer op wat ik lees.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:42 schreef popolon het volgende:
Mijn god wat loop jij in dit topic kinderachtig te provoceren zeg.
Ik hoop dat je jezelf nu heel wat vindt.
jij bent alleen jaloers omdat iran meer titels heeft gewonnen dan nederland.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik provoceer niet, ik reageer op wat ik lees.
En terwijl jij dit schrijft weet je in je achterhoofd ook wel dat je kinderachtig loopt te doen. Je bent alleen te triest om dat toe te geven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik provoceer niet, ik reageer op wat ik lees.
Zeggen de namen Karimi, Mahdavikia en Kaebi je niks, princessquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:53 schreef lfcprincess het volgende:
goede spelers laat me niet lachen goed bij de amateurs..
Leuk voor je dat Iran zo goed is in de pygmeeėn competitie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
jij bent alleen jaloers omdat iran meer titels heeft gewonnen dan nederland.
![]()
jullie vliegen d`ruit, zoals altijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef Ippon het volgende:
[..]
Leuk voor je dat Iran zo goed is in de pygmeeėn competitie.![]()
Als altijd? Ik herinner mij toch veel tournooien waar Nederland het lang heeft uitgehouden en zelfs 1 keer heeft gewonnen: vandaag precies 18 jaar geleden. Die khutperzen zijn nog te stom om te kont van de Nederlanders te krabben. Ik zou het echt heel erg vinden om voetbalsupporter te moeten zijn van een khutteam dat altijd verliest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:14 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
jullie vliegen d`ruit, zoals altijd.![]()
Perzen kunnen niet voetballen maar wel andere mensen beledigen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef thewishmaster het volgende:
Hoeveel punten heeft Iran eigenlijk gehaald? Dat bedoel ik nou.
Nee sukkel, 18 jaar geleden won Nederland de halve finale. Wat een slechte geļnformeerde en trieste Nederland supporter ben jij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als altijd? Ik herinner mij toch veel tournooien waar Nederland het lang heeft uitgehouden en zelfs 1 keer heeft gewonnen: vandaag precies 18 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |