laat me raden: Kok? Aal? Diet? Aantjes? Kemployé? Doneon? Kroof? Gerik?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Lishe het volgende:
Toen ik zwanger was noemden lief en ik mijn buik 'Onze Ban'. Dat klinkt heel grappig in combinatie met lief zijn achternaam.
Nee een Ingequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat bij Saskia, een Ilse hoort.
of autoquote:
Teveel naar Samson en Gert gekeken. Bobientje is het vriendinnetje van Samson.quote:
Ja ik moet dan meteen aan legionella denken, niet echt stoer als je kind daarmee wordt gelinktquote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef cloarie het volgende:
Sanella klinkt inderdaad als een bacterie. Of een schoonmaakmiddel.
Het is Nikee met een dubbele E. Nike is inderdaad een Romeise godin. De Griekse variant van Nike is Victoria. Nike is dus de Godin van de overwinning.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
Nikee met dubbel ee of Nike met de uitspraak Nikee? De tweede optie lijkt me namelijk logischer, aangezien Nike een of andere Griekse godin is.
Das andersomquote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Het is Nikee met een dubbele E. Nike is inderdaad een Romeise godin. De Griekse variant van Nike is Victoria. Nike is dus de Godin van de overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |