Oh dat van dat reisbureau is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Rewimo het volgende:
Marisol? Is dat niet een reisbureau? Het komt me zo bekend voor
Edit: dat is Marysol
Ik las vandaag de naam Tjomme (= Fries), dat vind ik ook wel een leuke
quote:
Hey nu je het zegtquote:
Ja of Grissomquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:43 schreef LadyS het volgende:
En anders wordt het gewoon Horatio als het een jongen is.
H. voor intimi
Ik moest bij Marisol ook meteen aan het reisbureau denken![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef m@x het volgende:
Op de kleuterschool had ik een vriendinnetje dat Marisol heette. Een heel lief, mooi, vrolijk meisje uit Spanje. Ik heb goede herinneringen bij die naam.
Hebben jullie bij elkaar in de klas gezeten?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef jessie het volgende:
Bij mij zat er een Marisol in de klas. (spaans meisje)
Ik vond en vind het een mooie naam.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:56 schreef Grijs het volgende:
Ik heb ook bij een Marisol in de klas gezeten. Is dat soms een gangbare naam in Spanje?
Leuk maar in Spanje veel voorkomend. Marimar ook wat mischien?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Fuente het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Ik hoorde gister op TV de naam 'Marisol', eerst dacht ik 'hey apart', toen dacht ik 'hey wat mooi'. manlief deelt de mening dus wie weet ooit...
Wat vinden jullie van Marisol?
Ja dus, het betekent Maria Zonquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:56 schreef Grijs het volgende:
Ik heb ook bij een Marisol in de klas gezeten. Is dat soms een gangbare naam in Spanje?
klopt. Spanjaarden plakken trouwens mari(a) overal voor, net als bij ons vroeger de katholieken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:22 schreef Maggie het volgende:
En Marysol als in het reisbureau (of wat was het?) betekent zee en zon
ja, maar Grissom mag dan weer niet want dat is een achternaamquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:47 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja of GrissomWhoehahahaha dat vind ik dus niets, net als Horatio.
Ja jammer van dat reisbureau, zei het net tegen manlief en toen snapte hij ook wrom de naam zo bekent klonk
En toch vind ik het nog een mooie naam(hubs gelukkig ook *op toekomstig namenlijstje noteert*)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |