Vroeger werden ze ook nooit derde en toen speelden ze op dezelfde hoogte...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ze worden alleen derde omdat ze op grote hoogte spelen.....
Kun je nagaan hoe slecht ze toen waren...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:04 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Vroeger werden ze ook nooit derde en toen speelden ze op dezelfde hoogte...
Toen hadden ze iets mindere spelers of de rest iets betere, hoe je het wilt zien. Het ligt in Zuid-Amerika, op Brazilië en Argentinië en in iets mindere mate Paraguay na, allemaal dicht bij elkaar. Colombia, Uruguay, Chili, Peru, Ecuador, het is vrij inwisselbaar. Zelfs Venezuela is niet meer de schietschijf, alleen Bolivia lijkt zwakker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:04 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Vroeger werden ze ook nooit derde en toen speelden ze op dezelfde hoogte...
Polen kan na 2 wedstrijden geen 7 punten hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
In mijn pool heb ik een doomscenario voor Ecuador.
Ze gaan de laatste wedstrijd in de poule in als nummer 2 met 4 punten, Polen 7, Duitsland en Costa Rica beide 1 punt.
Moffen winnen met 2-0 waardoor ze aan punten gelijk staan maar op doelgemiddelde door gaan als tweede!
True!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:18 schreef Ricky_ het volgende:
Polen kan na 2 wedstrijden geen 7 punten hebben.
Leuk scenario, though.
Dat shirt heb ik ookquote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef TheVulture het volgende:
Ecuador, sinds ik tijdens mijn vakantie in 2004 live aanwezig ben geweest bij het kwalificatieduel Ecuador - Chili ben ik fanHeb zelfs een officeel shirt... laat ze die Duitsers maar verrassen
Quito, Otavalo, Banos, Puerto Quito, Riobamba, Cotapaxi. Vooral het mountainbiken van de Cotapaxi af was echt superquote:Op zondag 7 mei 2006 05:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik ook.
Waar ben je zoal geweest? Quito, Otovalo etc.?
Ik was bij die wedstrijd tegen Uruguay waarbij ze zich voor het eerst wisten te plaatsen voor het WK, die sfeer is onbeschrijfelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Quito, Otavalo, Banos, Puerto Quito, Riobamba, Cotapaxi. Vooral het mountainbiken van de Cotapaxi af was echt super
maar die wedstrijd Ecuador - Chili was ook een super-ervaring. kaartje op straat gekocht, geen enkele wanklank, geen uitgebreide checks bij het binnengaan en een supersfeer
dat zal wel een feestje zijn geweest ja.. ik vond die treinreis ook supergaaf... wel erg verbrand die dag maar ook zo mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was bij die wedstrijd tegen Uruguay waarbij ze zich voor het eerst wisten te plaatsen voor het WK, die sfeer is onbeschrijfelijk.
Overgens ben ik ook van de Cotopaxi af gemountainbiked, in Rio Bamba zeker op de trein gestapt? Die treinreis duurde voor mij toch net iets te lang, ik wist niet meer hoe te zitten. Banos het feest stad/dorp van Ecuador was gezellig.
dat denk ik ook... al speelt Polen wel een halve thuiswedstrijd natuurlijk....quote:Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef borisz het volgende:
ecuador maakt nog wel kans voor ronde 2
quote:Iván Kaviedes
Iván Kaviedes (24 oktober 1977, Santa Domingo de los Colorados) is een voetballer uit Ecuador. Sinds 2005 staat de aanvaller onder contract bij Argentinos Juniors.
Kaviedes begon zijn profcarrière bij Emelec in 1995. Voor die club scoorde hij in 1998 42 keer in 37 competitieduels, waardoor Kaviedes topscorer van de wereld was dat jaar. AC Perugia haalde de aanvaller naar Italië, waar hij de eerste speler uit Ecuador in de Serie A werd. Kaviedes was in het seizoen 1998/99 echter weinig succesvol en hij scoorde slechts vier keer. Hij vertrok en via het Mexicaanse FC Puebla kwam Kaviedes in 2000 bij Celta de Vigo. Ook daar had de Ecuadoriaan geen succes en Kaviedes werd door de Spaanse club verhuurd aan Real Valladolid (2000/01), FC Porto (2001) en Barcelona Guayaquil (2002). Bij Barcelona Guayaquil vond hij zijn oude vorm terug en Kaviedes kreeg een tweede kans bij Celta. De aanvaller slaagde echter opnieuw niet en Kaviedes werd in juli 2004 verkocht aan Crystal Palace, waar hij slechts vier competitieduels speelde. In januari 2005 keerde Kaviedes terug bij Barcelona Guayaquil. Datzelfde jaar vertrok Kaviedes naar Argentinos Juniors.
Iván Kaviedes is tevens international. Hij nam met Ecuador deel aan Wereldkampioenschap voetbal 2002 en de kwalificatieduels voor Wereldkampioenschap voetbal 2006. In 2005 raakte Kaviedes in conflict met bondscoach Luis Fernando Suarez, waarna hij een jaar niet voor zijn land uitkwam. Eind maart kreeg Kaviedes van Suarez een nieuwe kans
Nou, het is best een taaie ploeg hoor... en Polen en Costa Rica moet toch te doen zijn....quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft toernooi-opvulling. Tegen Nederland zag je al wel dat ze niet zoveel in huis hebben.
Ik heb er weinig vertrouwen in. De enkele reden dat Ecuador 3e werd in Zuid-Amerika was het voordeel van de hoogte als ze thuis spelen. Uit hebben ze welgeteld 4 punten gepakt als ik me niet vergis. Polen speelt ook nog min of meer een thuis wedstrijd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, het is best een taaie ploeg hoor... en Polen en Costa Rica moet toch te doen zijn....
Teletoeteraar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef skippy22 het volgende:
Ze gaan met 0 punten naar huisMaar hoe ver zijn ze 4 jaar geleden gekomen ??
quote:
quote:Interne strubbelingen bij Ecuador
Nadat de voorbereiding van Ecuador op het WK al niet soepel verloopt, lijken er nu ook binnen de selectie de nodige problemen te zijn onstaan. Naar verluidt zou bondscoach Luis Suárez overhoop liggen met aanvaller Agustín Delgado, die tevens woordvoerder is van het team.
De voormalig speler van Southampton eist namelijk hogere premies op het WK, maar speelde zelf nog geen enkele wedstrijd mee in de voorbereiding. Volgens de bondscoach is een knieblessure hier de oorzaak van, maar de flamboyante aanvaller zegt gewoon fit te zijn.
In de voorbereiding op het wereldkampioenschap werden de vriendschappelijke ontmoetingen met Nederland, Japan en Macedonië verloren, speelde het gelijk tegen Colombia en behaalde het ploeterend een 4-3 overwinning op een Duits studentenelftal.
De Zuid-Amerikanen zijn op het toernooi ingedeeld in groep A met Costa Rica, gastland Duitsland en Polen.
Dat las ik ook in de krant. En Nederland kan problemen krijgen om door te komen, omdat hij ook veel van Ivoorkust verwacht en hij Argentinië als een van de favorieten ziet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef Devano het volgende:
Volgens Pelé wordt Ecuador de verrassing in de poule.
Niet verdiend? Eigen schuld van die domme Polen. Hadden ze maar eerder moeten gaan voetballen. Maar goed, daar was Polen ook niet sterk genoeg voor...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:44 schreef twetwe het volgende:
EcuadorVond het trouwens niet helemaal verdiend dat ecuador won.. Het was zowieso een slappe pot
![]()
met 6 punten ben je er altijd welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:47 schreef Suijk het volgende:
Costa Rica zie ik ze ook nog wel winnen, dan is de 2e ronde al bijna een feit.
Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef Corksterr het volgende:
3e.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:28 schreef DeVinger het volgende:
2e
Polen was zwak, Costa Rica nog zwakker. Ecuador speelt bij vlagen goed verzorgd voetbal, maar of het ook tegen de Duitsers zo zal zijn? Anyway, gelijkspel is genoeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef placebeau het volgende:
Ik vraag me af of Polen zo zwak was of dit Ecuador zo sterk. Ik ben geneigd om het eerste te denken en zie ze dus nog niet winnen van Costa Rica.
Ze verrassen me positief, maar ik vraag me af of het hun kracht is of vooral de zwakte van Costa Rica en het zwaar tegenvallende Polen hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:29 schreef NY_Giant het volgende:
Leuk die reacties van methodmich en placebeau aan het begin van dit topic...![]()
Das waar, maar laten we ze het voordeel van de twijfel geven. Ze hebben zich makkelijk gekwalificeerd voor de tweede ronde...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze verrassen me positief, maar ik vraag me af of het hun kracht is of vooral de zwakte van Costa Rica en het zwaar tegenvallende Polen hoor.
En echt heel bijzonder is het ook weer niet, hoe ze spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |