Ook al moeten ze tegen Tunesïe en de Saoedi's in die eerste ronde?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:02 schreef Camplo het volgende:
Spanje is toch home na de 1e ronde. Zoveel goede voetballers, zo'n sterke competitie, en zo'n zwak landenteam
Baraja en Albelda zijn ook gewend aan 4-5-1, dus die zijn geschikter om in de rug van Valerón te spelen. En die is er niet dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Luque is fit maar maakt maar weinig minuten, beetje uit de picture daar. Verder viel mij het duo Baraja-Albelda op het EK flink tegen, ik zou voor Xabi gaan en het duo uit elkaar halen.
Ik ben idd geen super liverpool supporter, maar Alonso speelt me zoveel intelligentie 2 keer aanraken (enig besef hoe moeilijk het is om alsmaar te weten waar de vrije man staat voordat je de bal krijgt??) daarmee vergeleken is baraja echt te traag voor woorden en niet creatief genoeg,, helemaal als ie ook nog een albelda naast zich heeft staan,, op het EK was ik ook niet onder de indruk van die 2.. wat een middeveld zou je hebben als je Xabi, Xavi en valeron (helaas out) op het middeveld ozou hebben, one touch en creatief voetbal zoals het hoort te zijn..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef Baraja het volgende:
[..]
Baraja kampt de laatste maanden weliswaar met een terugval, maar intrinsiek is hij vele malen beter dan Xabi. Samen met Albelda moet Baraja het hart van het Spaanse middenrif vormen. Wanneer dit duo de vorm van 03/04 kan benaderen, staat de wereldkampioen al vast. Remember EURO 2004: Xabi was dramatisch tegen Portugal, toen hij Baraja mocht vervangen. Pas toen El Pipo mocht invallen van die bejaarde voormalige campingteamleider hervond Spanje het rime, te laat. Sowieso presteert Baraja altijd top tijdens cruciale ontmoetingen, in tegenstelling tot Xabi. Volgens mij ben jij een Liverpool-supporter die alles door een gekleurde bril ziet.
Ik vind Reyes niet overschat. Klasse-speler die mee moet naar het WK. Hele kleine kans dat Vicente nog mee mag. Hij zit niet bij de 27quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Op zich een leuk team, maar op grote toernooien laten ze het meestal afweten.
Als spitsenduo zou ik Villa en TOrres gebruiken.
Dat is veel doelgerichter.
Reyes zou ik zelf uit de selctie laten, want die is zwaar overschat.
Ik hoop nog dat Vicente mee mag !
Laten we hopen op een verrassing. Hopen op Luis Aragones die er een team van kan makenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef MeneerTim het volgende:
Wow, wat een selectie. Maar dat zijn we van Spanje gewend. Als alles normaal verloopt vallen ze gewoon weer tegen.
Ah je bedoelt Benitez en Liverpool.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef Doc het volgende:
Zwakste punt van de selectie is imho de trainer. Met Rafa kan Spanje wereldkampioen worden - maar komende jaren moet bij nog bij LFC blijven
Het Spanje topic #1 : ¡Viva España!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef jojomen4 het volgende:
Eerste rel is al geboren in Spanje. Pernia gaat ook niet mee. De meeste scorende linksback dit seizoen van de wereld met 10 goals (waarvan 5 directe vrije trappen). Kritiek wordt geuit omdat een Capdevilla wel geselecteerd is. Pernia heeft enkele weken geleden overigens pas z'n Spaanse paspoort gekregen.
Had dat niet gelezen, zat 2 dagen zonder Internet. En jij zegt er niet bij dat het een relletje isquote:
Zie je dat je het snaptquote:
Eens, altijd al een rare keus gevonden. Heeft zeker een contract t/m het EK van 2008?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:49 schreef Doc het volgende:
Zwakste punt van de selectie is imho de trainer. Met Rafa kan Spanje wereldkampioen worden - maar komende jaren moet bij nog bij LFC blijven
Het duurde inderdaad wat lang voor ie weer in zijn ritme kwam. Hij is al jaren niet meer de spits die hij was, maar hij speelt dan ook nooit meer in de spits. Als schaduwspits is hij nog altijd dodelijker dan menigeen.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Lijkt er trouwens op dat Raúl wat beter z'n draai begint te vinden, hoop voor hem en voor Spanje dat hij die stijgende lijn voortzet.
Dat ze maar eens vooruit te branden zijn dan en niet als vaatdoeken iedere counterploeg laten langsglippen, zoals meestal het geval isquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef dvdfreak het volgende:
Megabedrag voor Spaanse internationals bij winnen WK
MADRID Zaterdag 6 Mei 2006 09:19 uur
De voetballers van het Spaanse nationale team worden ruimschoots beloond als zij de WK-titel winnen. Maar liefst 525 duizend euro mogen de spelers per man in hun zak steken. Nooit eerder was de premie zo hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |