Waarom zeven wisselspelers? Ik dacht dat tijdens een WK alle 23 spelers op het wedstrijdformulier mochten staan? Of is dat dit WK anders?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:31 schreef cultheld het volgende:
Jammer dat Gavilán en Cani niet mee gaan. Dat zijn toch twee héle grote talenten. En is Luque geblesseerd of zo?
Ik zou zo spelen:
--------------------------Casillas-----------------------------
Puyol----------Marchena-----Ramos---------Del Horno--
--------------------------Fabregas---------------------------
------------------Xavi------------Baraja----------------------
Joaquin----------------Villa--------------------Reyes-------
wissels: Cañizares, García, Torres, Capdevila, Iniesta, Salgado, Xabi Alonso
Waar op de plek van Joaquin ook een Garcia mag spelen wat mij betreft.
Ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom zeven wisselspelers? Ik dacht dat tijdens een WK alle 23 spelers op het wedstrijdformulier mochten staan? Of is dat dit WK anders?
Iedereen die niet in de basis staat zit op de bankquote:
Dat snap ik, maar dat ze ook allemaal inzetbaar zijn wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Iedereen die niet in de basis staat zit op de bank
Behalve Vicente (geblesseerd) vind ik Luque (geblesseerd?) en Etxeberria(te oud?) ook 2 spelers die niet hadden misstaan in de Spaanse selectie. Geen idee waarom die zijn afgevallen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtige selectie, geen Vicente dus. Senna als genaturaliseerde Braziliaan ook mee.
Klopt, ik lees het nu ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik tel 27 man, er zullen er dus nog 4 afvallen
Baraja kampt de laatste maanden weliswaar met een terugval, maar intrinsiek is hij vele malen beter dan Xabi. Samen met Albelda moet Baraja het hart van het Spaanse middenrif vormen. Wanneer dit duo de vorm van 03/04 kan benaderen, staat de wereldkampioen al vast. Remember EURO 2004: Xabi was dramatisch tegen Portugal, toen hij Baraja mocht vervangen. Pas toen El Pipo mocht invallen van die bejaarde voormalige campingteamleider hervond Spanje het rime, te laat. Sowieso presteert Baraja altijd top tijdens cruciale ontmoetingen, in tegenstelling tot Xabi. Volgens mij ben jij een Liverpool-supporter die alles door een gekleurde bril ziet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef DAMH het volgende:
Alonso moet spelen die gast is zo verschrikkelijk goed,, echt niet normaal hoevaak ie maar 2x de bal raakt,, dus 1000x liever alonso dan zo'n lapzwans als baraja die te traag is
Volgens mij is Luque al hel lang geblesseerd bij Newcastle.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Behalve Vicente (geblesseerd) vind ik Luque (geblesseerd?) en Etxeberria(te oud?) ook 2 spelers die niet hadden misstaan in de Spaanse selectie. Geen idee waarom die zijn afgevallen.
DAMH is geen echte LFC supporter hoor. Ik ben wel een LFC supporter en kam zeggen dat-ie binnen LFC een van de blangrijkste spelers is. Hoe-ie in het Spaanse elftal speelt durf ik niets over te beweren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef Baraja het volgende:
[..]
Baraja kampt de laatste maanden weliswaar met een terugval, maar intrinsiek is hij vele malen beter dan Xabi. Samen met Albelda moet Baraja het hart van het Spaanse middenrif vormen. Wanneer dit duo de vorm van 03/04 kan benaderen, staat de wereldkampioen al vast. Remember EURO 2004: Xabi was dramatisch tegen Portugal, toen hij Baraja mocht vervangen. Pas toen El Pipo mocht invallen van die bejaarde voormalige campingteamleider hervond Spanje het rime, te laat. Sowieso presteert Baraja altijd top tijdens cruciale ontmoetingen, in tegenstelling tot Xabi. Volgens mij ben jij een Liverpool-supporter die alles door een gekleurde bril ziet.
En die 14 doorgaans gedeeltelijke potjes met 1 goal bij de Magpies spreken niet in zijn voordeel ten opzichte van de concurrentie. Overigens is die blessure over, onlangs speelde hij nog mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij is Luque al hel lang geblesseerd bij Newcastle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |