quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:13 schreef Ticootje het volgende:slaapmeis, wij duimen hier ook weer voor je!!
Trouwens een klein vraagje hier, in welke ziekenhuizen worden jullie behandeld?? en mijn belangrijkste vraag: wat vind je van het ziekenhuis. Wij gaan verder naar Voorburg Reinier de graaf ziekenhuis. Misschien heeft 1 van jullie daar al ervaring mee....
Wat toevallig,
Mijn buuv is daar geweest, en is daar geloof ik wel tevreden over. Ze zei net dat ze daar een erg hoog slagingspercentage hebben en dat ze goed bekend staan. Bij hun was het de 2e keer raak.
Hoe ik daar zo op kom, ik had vanmiddag die afspraak in Dijkzigt en het daar net met mijn buuv over gehad
![]()
. Wat blijkt, is er een afspraak op de fertiliteitspoli geboekt en dus niet in dat advies spreekuur
![]()
. We snapten al niet waarom
![]()
persé in geschreven moest worden. Maar ik had wel het gevoel dat het niet goed zat. We kwamen bij dokter Schipper terecht. ET, bij jullie wellicht bekend?
Nu hebben we een afspraak volgende week vrijdag, gelukkig hadden we dan al vrij, maar vervelend is het wel.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij