nee dat is et dus niet ik zeg toch omdat ik et niet kan betalen... Ik heb nu namelijk 2 auto's die ik allebei kwijt wil. Ik gebruik ze bijna niet en bovendien heb ik een OV. Hij is net gekeurd dus wat zou er mis moeten zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:53 schreef Sjonnjoop het volgende:
Datum aanvang tenaamstelling 11 april 2006
oftewel je bent er iets te laat achtergekomen dat een auto van 18 jaar oud nou niet echt zo'n slimme aankoop is?
Foto's volgen. Roest zit bij de bestuurderskant. Klein beetje onderaan de deur en de tankdop.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:59 schreef Zweefvliegje het volgende:
Foto's? En waar zit de roest?
Ja, et is elke keer etzelfde hier op FOK mensen hebben meteen commentaar. Waarom zou ik erover liegen? ik heb de auto niet nodig en kan het geld beter gebruiken klaar. Meteen komen er weer allerlei theorieen over hoe slecht die auto wel niet is, waarom komen ze niet eerst kijken. Waarschijnlijk zijn ze niet eens geinteresseerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:21 schreef BlueEyed het volgende:
Pff, had in principe best een bod willen doen, maar als ik de reactie's van de TS hier zo bekijk pas ik toch maar!![]()
Het zijn logische vragen TS, je kunt ze verwachten. T is natuurlijk gewoon een beetje ongeloofwaardig verhaal
Begrijp jouw kant ook welquote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ja, et is elke keer etzelfde hier op FOK mensen hebben meteen commentaar. Waarom zou ik erover liegen? ik heb de auto niet nodig en kan het geld beter gebruiken klaar. Meteen komen er weer allerlei theorieen over hoe slecht die auto wel niet is, waarom komen ze niet eerst kijken. Waarschijnlijk zijn ze niet eens geinteresseerd.
Het IS gewoon vreemd dat je een 2e auto erbij koopt en dan nog es ontdekt dat je eigenlijk de eerste niet nodig hebt EN de 2e ook niet.. maar boeiend, dat is een foutje geweest..quote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef pandabeer het volgende:
Ja, et is elke keer etzelfde hier op FOK mensen hebben meteen commentaar. Waarom zou ik erover liegen? ik heb de auto niet nodig en kan het geld beter gebruiken klaar. Meteen komen er weer allerlei theorieen over hoe slecht die auto wel niet is, waarom komen ze niet eerst kijken. Waarschijnlijk zijn ze niet eens geinteresseerd.
Ik snap wel dat et voor jullie vreemd klinkt, maar die eerste auto had ik gehad van iemand en toen wilde ik iets anders. Maar was te impulsief want heb geen auto's nodigquote:Op maandag 1 mei 2006 14:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Het IS gewoon vreemd dat je een 2e auto erbij koopt en dan nog es ontdekt dat je eigenlijk de eerste niet nodig hebt EN de 2e ook niet.. maar boeiend, dat is een foutje geweest..
Mooie auto trouwens... hoeveel betaal je aan wegenbelasting en verzekering? (ja ik weet dat verzekering bij iedereen anders is, maja, aangezien je zegt student te zijn...-of iig OVgedoe-)
Dat is de enige echte pandaquote:Op maandag 1 mei 2006 14:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je zegt dat je die andere auto ook kwijt wilt.. wat is dat voor 1?
Ik ben namelijk toch op zoek naar een iets lichtere auto ivm wegenbelasting enzo.
mini's zijn ook wel cool jaquote:Op maandag 1 mei 2006 14:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Oehhh denk denk denk! Ik rijd nu namelijk in een mini
Nee dank je ik wil niet ruilen. Ik zou zeggen verkoop die ax en koop dezequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:30 schreef MissWhizzy het volgende:
Mijn vriend wil hem wel ruilen voor zijn Citroën AX uit 1993. Met nieuwe APK die maandag ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |