Er is op zich niks mis mee alleen de bekleding is een beetje gaar. Ik zal nu even foto's gaan maken!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Tique3 het volgende:
wat is er mis met de bestuurdersstoel?
ja inderdaad! en of ik de originele chips van vóór de chiptuning erbij kan krijgen..quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
![]()
Wil je niet weten of de boordcomputer nog werkt?
Den Haagquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:42 schreef beatman het volgende:
Laten we beginnen met een bod van ¤ 250 dan.
Waar op te halen?
Hij is 3 maanden geleden gekeurd en toen zeiden ze er niks van. Volgens mij wordt een auto pas afgekeurd op roest als het dragende delen zijn (zoals de dorpels) of als hij meer dan zoveel procent roest heeft over de hele auto. Jouw bod staat inderdaad, ik wacht alleen nog even hij staat nameljk ook net op marktplaatsquote:Op zondag 2 april 2006 10:37 schreef beatman het volgende:
Het bieden schiet wel op. Mijn bod staat nog steeds, Den Haag is wel te doen. Komt hij met dat beetje roest nog door de APK? Ik ben serieus geïnteresseerd.
alleen roest op dragende delen is erg boven een aantal % verder mag ie helemaal weg goeste voor de apkquote:Op zondag 2 april 2006 10:44 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Hij is 3 maanden geleden gekeurd en toen zeiden ze er niks van. Volgens mij wordt een auto pas afgekeurd op roest als het dragende delen zijn (zoals de dorpels) of als hij meer dan zoveel procent roest heeft over de hele auto. Jouw bod staat inderdaad, ik wacht alleen nog even hij staat nameljk ook net op marktplaats![]()
voor 300 mag je em komen halenquote:
straks valt ie helemaal uit elkaarquote:Op maandag 8 mei 2006 10:07 schreef pandabeer het volgende:
kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |