Wel in je rol blijvenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:02 schreef Technicolor het volgende:
Graag gedaan.
Snel, naar KLB.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:13 schreef -Marc- het volgende:
Wat een kutdag!
*richting KLB rent...*quote:
Pics!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb een staartje in, was benieuwd hoe dat zou staan..
Die wilde ik net gaan maken, zelfspot.quote:
Allemensen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb een staartje in, was benieuwd hoe dat zou staan..
Gegroet, vakantieganger.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Ik ben wakker.
Ik daarentegen heb wél vakantie.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd. Ik moet vanavond gewoon werken.
Ik benijd je. Niet alleen omdat je vakantie hebt trouwens.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ik daarentegen heb wél vakantie.
En wat mag dat andere dan wel zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik benijd je. Niet alleen omdat je vakantie hebt trouwens.
Wat niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:44 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
En wat mag dat andere dan wel zijn?
Probeer hem hoger, of een knot.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding].
[afbeelding].
Ok, duidelijk, een staartje staat niet bij mij..
Een knot staat al helemaal niet, dat is al bij me geprobeerd.quote:
Of een zak over je hoofd.quote:
Ik denk dat ik dat maar doe.quote:
Ik kon er niets aan doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Er werden weddenschappen over mij gesloten vannacht, zag ik?
quote:
Ach, ben het gewend.quote:
Durfde ik niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Je had ze vermanend toe moeten spreken, die rekels.
Vooral die krullebol, wat denkt hij wel!
Mietje.quote:
En daarbij, als ik zie wat je verder in de nachtelijke uurtjes uitkraamt, geloof ik er eigenlijk ook geen zak van.quote:
Zo gaat het altijd met vrouwen, het engste is dat het nog werkt ook.quote:
Nouhou.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:03 schreef JDude het volgende:
[..]
En daarbij, als ik zie wat je verder in de nachtelijke uurtjes uitkraamt, geloof ik er eigenlijk ook geen zak van.
Ohja, dat ook nog. Mijn begeleider komt vanmiddag naar hier. Dus het is nog even de vraag of ik weg kan.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd met vrouwen, het engste is dat het nog werkt ook.
Eens.quote:Vrouwen.
Mannen.
Wat mij doet afvragen waar je seksuele voorkeur dan wel ligt, want zo blijven er weinig opties over. Behalve degenen waar ik liever niet over na wil denken (gezien het feit dat ik net geluncht heb en ik het graag binnen wil houden).quote:
Hé!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, dat ook nog. Mijn begeleider komt vanmiddag naar hier. Dus het is nog even de vraag of ik weg kan.
Vrouwen, ik vind het wel tof dat ze alles zo oplossen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat mij doet afvragen waar je seksuele voorkeur dan wel ligt, want zo blijven er weinig opties over. Behalve degenen waar ik liever niet over na wil denken (gezien het feit dat ik net geluncht heb en ik het graag binnen wil houden).
Voor iemand die met haar afspreekt kom je behoorlijk onvriendelijk en gefrustreerd over.quote:
Belspelfout.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Voor iemand die met haar afspreekt komt je behoorlijk onvriendelijk en gefrustreerd over.
Vindt ik niet.quote:
En jij bent...?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef Socratestikel het volgende:
Voor iemand die met haar afspreekt komt je behoorlijk onvriendelijk en gefrustreerd over.
Ik huppelde door het topic en het viel me op.quote:
Ik was me er niet van bewust dat ik iets had opgelost.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:09 schreef ehqo het volgende:
Vrouwen, ik vind het wel tof dat ze alles zo oplossen.
Free your mindquote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat mij doet afvragen waar je seksuele voorkeur dan wel ligt, want zo blijven er weinig opties over. Behalve degenen waar ik liever niet over na wil denken (gezien het feit dat ik net geluncht heb en ik het graag binnen wil houden).
Nog niet nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat ik iets had opgelost.
Je moet naar de dokter voor die enorme buikpijn die je al een dag of 4 hebt, sinds die Turkse pizza. Kutvolk die Turken, ze hebben je ook nog een voedselvergiftiging aangenaaid. Je hoopt dat de dokter er wat aan kan doen want de pijn was laatst echt niet vol te houden. De enige manier om niet te huilen in foetus-houding was een hete kruik tegen het buikje aan.quote:
Das Mädchen, het schijnt onzijdig te zijn volgens onze oosterburen.quote:
Evengoed hoi terug.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:22 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Ik zeg wel hoi, maar ik heb toch helemaal geen tijd om hier te jeajejen.![]()
Puik.quote:netdom.exe JOIN %COMPUTERNAME% /Domain:domain
De slaapkamer in <insert bekende bandnaam>straat werd al een balzaal genoemdquote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Mokster het volgende:
Hier heb ik echt de ballen verstand van.
Gelukkig heb ik meer verstand van ballen!
Tss, mijn terugkerende flauwe grap, wat doe je?quote:
Poehee!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
De vrouw die Inniemienie inspreekt, en de man die Tommy speelt én inspreekt zijn hier. Jeugdsentimenten vliegen me om de oren.
Nostalgiequote:
Kén jij die mensen? Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
De vrouw die Inniemienie inspreekt, en de man die Tommy speelt én inspreekt zijn hier. Jeugdsentimenten vliegen me om de oren.
Onzedelijk, bij voorkeur. Ik heb net even een babbeltje gemaakt, Tommy is tof.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kén jij die mensen? Mag ik je aanraken?
Tommie is tof!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
Waar?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
Verklaar u nader...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me vaginaal minderwaardig. Gelukkig ben ik een man.
!
!
Is dit een PMS-achtig iets?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me vaginaal minderwaardig. Gelukkig ben ik een man.
!
!
Stage. Li la land, een project opgezet door de poppenmaker van o.a. Paulus de Boskabouter en Bolke de Beer. Betreffende persoon is getrouwd met Inniemienie. Dat klinkt weer lullig, in feite is het dat ook. Maar dit is toch even grappig.quote:
Hij stinkt naar rook, heeft een bierbuik, maakt soms seksistische opmerkingen en noemt Nederland een 'verveelde, cynische, oude man'.quote:
Ik herken het nietquote:
Dat moet echt hele rare scenario's in bed opleveren.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stage. Li la land, een project opgezet door de poppenmaker van o.a. Paulus de Boskabouter en Bolke de Beer. Betreffende persoon is getrouwd met Inniemienie. Dat klinkt weer lullig, in feite is het dat ook. Maar dit is toch even grappig.
Ze praat ook écht als Innie, dus ik denk van wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat moet echt hele rare scenario's in bed opleveren.
Nu vind ik hem nog toffer!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:43 schreef ehqo het volgende:
Hij stinkt naar rook, heeft een bierbuik, maakt soms seksistische opmerkingen en noemt Nederland een 'verveelde, cynische, oude man'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |