Dat vind ik eigenlijk best wel ernstigquote:Boukhari door Fontein en Keizer benaderd buiten Van Geel en Blind om
DIDAquote:De kans is klein dat Jaap Stam nog in actie komt voor AC Milan. De Nederlandse verdediger heeft aan het duel met Livorno een schouderblessure overgehouden, waardoor zijn seizoen zo goed als zeker voorbij is.
Stam botste aan het einde van de eerste helft met zijn eigen doelman Dida. De toekomstige Ajacied moest zich in de 41ste minuut laten vervangen voor Alessandro Costacurta.
In het ziekenhuis bleek dat de 33-jarige ex-international de banden in zijn rechterschouder heeft beschadigd. De komende dagen moet duidelijk worden hoe ernstig de kwetsuur is. De Italiaanse competitie loopt nog tot 14 mei.
stond in het vorige topic.quote:
quote:AFC Ajax doet mee aan de 4-mei-herdenking bij het Olympisch Stadion. Voorzitter John Jaakke zal namens de club één van de vijf kransen leggen, ter nagedachtenis aan de sporters die zijn getroffen door oorlogsgeweld. Deze speciale bijeenkomst wordt op donderdag 4 mei om 12.30 uur gehouden voor het Olympisch Stadion.
Ajax was ook in 2005 aanwezig bij de herdenking. Andere betrokkenen zijn NOC*NSF, de gemeente Amsterdam, stadsdeel Amsterdam Oud-Zuid, de huurders van het Olympisch Stadion en het beheer van het Stadion. De vijf kransen die zij neerleggen vormen tezamen de olympische ringen.
Op 4 mei 2005 was voor de eerste keer deze herdenking, die begon om 12.30 uur. Dit tijdstip is niet willekeurig: op 3 september 1939 was om half één in de middag een voetbalwedstrijd gaande tussen DFC en SVV op het zogenaamde Zilveren Bal Toernooi in Rotterdam. Daar werd bekend dat Groot-Brittannië, Frankrijk, Australië, Indië en Nieuw-Zeeland de Duitsers de oorlog hadden verklaard na de inval in Polen twee dagen eerder.
Zowel de voetballers als toeschouwers hoorden op dat tijdstip dus voor het eerst van het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, alhoewel toen nog niet duidelijk was dat deze ook Nederland zou bereiken. Het tijdstip wordt nu daarom symbolisch gebruikt om stil te staan bij de verschrikkingen van die jaren, die volgden op die voetbalwedstrijd.
Iedereen is uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn
Tja, hij is altijd wat blessure gevoelig. Ik hou mijn hart dus ook vast als hij bij onze slagers terecht komt..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:44 schreef VoreG het volgende:
Agh in Milan hebben ze wel een goede medische staf
quote:Ajax heeft vandaag met jeugdspeler Gregory van der Wiel overeenstemming bereikt over een contract. Van der Wiel tekende een contract voor twee jaar, dat ingaat op 1 juli 2006.
Gregory van der Wiel, die op 3 februari 1988 in Amsterdam is geboren, speelt sinds juni 1996 bij Ajax. In juni 2002 maakte de centrale verdediger de overstap naar HFC Haarlem, de club waarmee Ajax een technisch samenwerkingsverband heeft, om per juli 2005 terug te keren naar Ajax. De rechtsbenige verdediger is ambitieus: ,,Over twee jaar wil ik in de ArenA staan."
Mèn ...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laatste roddels en achterklap:Riga Mustapha bekeken door Ajax
Spaan probeert net zo interessant te doen als Hugo Borstquote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dat wist Henk Spaan gister te melden in Cafe de Sport. Lijkt me pure onzin trouwens
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou mijn hart dus ook vast als hij bij onze slagers terecht komt..
Jij hier?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mwaoh, hij werd in de beginfase van de zoektocht ook al genoemd, en wie weet is al tijden geleden benaderd..
zelfs al kregen we geld toe dan nog moeten we het niet doenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Riga Mustapha.
Alleen als je hem goedkoop kan krijgen is het het proberen waard. Maar dan zijn er wel een aantal opties die voor gaan.
Ja, laten we daar vooral de keuze op baseren. Alsof Blind met zn chagerijnige kop op de bank een lekkere uitstraling heeft.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef bellingerII het volgende:
Nah... ok is waar, maar als ik hem zie kijk ik wel naar AJAX en dat heb ik nou met Henk ten Cate helemaal NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |