Volgens mij kan Messi weer spelen. Ik vind het jammer als hij weer tegen een nieuwe blessure oploopt, hij lijkt wel de Argentijnse versie van Wayne Rooney.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Zwansen het volgende:
Messi is geblesseerd, Crespo speelt volgens mij niet eens elke wedstrijd en Riquelme laat het op de belangrijke momenten afweten. Ik zeg 2e ronde exit.
Volgens mij nietquote:Op maandag 1 mei 2006 22:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Batistuta nog van de partij eigenlijk?
4 jaar geleden stelden ze wel wat teleur, maar dit jaar zullen ze wel wat verder komen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
Gevaarlijke outsider. Altijd goed op een WK.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
Wat dacht je van Tevez als sterspeler TimmyAsd.
Messi vooral.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Riquelme/Messi, dat zijn de spelers voor mij.
Heb hem nooit zien spelen maar aantal jaren een verhaal over gelezen wat veel indruk maakte. Ze zochten hem op terwijl hij op straat rondzwierf als zwerver. Tragedisch verhaal van zo'n grote voetballer.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Rene Houseman. Door Cruijff gekoznen in zijn WK-elftal 74. Speelde nog 20 minuten in de finale van 78 tegen Nederland. Was toen al alcoholist. Cultheld en na Maradona de beste Argentijn ooit.
Oh nee: we hebben een Brazilië-fan in dit topic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Argentinië...
eerste ronde exit hoop ik van harte..
Als je het niet erg vindt: Braziliequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee: we hebben een Brazilië-fan in dit topic.
Scheer je weg!
Engeland en Argentinië in één zin:quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Als Italie of Engeland hem niet wint, kan ik met Argentinie als wereldkampioen altijd leven, heeft altijd m'n sympathie als voetbalnatie. Maar eerst mogen ze Nederland naar huis sturen.
quote:
Javy gaat bankenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
We lachen nu al als Zanetti de beker aangereikt krijgt.
[afbeelding]
Ja, ik hou geen dagboek bij of zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer spuugden ze voor het laatst of gaven ze een elleboog?
Ja, dat kan iedereen wel eens gebeuren toch ? ik zeg ook niet dat ie heilig is of zo, maar ik heb hem nog niet echt op smerige overtredingen kunnen betrappen, meestal worden die op hem gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was net de laatste die er vanaf gestuurd werd
Die speelde onlangs toch weer gewoon een wedstrijd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef MeneerTim het volgende:
Pablo Aimar is toch de favoriet van Cruyff? Maar had hij geen hersenvliesontsteking onlangs?
Wel jammer als hij niet mee gaat.
De spits wordt Tevez/Messi?
Zal me benieuwenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pekerman zaait twijfel met lijst van zestien
6/5/2006 19:40
De Argentijnse nationale ploeg heeft dinsdag en woensdag voor een minitrainingskamp belegd in een voormalig klooster op twintig kilometer van Madrid. Bondscoach José Pekerman riep zestien spelers op en zorgde voor meer vragen dan antwoorden.
De lijst bevat een aantal verrassende namen, vooral in verdedigend opzicht. Zo zijn Leandro Cufre (AS Roma, twee interlands) en Lionel Scaloni (West Ham United, vijf interlands) van de partij ondanks dat ze eerder geen rol van betekenis speelden bij Argentinië.
Spelers die er nog niet bij zijn maar niet ter discussie staan voor Pekerman, zijn Carlos Tévez, Javier Mascherano (beiden Corinthians) en Javier Saviola (Sevilla). En dus zijn er nog maar drie plaatsen te verdelen voor het WK.
Pekerman is er volgens de Argentijnse media de man niet naar om zo kort voor het bekendmaken van de definitieve WK-selectie te experimenteren. Dat zou kunnen betekenen dat vaste waarden als Javier Zanetti (106 caps), Walter Samuel (55) en Pablo Aimar (42) buiten de boot zouden vallen.
Ook Julio Ricardo Cruz moet nog vrezen. De spits van Internazionale strijdt met Diego Milito (Real Zaragoza) en Rodrigo Palacio )Boca Juniors) om de laatste beschikbare plek in de aanval van La Selección.
Argentinië is op het WK ingedeeld in een groep met Nederland, Ivoorkust en Servië en Montenegro. Op de laatste speeldag treffen de Argentijnen Oranje op 21 juni in Frankfurt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Toch blijf ik de verdediging het zwakke punt vinden..
Bij dat soort landen is de aanval veruit het beste gedeelte van het team imo, in dat opzicht is de verdediging de zwaktste en daar ligt ook de kans voor tegenstanders..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:07 schreef Messenga het volgende:
[..].
Man, die is bijna net zo scherp en gehard als de Italiaanse.
Daar zit wel wat in natuurlijk. Maar verdedigen begint bij de aanval héquote:Op zondag 7 mei 2006 13:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bij dat soort landen is de aanval veruit het beste gedeelte van het team imo, in dat opzicht is de verdediging de zwaktste en daar ligt ook de kans voor tegenstanders..
Ik ook maar Pekerman wil met 3 verdedigers gaan spelen en Sorin en Zanetti wordt teveel in zijn meningquote:Op zondag 7 mei 2006 13:08 schreef Messenga het volgende:
Overigens ben ik altijd fan van Zanetti, wat een speler is dat.
Dan zou ik voor Zanetti gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook maar Pekerman wil met 3 verdedigers gaan spelen en Sorin en Zanetti wordt teveel in zijn mening
Eigenlijk raar, terwijl Zanetti bijna wekelijks geweldig speelt bij Inter.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorin heeft meer gepresteerd de laatste jaren in het Argentijnse team. Maxi Rodiguez en Lucho Gonzalez krijgen de voorkeur als rechtshalf boven Zanetti
Opmerkelijk inderdaad. Veel spelers nog in het ongewisse en het is nu al duidelijkd at er toch wel enkele 'namen' gaan sneuvelen gezien het aantal plaatsen nog over in de selectie.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef Devano het volgende:
Tevez vooralsnog niet bij de definitieve selectie.
Laatste 3 WK's weinig van gemerkt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
Gevaarlijke outsider. Altijd goed op een WK.
Even mijn gelijk halenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zanetti heeft het probleem dat Pekerman wil gaan spelen met een vleugel zodat Sorin vrijkomt. In die rol rechts in de zone is Coloccini en Milito meer geschikt. Ik ben het met hem eens dat je Zanetti beter niet mee kan nemen als je hem toch niet opstelt. Het zelfde geldt bijvoorbeeld voor Makaay en Seedorf
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Zo ziet een georganiseerde Argentijnse persconferentie eruit:
[afbeelding]
4-2-1-3 lijkt me nietquote:
Ook leuk rond deze wedstrijd: Het stadion zit vol met Napolitanen (Salerno ligt vlakbij Napoli) met allemaal rugnummer 10 uiteraard.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef dvdfreak het volgende:
De Zuid-Amerikanen oefenen in Salerno tegen EK-debutant Angola in aanloop van het WK in Duitsland dat over 10 dagen van start gaat.
Mooi dat Messi weer speelde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Argentina: Abbondanzieri, Heinze (Scaloni 68), Ayala, Burdisso, Sorin, Cambiasso (Aimar 79), Riquelme (Messi 68), Maxi (Tevez 79), Mascherano, Crespo, Saviola (Milito 68).
Subs Not Used: Franco, Coloccini, Gonzalez, Cruz, Cufre, Palacio, Ustari.
dit was hun opstelling.
Nope. Saviola start.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:15 schreef Corksterr het volgende:
Ik dacht het toch wel ja. Tweespitsensysteem: Crespo - Tevez.
quote:**De Argentijnse coach Jose Pekerman
heeft zijn selectie voor het duel met
Ivoorkust,zaterdag,nu al bekendgemaakt.
De net van een zware blessure herstelde
Lionel Messi ontbreekt,zoals verwacht,
nog in de basis.Ook doelpuntenmachine
Carlos Tevez neemt op de bank plaats.De
voorkeur in de frontlinie gaat uit naar
het duo Javier Saviola-Hernan Crespo,
dat in de voorbereiding op het toernooi
al een prima indruk achterliet.
De opstelling van Argentinië:
Abbondanzieri,Burdisso,Ayala,Heinze,
Sorin,Maxi,Mascherano,Cambiasso,
Riquelme,Saviola,Crespo
Precies, gelijk hadden ze. De patronen en hierarchie is al goed duidelijk in de ploeg viel me op.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:13 schreef Beschouw het volgende:
Eerste helft goed gespeeld. Tweede helft met de rem er op. Toernooi is nog lang.
Nee, 4 uit 4.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:49 schreef kamagurka het volgende:
ze hebben eigenlijk vier (!!) doelpunten gemaakt uit even zoveel kansen ongeveer, effectifiteit is dus 10 uit 10
Precies, Servie liet zich slachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Houden we wel een beetje de tegenstand in het achterhoofd ....
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:07 schreef dvdfreak het volgende:
Hier na moeten ze tegen de 1ste/2de van poule D en dat is Portugal of Mexico Ik hoop tegen Portugal ,wil nl C.Ronaldho weer zien huilen![]()
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.quote:
Ze zijn erg goed, maar ik zie ze niet het toernooi winnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.
Dat deed Nederland op de EK van 2000 ook natuurlijk, de Joegoslaven staan er bekend om. En tegen tien ongemotiveerde mannen er drie bijprikken, daargelaten het surplus aan technische kwaliteiten, geen kunst.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doet niets af aan de kracht van Argentinië hoor. Het samenspel en de tactiek is verbluffend van dit elftal.. als ze dat kunnen uitbouwen (en niet te vroeg hebben gepiekt) worden de meeste landen een eenvoudige prooi.
Ik welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zijn erg goed, maar ik zie ze niet het toernooi winnen.
Toen had Nederland ook het EK moeten winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:09 schreef popolon het volgende:
Voorbarig allemaal.
Nederland won een paar jaar geleden op het EK ook dik van Servie, 6-1. Ook geen kampioen geworden.
't Zegt weinig tegen zo'n zwak team.
Ja als we zo beginnen hadden 'we' ook al twee WK's moeten winnen, eigenlijk drie (WK'90) maar die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toen had Nederland ook het EK moeten winnen
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:26 schreef furanku het volgende:
Net thuis van het werk, zometeen BBQ met voetbalelftal en nederlands elftal kijken, maar ik doe mijn argentinie trainingsjasje aan![]()
[afbeelding]
Wat is er nou weer mis met Maradona (één n) op de tribune?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Argentinie voetbalt heel leuk, maar kunnen ze AUB die Maradonna het stadion uitschoppen?
Wat een irritant mannetje is dat zeg
Alles is beter dan die Maradonna. Zwaar ittitant ventje vind ik het.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Maradona (één n) op de tribune?
Zie je liever een bobo?
want?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is beter dan die Maradonna. Zwaar ittitant ventje vind ik het.
En Pele en Cruijf dan, allemaal klootzakkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is beter dan die Maradonna. Zwaar ittitant ventje vind ik het.
Dat bedoel ik ja. Hij komt enigszins gestoord overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:49 schreef popolon het volgende:
Dat Diego gewoon tussen het publiek zit vind ik dan wel weer leuk.
Al lijkt het wel alsof nog steeds aan de coke zit.
Die zitten gelukkig niet zo gestoord te doen tussen het publiekquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:41 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
En Pele en Cruijf dan, allemaal klootzakken![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Argentinie voetbalt heel leuk, maar kunnen ze AUB die Maradonna het stadion uitschoppen?
Je vergeet eventjes dat de argentijnen al twee WKs op zak hebben. Dat is blijkbaar wél een land dat zich kan focussen op wat belangrijk isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja als we zo beginnen hadden 'we' ook al twee WK's moeten winnen, eigenlijk drie (WK'90) maar die vlieger gaat niet op.
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Hij komt enigszins gestoord over
Tja... dat is dan jouw mening. De mijne is anders.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Liever 1000 Maradonna's op de tribunes dan 1000 suffe Pele's.
Ik kreeg er ook een beetje jeuk van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:42 schreef Hathor het volgende:
[afbeelding]
De ware mentaliteit van de Argentijn...ook heden ten dage nog.
Ja tis toch heerlijk dat ie zo bloedfanatiek is, alsof ie zelf nog op het veld staat, zo middenin is z'n passie en beleving.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeetje. Maradona zou dus niet mogen juichen
. Ik vind het wel mooi...
Natuurlijk mag hij juichen. Aan de ene kant vind ik het ook wel grappig, maar aan de andere kant heeft het iets ontzettend triests.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeetje. Maradona zou dus niet mogen juichen
. Ik vind het wel mooi...
Dus die 20000 Nederlanders hadden gisteren ook allemaal gesnoven?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:21 schreef more het volgende:
De manier waarop Maradonna stond te juichen, gaf de indruk dat die weer gesnoven had.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij juichen. Aan de ene kant vind ik het ook wel grappig, maar aan de andere kant heeft het iets ontzettend triests.
Heb je die blik van hem gezien?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus die 20000 Nederlanders hadden gisteren ook allemaal gesnoven?
Ja, de blik van een trotse Argentijn die vreselijk blij is voor de elf die op het veld staan...quote:
Precies.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, de blik van een trotse Argentijn die vreselijk blij is voor de elf die op het veld staan...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:37 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Maradona op de tribune, de prachtige shirts, voetballers met lange haren, Riquelme en Messi, Maxi Rodriguez en Crespo: Argentinië = geweldig
Zo stoned als een garnaal is misschien beter. Dorpsgek was wel een goede omschrijving.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:12 schreef Maravilla het volgende:
'een beetje' is hier een understatement.![]()
Maar wat een elftal zeg, Tevez en Messi op de bank.
Nou, ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus die 20000 Nederlanders hadden gisteren ook allemaal gesnoven?
Hoezo? Als hij niet speelt, is ie iig een bloedfanatieke fan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij juichen. Aan de ene kant vind ik het ook wel grappig, maar aan de andere kant heeft het iets ontzettend triests.
Helemaal mee eens. Het zou wel lachen zijn als Johan ook zo ging staan springen met een stel lekkere wijven om hem heen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef Zwoerd het volgende:
Ik snap die mensen die zich aan Maradona ergeren niet. Het is toch geweldig om te zien hoe zo iemand meeleeft met zijn land.
En zijn shirtje uittrekt zodat we de Tatoeage van Jan Peter Balkenende kunnen zien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het zou wel lachen zijn als Johan ook zo ging staan springen met een stel lekkere wijven om hem heen.![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:47 schreef faberic het volgende:
Om even wat jargon te gebruiken:
Kanke Jodeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik geef hem groot gelijk ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:12 schreef TC03 het volgende:
Wat was er nou weer mis met Maradonna. Toch alleen maar mooi om hem zo te zien juichen.
Hehe deze kwam ik toevallig net tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:42 schreef Hathor het volgende:
[afbeelding]
De ware mentaliteit van de Argentijn...ook heden ten dage nog.
Waarom zouden ze zo schrikken ? Zou die meid zo'n gigantische tros aambeien aan der reet hebben hangen dat mensen er gewoon bang van worden ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe deze kwam ik toevallig net tegen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe deze kwam ik toevallig net tegen
[afbeelding]
quote:'Argentinië hoopt op nederlaag'
HERZOGENAURACH - De Argentijnse bondscoach José Pekerman was maandag - twee dagen voor de wedstrijd tegen Nederland - niet officieel voor commentaar bereikbaar, maar heeft zich volgens Argentijnse journalisten in informele gesprekken laten ontvallen dat hij morgen liever verliest dan wint.
Dat levert hem twee voordelen op. De nummer twee komt een dag later (25 juni) in actie dan de groepswinnaar (24 juni) en speelt in Nürnberg. Die stad ligt op twintig minuten rijden van het Argentijnse trainingskamp in Herzogenaurach en betekent de Zuid-Amerikanen min of meer een thuiswedstrijd. Daarbij komt nog eens dat Pekerman de mogelijke tegenstanders in de achtste finale (Portugal en Mexico of Angola) even sterk inschat.
De verwachting is dat de met geel belaste spelers Gabriel Heinze, Hernan Crespo en Javier Saviola tegen Oranje uit voorzorg aan de kant worden gehouden. Juan Roman Riquelme (vermoeid) en Javier Mascherano (teenblessure) krijgen mogelijk rust, terwijl de aan zijn lies geblesseerde Luis Gonzalez in elk geval niet van de partij is.
Voordeel 1: Ze kunnen blijven zitten waar ze zittenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie het tweede voordeel niet echt
Inderdaad vreemde wedstrijd krijg je dan... En wat als die bal er maar niet in wil, dan maar een eigen doelpunt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef 456 het volgende:
Dat las ik net ook.
Kvind dat toch raar. Oke, dat het je beter uitkomt. Maar ik zie ze daardoor echt niet gaan wegduiken voor een bal.
Ja, en Ortega kreeg um aangesmeerd door een schwalbe van Van der Sar, en Messi voor een VERMEENDE elleboogstoot (niet dus). Oh ja, en Caniggia kreeg er eentje terwijl hij op de bank zatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb 4 rode kaarten kunnen vinden in de laatste 8 jaar
Ariel Ortega
Lionel Messi
Javier Saviola
Claudio Caniggia
Allemaal aanvallers
Een rijk geworden Tokkie, dat is wat hij is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:59 schreef EdPowers het volgende:
Wat Diego betreft, het is een rare snuiter, een Argentijnse Tokkie in feite,
In zijn beset jaren werd hij niet geselecteerd voor het WK en nu zit hij er wel bij....quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:03 schreef jorienvdherik het volgende:
cruz speelt vanavond, ben benieuwd wat hij nog kan
Het grootste voordeel is natuurlijk dat de verliezer vanavond in de kwart finale NIET tegen Duitsland hoeft, maar hoogstwaarschijnlijk tegen Engeland. Als je eerste eindigt in poule C kom je de Duitsers tegen.... en ik denk dat zowel Nederland als Argentinie daar niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef 456 het volgende:
[..]
Voordeel 1: Ze kunnen blijven zitten waar ze zitten
Voordeel 2: Ze spelen 1 dag later
Dat klopt, maar daar staat tegenover dat de je dan in de tweede ronde waarschijnlijk tegen Mexico speelt en ik denk dat Nederland daar een stuk liever tegen speelt dan tegen Portugal. daarom valt te hopen Dat Mexico vanmiddag van Portugal wint, dan zou dat als Nederland tweede wordt de volgende tegenstander zijn, gevolgd door Engeland. Ik teken er voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het grootste voordeel is natuurlijk dat de verliezer vanavond in de kwart finale NIET tegen Duitsland hoeft, maar hoogstwaarschijnlijk tegen Engeland. Als je eerste eindigt in poule C kom je de Duitsers tegen.... en ik denk dat zowel Nederland als Argentinie daar niet op zit te wachten.
Het wordt een keuze ja. Wat is erger: tegen Portugal in de 8e finale, gevolgd door Engeland in de kwart... of in de 8e finale tegen Mexico, gevolgd door Duitsland in de kwart.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar staat tegenover dat de je dan in de tweede ronde waarschijnlijk tegen Mexico speelt en ik denk dat Nederland daar een stuk liever tegen speelt dan tegen Portugal. daarom valt te hopen Dat Mexico vanmiddag van Portugal wint, dan zou dat als Nederland tweede wordt de volgende tegenstander zijn, gevolgd door Engeland. Ik teken er voor.![]()
toch heeft hij een aardig seioen achter de rugquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In zijn beset jaren werd hij niet geselecteerd voor het WK en nu zit hij er wel bij....
Die Duitsers worden teveel omhoog geschreven, ik denk dat je nog altijd liever tegen Duitsland speelt dan tegen Engeland, die acht ik veel sterker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het grootste voordeel is natuurlijk dat de verliezer vanavond in de kwart finale NIET tegen Duitsland hoeft, maar hoogstwaarschijnlijk tegen Engeland. Als je eerste eindigt in poule C kom je de Duitsers tegen.... en ik denk dat zowel Nederland als Argentinie daar niet op zit te wachten.
De Duitsers lopen nu met hun hoofd in de wolken na die drie gewonnen wedstrijden en denken dat ze de hele wereld aankunnen. Dan ga je vanzelf ook beter spelen (die Duitsers in ieder geval wel). Ik zie ze nu ook als favoriet. Ook omdat ze het thuisvoordeel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Duitsers worden teveel omhoog geschreven, ik denk dat je nog altijd liever tegen Duitsland speelt dan tegen Engeland, die acht ik veel sterker.
Dat zou ZO mooi zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Een ander groot voordeel als NL tweed wordt in de poule, is dus dat er in de kwartfinale sowieso een favoriet uitvliegt. Dan moet Argentinie dus tegen Duitsland en ben je dus één van de twee kwijt.
Maar ze winnen nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou dan hebben ze een andere wedstrijd gezien dan ik, want Argentinie had toch weinig problemen met Nederland.
Zo kan ik het ook andersom uitleggenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou dan hebben ze een andere wedstrijd gezien dan ik, want Argentinie had toch weinig problemen met Nederland.
Het is dus gebeurd... en dat gaat wat mij betreft DE wedstrijd van dit WK wordenquote:
De verdediging van het Nederlands elftal stond inderdaad goed. Al vraag ik me af op hoeveel procent de Argentijnen gespeeld hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook andersom uitleggenHoeveel 100% kansen heeft Argentinie eigenlijk gehad
![]()
Het Nederlands elftal speelde ook niet voluit, maar beide teams probeerden er toch wel wat van te maken hoor. Echter geen van beide teams overklaste de ander, mijns inziens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De verdediging van het Nederlands elftal stond inderdaad goed. Al vraag ik me af op hoeveel procent de Argentijnen gespeeld hebben.
Ach, nu heb je weer een dag langer rust en hoef je minder ver te reizen. En mexico en portugal verschillen momenteel niet zo heel veel qua niveau van wat ik tot nu toe gezien hebquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vind ik dan heel dom dat ze niet voluit gingen. Aan Portugal hebben ze een grotere kluif dan aan Mexico. Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen), tegen Portugal is het voor mij 50/50.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen)
Dat was mijn irritatie ook al, ze waren hoe dan ook wel op de tweede plaats in de poule geëindigd.. Maarja, nu treffen we in ieder geval Duitsland niet in de 1/4 (als we die al halen)quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vind ik dan heel dom dat ze niet voluit gingen. Aan Portugal hebben ze een grotere kluif dan aan Mexico. Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen), tegen Portugal is het voor mij 50/50.
Zeg dat niet al te snel. Ik hoor het mijn opa in '90 nog zeggen. Ach, die moffen zijn bang voor ons.quote:
Laat die het nou net als eerste Argentinie enorm moeilijk hebben gemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat vind ik dan heel dom dat ze niet voluit gingen. Aan Portugal hebben ze een grotere kluif dan aan Mexico. Tegen Mexico zijn ze zo goed als zeker door (die vallen mij enorm tegen)
Ik heb me inderdaad vergist, Mexico was fantastischquote:Op zondag 25 juni 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat die het nou net als eerste Argentinie enorm moeilijk hebben gemaakt
Ik zelf ook hoor. Mexico leek een makkelijke tegenstander, maar was gisteren alles behalve dat.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad vergist, Mexico was fantastisch![]()
Alle hoop op de Duitsers...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
Alle hoop nu op argentinie!!!
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zelf ook hoor. Mexico leek een makkelijke tegenstander, maar was gisteren alles behalve dat.
Laten we dan hopen dat Portugal de makkelijke tegenstander wordt
Op zich was Portugal volgens mij zwakker dan wat ik van Mexico heb gezien tegen Argentinie. Helaas was NL niet bij machte om daar van te profiteren. Wat veelzeggend kan worden genoemd.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Die coach gaat uit een helokopter gegooid worden. Er was niks aan de hand tot dat ie 3 keer ging wisselen. Ok de doelman was geblesseerd maar om in de 60ste minuut al je twee aanvallers eruit te halen voor middelmatige spelers was waanzin. Ik denk dat daar inj Argentinië de meeste aandacht aan besteed gaat worden. Messi op de bank laten en Cruz erin zetten. Dan schrijf je je eigen doodvonnis.
Vrij aardig? Heeft geen bal geraakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
Crespo was kut en Cruz deed het vrij aardig. Wel fijn dat we nu dat gejank om Messi niet meer hoeven te horen.
Hij is zelfs zonder bal niet in beeld geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vrij aardig? Heeft geen bal geraakt.
Wel feestende Duitsers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef twi het volgende:
Hij is naar huis! Geen masturberende Piet de Visser meer met z'n "WAAROM GEEN MESSI MET Z'N FLITSENDE ACTIE". Geen Maradona meer die kwijlend op de tribune zit. Geen Evert ten Napel meer die elke minuut aan het kijken is of Messi warm loopt.
Het is voorbij. Messi is niet meer op het WK. Nu Ronaldinho nog.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |