Volgens mij kan Messi weer spelen. Ik vind het jammer als hij weer tegen een nieuwe blessure oploopt, hij lijkt wel de Argentijnse versie van Wayne Rooney.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Zwansen het volgende:
Messi is geblesseerd, Crespo speelt volgens mij niet eens elke wedstrijd en Riquelme laat het op de belangrijke momenten afweten. Ik zeg 2e ronde exit.
Volgens mij nietquote:Op maandag 1 mei 2006 22:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Batistuta nog van de partij eigenlijk?
4 jaar geleden stelden ze wel wat teleur, maar dit jaar zullen ze wel wat verder komen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
Gevaarlijke outsider. Altijd goed op een WK.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
Wat dacht je van Tevez als sterspeler TimmyAsd.
Messi vooral.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Riquelme/Messi, dat zijn de spelers voor mij.
Heb hem nooit zien spelen maar aantal jaren een verhaal over gelezen wat veel indruk maakte. Ze zochten hem op terwijl hij op straat rondzwierf als zwerver. Tragedisch verhaal van zo'n grote voetballer.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Rene Houseman. Door Cruijff gekoznen in zijn WK-elftal 74. Speelde nog 20 minuten in de finale van 78 tegen Nederland. Was toen al alcoholist. Cultheld en na Maradona de beste Argentijn ooit.
Oh nee: we hebben een Brazilië-fan in dit topic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Argentinië...
eerste ronde exit hoop ik van harte..
Als je het niet erg vindt: Braziliequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee: we hebben een Brazilië-fan in dit topic.
Scheer je weg!
Engeland en Argentinië in één zin:quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Als Italie of Engeland hem niet wint, kan ik met Argentinie als wereldkampioen altijd leven, heeft altijd m'n sympathie als voetbalnatie. Maar eerst mogen ze Nederland naar huis sturen.
quote:
Javy gaat bankenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
We lachen nu al als Zanetti de beker aangereikt krijgt.
[afbeelding]
Ja, ik hou geen dagboek bij of zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer spuugden ze voor het laatst of gaven ze een elleboog?
Ja, dat kan iedereen wel eens gebeuren toch ? ik zeg ook niet dat ie heilig is of zo, maar ik heb hem nog niet echt op smerige overtredingen kunnen betrappen, meestal worden die op hem gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was net de laatste die er vanaf gestuurd werd
Die speelde onlangs toch weer gewoon een wedstrijd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef MeneerTim het volgende:
Pablo Aimar is toch de favoriet van Cruyff? Maar had hij geen hersenvliesontsteking onlangs?
Wel jammer als hij niet mee gaat.
De spits wordt Tevez/Messi?
Zal me benieuwenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pekerman zaait twijfel met lijst van zestien
6/5/2006 19:40
De Argentijnse nationale ploeg heeft dinsdag en woensdag voor een minitrainingskamp belegd in een voormalig klooster op twintig kilometer van Madrid. Bondscoach José Pekerman riep zestien spelers op en zorgde voor meer vragen dan antwoorden.
De lijst bevat een aantal verrassende namen, vooral in verdedigend opzicht. Zo zijn Leandro Cufre (AS Roma, twee interlands) en Lionel Scaloni (West Ham United, vijf interlands) van de partij ondanks dat ze eerder geen rol van betekenis speelden bij Argentinië.
Spelers die er nog niet bij zijn maar niet ter discussie staan voor Pekerman, zijn Carlos Tévez, Javier Mascherano (beiden Corinthians) en Javier Saviola (Sevilla). En dus zijn er nog maar drie plaatsen te verdelen voor het WK.
Pekerman is er volgens de Argentijnse media de man niet naar om zo kort voor het bekendmaken van de definitieve WK-selectie te experimenteren. Dat zou kunnen betekenen dat vaste waarden als Javier Zanetti (106 caps), Walter Samuel (55) en Pablo Aimar (42) buiten de boot zouden vallen.
Ook Julio Ricardo Cruz moet nog vrezen. De spits van Internazionale strijdt met Diego Milito (Real Zaragoza) en Rodrigo Palacio )Boca Juniors) om de laatste beschikbare plek in de aanval van La Selección.
Argentinië is op het WK ingedeeld in een groep met Nederland, Ivoorkust en Servië en Montenegro. Op de laatste speeldag treffen de Argentijnen Oranje op 21 juni in Frankfurt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Toch blijf ik de verdediging het zwakke punt vinden..
Bij dat soort landen is de aanval veruit het beste gedeelte van het team imo, in dat opzicht is de verdediging de zwaktste en daar ligt ook de kans voor tegenstanders..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:07 schreef Messenga het volgende:
[..].
Man, die is bijna net zo scherp en gehard als de Italiaanse.
Daar zit wel wat in natuurlijk. Maar verdedigen begint bij de aanval héquote:Op zondag 7 mei 2006 13:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bij dat soort landen is de aanval veruit het beste gedeelte van het team imo, in dat opzicht is de verdediging de zwaktste en daar ligt ook de kans voor tegenstanders..
Ik ook maar Pekerman wil met 3 verdedigers gaan spelen en Sorin en Zanetti wordt teveel in zijn meningquote:Op zondag 7 mei 2006 13:08 schreef Messenga het volgende:
Overigens ben ik altijd fan van Zanetti, wat een speler is dat.
Dan zou ik voor Zanetti gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook maar Pekerman wil met 3 verdedigers gaan spelen en Sorin en Zanetti wordt teveel in zijn mening
Eigenlijk raar, terwijl Zanetti bijna wekelijks geweldig speelt bij Inter.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorin heeft meer gepresteerd de laatste jaren in het Argentijnse team. Maxi Rodiguez en Lucho Gonzalez krijgen de voorkeur als rechtshalf boven Zanetti
Opmerkelijk inderdaad. Veel spelers nog in het ongewisse en het is nu al duidelijkd at er toch wel enkele 'namen' gaan sneuvelen gezien het aantal plaatsen nog over in de selectie.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef Devano het volgende:
Tevez vooralsnog niet bij de definitieve selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |