Ze hebben de verkeerde gestuurdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef Yoni het volgende:
Een 2Gb CF kaartje en een externe behuizing voor een laptop harde schijfHopelijk nog op tijd binnen voor mijn reisje naar Parijs volgende week
![]()
Hoeveel euri is dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen week in Moskou een Zenitar 2.8/16 gekocht, voor lokale prijs, 3500 Roebel.
mooi om je dikke tante mee te fotograveren (heb ik eens gedaan met mijn 14 mm....quote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Subhuman het volgende:
Vandaag is binnengekomen mijn20 mm
objectief!
En dat op full-frame
(oftewel ouderwets 35 mm film)!
Wat hebbie besteldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef Elefes het volgende:
En ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje van Kamera Express...
Ik wil ookkunnen doen
.
UV protectie filter voor mijn 50mm f1.8 en een Nikon T6 close-up filter/lensjequote:
Je foto/link werkt nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef Incredible-Maike het volgende:
Heb vandaag mijn Canon Powershot A530 opgehaald
Zie hier mijn eerste foto:
[afbeelding]
geil ding manquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:53 schreef Garbageman het volgende:
Pentax ESII. Opknapper. Hij is ooit gevallen, ik ben benieuwd of ik hem weer aan de gang krijg.
[afbeelding]
De lichtcel van de Pentax is 't gevoeligste deel, geloof ik. Ik heb ook ooit een K1000 laten vallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:53 schreef Garbageman het volgende:
Pentax ESII. Opknapper. Hij is ooit gevallen, ik ben benieuwd of ik hem weer aan de gang krijg.
[afbeelding]
Hij heeft al best een mooi portfolio, dus een echte beginner is 't niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Gefeliciteerd
is dat niet een beetje veel geld voor een beginner in een nieuwe hobby?
laat hem toch lekker genieten van zn nieuwe aanwinst johquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Gefeliciteerd
is dat niet een beetje veel geld voor een beginner in een nieuwe hobby?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Hij heeft al best een mooi portfolio, dus een echte beginner is 't niet.
Ik laat hem toch genieten van zijn nieuwe aanwinst?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef aapstok het volgende:
laat hem toch lekker genieten van zn nieuwe aanwinst joh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |