Nou ja als je hem graag kwijt wil. Ik kan best heel goed wat ruimte op mijn bureau weer gebruiken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:46 schreef blackbully het volgende:
gister een 2 gig CF kaart.
vandaag een ACER AL2016W.
heb mijn delletje nu als secundair staan. en heb dus een 19" scherm over. iemand hebben?
hoef er niks voor terug. niet goed te calibreren. niet echt scherp. maar als je een tweede scherm nodig hebt als (irc/ bestanden opzoeken etc.) is hij zeer geschikt. zou er alleen niet op gaan soepen
Feliquote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Subhuman het volgende:
Vandaag is binnengekomen mijn20 mm
objectief!
En dat op full-frame
(oftewel ouderwets 35 mm film)!
Ze hebben de verkeerde gestuurdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef Yoni het volgende:
Een 2Gb CF kaartje en een externe behuizing voor een laptop harde schijfHopelijk nog op tijd binnen voor mijn reisje naar Parijs volgende week
![]()
Hoeveel euri is dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen week in Moskou een Zenitar 2.8/16 gekocht, voor lokale prijs, 3500 Roebel.
mooi om je dikke tante mee te fotograveren (heb ik eens gedaan met mijn 14 mm....quote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Subhuman het volgende:
Vandaag is binnengekomen mijn20 mm
objectief!
En dat op full-frame
(oftewel ouderwets 35 mm film)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |