Cafe de Wereld - Cafe de Wereldcupquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef england4ever het volgende:
Geef mij maar het wk ...
Even met Van Basten bellen...
Vind ik wel een goe nummerken, hoe noemt het ook al weer?
Ik heb twee verschillende liederen gehoord na afloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:25 schreef Domenica het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze nu bij elke wedstrijd aan het eind draaien?
die is mooi..niet zo zeer leukquote:Op zondag 18 juni 2006 11:06 schreef 456 het volgende:
Reinhard Mey - Als de dag van toen
Ja maar van die versie van de Pet Shop Boys hebben ze een zo mogelijk nog potsierlijkere Duitse versie gemaakt geloof ikquote:Op zondag 18 juni 2006 11:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb twee verschillende liederen gehoord na afloop van de wedstrijd.
Pet Shop Boys - Go West
The Farm - All Together Now
Volgens mij is het die 1equote:Op zondag 18 juni 2006 11:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb twee verschillende liederen gehoord na afloop van de wedstrijd.
Pet Shop Boys - Go West
The Farm - All Together Now
Vooral met die beelden van de reclame van NN erbijquote:Op zondag 18 juni 2006 11:06 schreef 456 het volgende:
Reinhard Mey - Als de dag van toen
En dan wel de lange versie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vooral met die beelden van de reclame van NN erbij![]()
Wir sind Helden - Wenn es passiert (Ich will da sein)quote:Op maandag 26 juni 2006 20:32 schreef MissLola het volgende:
Weet iemand het nummer dat ze nu steeds draaien tijdens het promofilmpje van het nederlands elftal? Het is een duits rock nummer: ich woll da sein of zoiets, gezongen door een vrouw. Zoek me rot, maar kan het niet vinden. alvast bedankt!
dat is toch dat nummer aan het eind van studio sportzomer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wir sind Helden - Wenn es passiert (Ich will da sein)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |