Neukze.quote:Veel Oost-Europese vrouwen gaan om andere redenen naar het WK voetbal in Duitsland dan voor het voetbal. De Europese Unie schat dat ongeveer 40.000 vrouwen als prostituee aan het werk worden gezet. De meesten zijn slachtoffer van vrouwenhandel.
In Berlijn is al het eerste hoerenhotel geopend, speciaal gebouwd voor het WK. Er werken alleen maar legale hoeren, volgens de eigenaar. "Ik denk dat gasten blij zijn dat hun overbelaste zenuwen hier na de wedstrijden een beetje tot rust kunnen komen. En dat ze voetbal kunnen vergelijken met de borsten van de vrouwen, en hun mooie benen, dat is een mooie afleiding", zo zegt Eike Willmans, manager van het bordeel.
Volgens Barbara Eritt is het getal 40.000 "onzin". Barbara werkt al jaren voor een organisatie tegen vrouwenhandel. Over vrouwenhandel bestaan geen betrouwbare cijfers. "Ik werk met die vrouwen. Elke vrouw die zich gedwongen moet verkopen, is er één te veel. De angst die ik zie bij vrouwen die het aandurven om te getuigen tegen de mannen die ze hebben verhandeld, dat is onbeschrijflijk. En die mannen komen weg met een voorwaardelijke gevangenisstraf. Dáár moet het over gaan als we het over gedwongen prostitutie hebben, niet over aantallen."
Hmmmm... Lekker!quote:
Oost-Europees zei je?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:51 schreef static het volgende:
Veel Oost-Europese vrouwen gaan om andere redenen naar het WK voetbal in Duitsland dan voor het voetbal
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oost-Europees zei je?Dan weet ik wel iemand die haar collegegeld bij elkaar gaat verdienen
[afbeelding]
[..]
Oost-Europees zei je?Dan weet ik wel iemand die haar collegegeld bij elkaar gaat verdienen
[afbeelding]
je bedoelt toch wel de rechter hoop ik?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kan nietquote:Op maandag 1 mei 2006 09:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
is het alweer WK?
Was vorig jaar toch ook al WK? Toen had nederland toch gewonnen? of niet?
Wat was vorig jaar rond deze tijd dan?
Aangezien je vraagt om een bevestiging van je puike optreden:quote:Op maandag 1 mei 2006 09:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Kijk het is bijv zo:
2000: EK
2002: WK
2004: EK
2006: WK
Toch?
Je gaat ook niet naar de hoeren omdat je van ze houdt...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
kan nie van die slette houwe
Voor het eerst dat ik iemand anders wat bijleer johquote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef -Marc- het volgende:
Aangezien je vraagt om een bevestiging van je puike optreden:
Die gaan daar vet poen maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
kan nie van die slette houwe
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iemand anders wat bijleer joh
Nou nog een goede beat eronder.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
There are 40.000 prostitutes in Berlin... lalallalaaaaaaaa
ik voel een gigantische hit opkomen
O das makkelijk, gewoon druk-druk-druk wat vertaalt in Boem-Boem-Boem.. dan quantize erop,quote:
EejKaa!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar wat ws vorig jaar dan rond deze tijd?
Ik kan me herinneren dat heel de straat en het oude stadje in rep en roer was en in heel
purmerend kon je mensen horen juichen in hun huisje.
Toeteren enzow, je kent die gekte wel. daarna iedereen blij.
Nee da's afgezaagd.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
O das makkelijk, gewoon druk-druk-druk wat vertaalt in Boem-Boem-Boem.. dan quantize erop,
wat draaien aan knopjes voor afmixen en klaar!
Sylvie zit in Hamburg.....quote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wehehehehe
there are 40000 prostitutes in Berlin... And silvie meis... the biggest one
boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem
zoiets?
Neuken kun je overal.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dan is t nog altijd ze"ligt"in Hamburg...... (op der rug)
Ok Syvie laten we er ff buiten dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mijn idee!
ach hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef beestjuh het volgende:
Wat een blije reacties als je nagaat dat het grotendeels om gedwongen prostitutie gaat.
Die vrouwen worden feitelijk keer op keer verkracht en rijk worden ze er bepaald niet van.
Waar is die bitchslap smilie als je m nodig hebt...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ach hadden ze maar een vak moeten leren![]()
Beestjuh je kijkt teveel tv.. sommige vrouwen vinden het ook wel eens lekker om opgehokt te worden..en die hebben niet 1 of andere pimp daddy achter der aan lopenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef beestjuh het volgende:
Wat een blije reacties als je nagaat dat het grotendeels om gedwongen prostitutie gaat.
Die vrouwen worden feitelijk keer op keer verkracht en rijk worden ze er bepaald niet van.
Hoe weet je dat het om gedwongen prostitutie gaat?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef beestjuh het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Waar is die bitchslap smilie als je m nodig hebt...
Op TV zie je juist hoe 't allemaal in zijn werk gaat, Dat wil je toch niet weten als je aan 't rammen bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
Beestjuh je kijkt teveel tv.. sommige vrouwen vinden het ook wel eens lekker om opgehokt te worden..en die hebben niet 1 of andere pimp daddy achter der aan lopen
Le-zen.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
Beestjuh je kijkt teveel tv.. sommige vrouwen vinden het ook wel eens lekker om opgehokt te worden..en die hebben niet 1 of andere pimp daddy achter der aan lopen
Ik kijk geen t.v. Waarom reageren jullie zo in- en intriest op een toch wel groot maatschappelijk probleem, vrouwen die worden gedwongen tot prostitutie en mannen die met opmerkingen zoals de jouwe zichzelf willen rechtvaardigen er toch overheen te gaan?quote:De Europese Unie schat dat ongeveer 40.000 vrouwen als prostituee aan het werk worden gezet. De meesten zijn slachtoffer van vrouwenhandel.
Kijk vrouwen moet gewoon niet zoveel zeiken dan is de kans dat er een fatsoenlijke kerel overheen gaat ook weer een stuk groter.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Le-zen.
[..]
Ik kijk geen t.v. Waarom reageren jullie zo in- en intriest op een toch wel groot maatschappelijk probleem, vrouwen die worden gedwongen tot prostitutie en mannen die met opmerkingen zoals de jouwe zichzelf willen rechtvaardigen er toch overheen te gaan?
Als er geen hoeren waren weet ik zeker dat er een heleboel mannen frusti rond zouden lopen.. die hun fantasieen niet kunnen waarmaken. Nou laat hun dan maar lekker naar madam de hoer gaan in plaats van ze buurmeisje van 18jr. Heb je veel meer maatschappelijke probs denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Le-zen.
[..]
Ik kijk geen t.v. Waarom reageren jullie zo in- en intriest op een toch wel groot maatschappelijk probleem, vrouwen die worden gedwongen tot prostitutie en mannen die met opmerkingen zoals de jouwe zichzelf willen rechtvaardigen er toch overheen te gaan?
Amen!!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk vrouwen moet gewoon niet zoveel zeiken dan is de kans dat er een fatsoenlijke kerel overheen gaat ook weer een stuk groter.![]()
Ik heb het over dwang, over handel, over misbruik, over ontvoering, niet over een madam die voor haar lol de beentjes spreid.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:17 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
Als er geen hoeren waren weet ik zeker dat er een heleboel mannen frusti rond zouden lopen.. die hun fantasieen niet kunnen waarmaken. Nou laat hun dan maar lekker naar madam de hoer gaan in plaats van ze buurmeisje van 18jr. Heb je veel meer maatschappelijke probs denk ik
EK onder de 20 in Nederland........ Foppe de Haan leidde de team naar de halve finale waar ze werden uitgeschakeld, maar die weken waren prachtig...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar wat ws vorig jaar dan rond deze tijd?
Ik kan me herinneren dat heel de straat en het oude stadje in rep en roer was en in heel
purmerend kon je mensen horen juichen in hun huisje.
Toeteren enzow, je kent die gekte wel. daarna iedereen blij.
Leuk dat je der wat aan wilt doen maar tis onmogelijk om zoiets uit te bannen.. Zolang er criminelen bestaan zal dit ook blijven bestaan.. en ik denk dat je missie goed bedoelt is maar naar mijn mening onbegonnen werkquote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik heb het over dwang, over handel, over misbruik, over ontvoering, niet over een madam die voor haar lol de beentjes spreid.
Laat ook maar, jij hebt het voor jezelf allang gerechtvaardigd merk ik.
je kan van buiten niet zien of een vrouwtje het voor haar plezier doet of niet. Buiten dat, als ze niet genoeg opbrengen worden ze nog erger mishandeld.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik heb het over dwang, over handel, over misbruik, over ontvoering, niet over een madam die voor haar lol de beentjes spreid.
Laat ook maar, jij hebt het voor jezelf allang gerechtvaardigd merk ik.
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Denk je veel klanten te "trekken" dan??quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef snowmeg18 het volgende:
dat word dus een groot neuk festijn daar logisch dat Duitsland meer omzet krijgt![]()
ik ga daar me tentje ook even opzetten![]()
Hmmm ipv die boem boem boem versie moest ik meer denken aan de melodie van 9 million bicycles in Beijing...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
There are 40.000 prostitutes in Berlin... lalallalaaaaaaaa
ik voel een gigantische hit opkomen
Nederland dat vorig jaar het WK won.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
is het alweer WK?
Was vorig jaar toch ook al WK? Toen had nederland toch gewonnen? of niet?
Wat was vorig jaar rond deze tijd dan?
WK Hockeyquote:Op maandag 15 mei 2006 19:12 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nederland dat vorig jaar het WK won.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |