Neukze.quote:Veel Oost-Europese vrouwen gaan om andere redenen naar het WK voetbal in Duitsland dan voor het voetbal. De Europese Unie schat dat ongeveer 40.000 vrouwen als prostituee aan het werk worden gezet. De meesten zijn slachtoffer van vrouwenhandel.
In Berlijn is al het eerste hoerenhotel geopend, speciaal gebouwd voor het WK. Er werken alleen maar legale hoeren, volgens de eigenaar. "Ik denk dat gasten blij zijn dat hun overbelaste zenuwen hier na de wedstrijden een beetje tot rust kunnen komen. En dat ze voetbal kunnen vergelijken met de borsten van de vrouwen, en hun mooie benen, dat is een mooie afleiding", zo zegt Eike Willmans, manager van het bordeel.
Volgens Barbara Eritt is het getal 40.000 "onzin". Barbara werkt al jaren voor een organisatie tegen vrouwenhandel. Over vrouwenhandel bestaan geen betrouwbare cijfers. "Ik werk met die vrouwen. Elke vrouw die zich gedwongen moet verkopen, is er één te veel. De angst die ik zie bij vrouwen die het aandurven om te getuigen tegen de mannen die ze hebben verhandeld, dat is onbeschrijflijk. En die mannen komen weg met een voorwaardelijke gevangenisstraf. Dáár moet het over gaan als we het over gedwongen prostitutie hebben, niet over aantallen."
Hmmmm... Lekker!quote:
Oost-Europees zei je?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:51 schreef static het volgende:
Veel Oost-Europese vrouwen gaan om andere redenen naar het WK voetbal in Duitsland dan voor het voetbal
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oost-Europees zei je?Dan weet ik wel iemand die haar collegegeld bij elkaar gaat verdienen
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oost-Europees zei je?Dan weet ik wel iemand die haar collegegeld bij elkaar gaat verdienen
[afbeelding]
je bedoelt toch wel de rechter hoop ik?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kan nietquote:Op maandag 1 mei 2006 09:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
is het alweer WK?
Was vorig jaar toch ook al WK? Toen had nederland toch gewonnen? of niet?
Wat was vorig jaar rond deze tijd dan?
Aangezien je vraagt om een bevestiging van je puike optreden:quote:Op maandag 1 mei 2006 09:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Kijk het is bijv zo:
2000: EK
2002: WK
2004: EK
2006: WK
Toch?
Je gaat ook niet naar de hoeren omdat je van ze houdt...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
kan nie van die slette houwe
Voor het eerst dat ik iemand anders wat bijleer johquote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef -Marc- het volgende:
Aangezien je vraagt om een bevestiging van je puike optreden:
Die gaan daar vet poen maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
kan nie van die slette houwe
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iemand anders wat bijleer joh
Nou nog een goede beat eronder.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
There are 40.000 prostitutes in Berlin... lalallalaaaaaaaa
ik voel een gigantische hit opkomen
O das makkelijk, gewoon druk-druk-druk wat vertaalt in Boem-Boem-Boem.. dan quantize erop,quote:
EejKaa!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar wat ws vorig jaar dan rond deze tijd?
Ik kan me herinneren dat heel de straat en het oude stadje in rep en roer was en in heel
purmerend kon je mensen horen juichen in hun huisje.
Toeteren enzow, je kent die gekte wel. daarna iedereen blij.
Nee da's afgezaagd.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
O das makkelijk, gewoon druk-druk-druk wat vertaalt in Boem-Boem-Boem.. dan quantize erop,
wat draaien aan knopjes voor afmixen en klaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |