Ja maar, toevalligerwijs had ik exact hetzelfde plaatje als mijn voorgangerquote:
Simons flamboyant??quote:Op maandag 1 mei 2006 04:31 schreef mcyodogg het volgende:
ow okee, maar ik ging er vanuit dat iedereen wel zou willen genieten van een flamboyante speler als Simons
.
Hier trouwens een mogelijke andere:
[afbeelding]
Ja, Simons is de Braziliaan van de Lage Landen (quote:
die mis ik alleen als kiespijn.quote:
Je zou kunnen beginnen met de spaties weg te halen tussen de tags en de linkquote:Op maandag 1 mei 2006 08:29 schreef Its_Muppet het volgende:
[[url= http://www.icons.com/images/home2/pic_JS_1.gif ]afbeelding[/url]]
welke tag om het plaatje gelijk te zien?![]()
Dat is toch die gast die n.a.v. Turkije-Zwitserland is geschorst?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Benjamin Hüggel zien we ook niet, tenzij Zwitserland de finale haalt. Maar aangezien Zwitserland niet verder zal komen dan mogelijk de achtste finales of zelfs uitgeschakeld wordt in de eerste ronde, vind ik de verschijning van Hüggel in Duitsland een klinkklare utopie.
speelt voor Duitslandquote:
Ik zal hem niet missen, schiet al veel te lang amper een deuk in een pakkie boter.quote:
Klopt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die n.a.v. Turkije-Zwitserland is geschorst?
Mag ook nu wegblijven in 2008. Hij brengt wel rendement op, maar hij is een geval à la Chong-gug Song (geniaal voetballen, maar instructies niet begrijpen). Verder breekt de taalbarrière hem ook op.quote:
Wat je zegt. En Italië heeft nu een pak betere spitsen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zal hem niet missen, schiet al veel te lang amper een deuk in een pakkie boter.
Kalou kan gewoon Nederlands hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ook nu wegblijven in 2008. Hij brengt wel rendement op, maar hij is een geval à la Chong-gug Song (geniaal voetballen, maar instructies niet begrijpen). Verder breekt de taalbarrière hem ook op.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Undergod het volgende:
[afbeelding]
Toch een kenmerkend persoon voor het voetbal op de toernooien altijd
Wie? Kruisje? Het broertje van Pluisje?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Undergod het volgende:
[afbeelding]
Toch een kenmerkend persoon voor het voetbal op de toernooien altijd
Second thatquote:
Waar staat dat?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij begrijpen sommige mensen niet dat het gaat om het opnoemen van spelers die niet op het WK verschijnen en dat daarbij niet kan worden afgeweken van de 32 landen.
Niet echt een gemis lijkt me. Die is veel beter op zijn plaats op het EK-21 deze maand...quote:
Jij zult de Belgen dan niet missen?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik leid het volgens mij direct af van de topictitel.
Inderdaad niet. Ze hebben het aan zichzelf te danken dat ze alleen maar supporters mogen sturen.quote:
En een scheidsrechterquote:Op maandag 1 mei 2006 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Ze hebben het aan zichzelf te danken dat ze alleen maar supporters mogen sturen.
hij gaat meequote:
Dat weet je maar nooit met Marcoquote:
Gelukkig niet zeg.Megalomane man.Een scheids moet je niet zien. Hij vind zich belangrijker dan de spelers. En trouwens vraag eens aan de Belgen wat ze van hem vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:41 schreef maartena het volgende:
Tis geen speler maarre.....
Onze Italiaaanse vriend is er dit WK niet bij!
[afbeelding]
Vraag het eens aan de Tsjechenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Megalomane man.Een scheids moet je niet zien. Hij vind zich belangrijker dan de spelers. En trouwens vraag eens aan de Belgen wat ze van hem vinden.
Vraag het maar niet, of ik ben morgen nog bezig met schelden.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Megalomane man.Een scheids moet je niet zien. Hij vind zich belangrijker dan de spelers. En trouwens vraag eens aan de Belgen wat ze van hem vinden.
Gelukkig welquote:
quote:
Geen Guti?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
José María Gutiérrez (Spa)
[afbeelding]
Jaime Gavilán (Spa)
misschien:
[afbeelding]
Xavi Hernández (Spa)
[afbeelding]
Antonio Cassano (Ita)
Vele aanvallers halen opgelucht adem.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:45 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Marco 'the butcher' Materazzi gaat waarschijnlijk niet mee
Als hij meegaat, dan kijk ik elke wedstrijd met Italië met een forse glimlach. Aanvallers moeten letterlijk voor hun leven rennen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:45 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Marco 'the butcher' Materazzi gaat waarschijnlijk niet mee
Xavie lijkt wel mee te gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
José María Gutiérrez (Spa)
[afbeelding]
Jaime Gavilán (Spa)
misschien:
[afbeelding]
Xavi Hernández (Spa)
[afbeelding]
Antonio Cassano (Ita)
LOL?quote:
quote:
Chileenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is die Matterazi trouwens wel een italiaan dan ?
Dacht altijd dat het een chilleen ofzo was ,
Maar dat zou ik wel fout hebben![]()
Ja en die Kluivert die in '98 Nederland naar de halve finales bracht, en die topscoorder werd in 2000 enzovoortquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Kluivert van het bankzitten en geld innen bij clubs die te hoog voor hem zijn
Ik baal er nog steeds van dat Kezman geen Nederlander wilde worden. Of Nikos Machlas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef MJay1 het volgende:
Wel jammer dat Salomon Kalou niet mee mag!
editquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef MJay1 het volgende:
[..Wel jammer dat Salomon Kalou niet mee mag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |