Ja maar, toevalligerwijs had ik exact hetzelfde plaatje als mijn voorgangerquote:
Simons flamboyant??quote:Op maandag 1 mei 2006 04:31 schreef mcyodogg het volgende:
ow okee, maar ik ging er vanuit dat iedereen wel zou willen genieten van een flamboyante speler als Simons
.
Hier trouwens een mogelijke andere:
[afbeelding]
Ja, Simons is de Braziliaan van de Lage Landen (quote:
die mis ik alleen als kiespijn.quote:
Je zou kunnen beginnen met de spaties weg te halen tussen de tags en de linkquote:Op maandag 1 mei 2006 08:29 schreef Its_Muppet het volgende:
[[url= http://www.icons.com/images/home2/pic_JS_1.gif ]afbeelding[/url]]
welke tag om het plaatje gelijk te zien?![]()
Dat is toch die gast die n.a.v. Turkije-Zwitserland is geschorst?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Benjamin Hüggel zien we ook niet, tenzij Zwitserland de finale haalt. Maar aangezien Zwitserland niet verder zal komen dan mogelijk de achtste finales of zelfs uitgeschakeld wordt in de eerste ronde, vind ik de verschijning van Hüggel in Duitsland een klinkklare utopie.
speelt voor Duitslandquote:
Ik zal hem niet missen, schiet al veel te lang amper een deuk in een pakkie boter.quote:
Klopt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die n.a.v. Turkije-Zwitserland is geschorst?
Mag ook nu wegblijven in 2008. Hij brengt wel rendement op, maar hij is een geval à la Chong-gug Song (geniaal voetballen, maar instructies niet begrijpen). Verder breekt de taalbarrière hem ook op.quote:
Wat je zegt. En Italië heeft nu een pak betere spitsen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zal hem niet missen, schiet al veel te lang amper een deuk in een pakkie boter.
Kalou kan gewoon Nederlands hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ook nu wegblijven in 2008. Hij brengt wel rendement op, maar hij is een geval à la Chong-gug Song (geniaal voetballen, maar instructies niet begrijpen). Verder breekt de taalbarrière hem ook op.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Undergod het volgende:
[afbeelding]
Toch een kenmerkend persoon voor het voetbal op de toernooien altijd
Wie? Kruisje? Het broertje van Pluisje?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Undergod het volgende:
[afbeelding]
Toch een kenmerkend persoon voor het voetbal op de toernooien altijd
Second thatquote:
Waar staat dat?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij begrijpen sommige mensen niet dat het gaat om het opnoemen van spelers die niet op het WK verschijnen en dat daarbij niet kan worden afgeweken van de 32 landen.
Niet echt een gemis lijkt me. Die is veel beter op zijn plaats op het EK-21 deze maand...quote:
Jij zult de Belgen dan niet missen?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik leid het volgens mij direct af van de topictitel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |