Feyenerds zoals ik niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
En Ajacieden zijn lief als ze boos zijn
Pfoeh!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:07 schreef dvdfreak het volgende:
De rechtsback is, indien nodig, wel inzetbaar op het WK.
Idd, stel je voor...ik hoor nu de fax al panikeren in Rio de Janeiroquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
EVV Echt - Nederlands amateurelftal 2-0
Olympisch elftal - Nederlands amateurelftal 2-2
Jong Oranje - Olympisch elftal 1-1
Nederlands elftal - Jong Oranje 0-0
![]()
Zullen we EVV Echt maar naar Duitsland sturen?![]()
EVV RLY?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
EVV Echt - Nederlands amateurelftal 2-0
Olympisch elftal - Nederlands amateurelftal 2-2
Jong Oranje - Olympisch elftal 1-1
Nederlands elftal - Jong Oranje 0-0
![]()
Zullen we EVV Echt maar naar Duitsland sturen?![]()
Dan ben ik benieuwd wat hier gaat gebeuren als Van Bommel alsnog niet mee gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan zijn er enorm veel zieltjes hier gebroken
Net alsof die niet meegaat.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat hier gaat gebeuren als Van Bommel alsnog niet mee gaat.![]()
![]()
Ik verwacht dat Van Basten hem meeneemtquote:Op zondag 14 mei 2006 10:21 schreef Canisfire het volgende:
Ey maar die gekke babbel zit nou niet eens bij de mogelijke afvallers ?
Het verschill met Opdam en Castelen is dat die bijna het hele siezoen bassis spelers waren bij de nummer 2 en 3 van de competitie. Terwijl Babel op de bank zat bij de nummer 4quote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach als je Opdam en Castelen meeneemt, kan Babel er ook wel bij.
Van Basten staat niet bekend op zijn consequentie, dus daar zal hij wel niet naar kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het verschill met Opdam en Castelen is dat die bijna het hele siezoen bassis spelers waren bij de nummer 2 en 3 van de competitie. Terwijl Babel op de bank zat bij de nummer 4![]()
http://www.knvb.nl/archie(...)ls_eerste_op_knvb.nlquote:Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Nergens live te volgen?
Yup, stream staat hier aanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:14 schreef Radegast het volgende:
Misschien op Radio1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |