Nee, hij weet en wist blijkbaar al precies wat hij aan hem heeft, net als aan de andere twijfelgevalletjes in de selectie die mochten komen opdraven: Jaliens, Babel. Sneijder en Landzaat. Niemand heeft hem er vanavond van kunnen overtuigen dat hij ernaast zat wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:19 schreef maril het volgende:
Als ik zo van Basten hoor twijfelt hij over Huntelaar.
Is de meest reële opstelling in mijn optiek, muv Davids op die linksback. Daar gaat Gio komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:34 schreef Fukjoeman het volgende:
...
van der Sar
Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Davids
van Bommel, Cocu, van der Vaart
van Persie, v. Nistelrooij, Robben
![]()
Behalve natuurlijk als de 'hunter' wel scoorde, dan werd zo'n wedstrijd wel door sommigen serieus genomenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ga je zulke wedstrijden nou echt serieus nemen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:14 schreef Skwish het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als de 'hunter' wel scoorde, dan werd zo'n wedstrijd wel door sommigen serieus genomen![]()
Alleen al daarom lijkt het me mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan zijn er enorm veel zieltjes hier gebroken
U is een beetje het galbakken-type?quote:
Tissue's of washandje nodig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:41 schreef maril het volgende:
Jongens ik denk eerder nu aan Heitinga.
quote:
Martijn tochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Hoe dan ook, Johnny Heitinga heeft natuurlijk ook nog niet het goddelijke lichaam van Mart Smeets.
4 centrale centrumspitsenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef Klingon het volgende:
Ik ga toch voor:
Van der Sar (Man. United)
Ooijer (PSV) - Boulahrouz (HSV) - Mathijssen (AZ) - Van Bronckhorst (Barca)
Van Bommel (Barca) - Cocu (PSV) - Van der Vaart (HSV)
Van Persie (Arsenal) - Van Nistelrooij (Man. United) - Robben (Chelsea)
In de verdediging kan nog het één en ander veranderen, zo zou Mathijssen nog plaats kunnen maken voor Heintinga, maar op dit moment heeft Mathijssen mijn voorkeur. Greene en Davids gaan niet mee, staat niet ter discussie.
Middenveld is denk ik zo goed als zeker en hier is iedereen het ook wel over eens, tenzij Van der Vaart niet 100% fit is tegen die tijd.
In de aanval kan Van Persie kan evt. nog wisselen met Kuijt, maar vind Van Persie een betere vleugelspeler. Als er trouwens een centrumspits moet afvallen kies ik voor Huntelaar. Vennegoor is wat mij betreft de breekijzer van Oranje, die heeft bewezen dat aan te kunnen. Huntelaar is gevaarlijk aan de bal in de zestien, maar niet als breekijzer (zeker niet tegen de verdedigers die hij op het WK gaat tegenkomen).
Heb er vertrouwen in en ben benieuwd naar de selectie zondagochtend!
Ziet er toch nog wel vrij goed uit moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef Klingon het volgende:
Ik ga toch voor:
Van der Sar (Man. United)
Ooijer (PSV) - Boulahrouz (HSV) - Mathijssen (AZ) - Van Bronckhorst (Barca)
Van Bommel (Barca) - Cocu (PSV) - Van der Vaart (HSV)
Van Persie (Arsenal) - Van Nistelrooij (Man. United) - Robben (Chelsea)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |