De pers draait wel bij, een paar dagen net voor het WK. Alles voor die underdogpositie hè!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Die Boulevardpers in Duitsland is echt te erg woord woorden
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Als ik de namen zo eens op een rijtje zie kan ik alleen maar zeggen dat het een vreselijk matige selectie is. Maar dat zegt bij de moffen niks.
Ik betwijfel het... Volgens mij zet Bild een lijn uit en blijft die volgen... Klinsi ziet er de laatste dagen verdomd slecht, moe uit en werkt uitgeblust..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De pers draait wel bij, een paar dagen net voor het WK. Alles voor die underdogpositie hè!![]()
nee, over het algemeen is Bild juist maatgevend voor de publieke opinie, die kunnen de publieke mening 'vormen' ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:17 schreef Trancelocator het volgende:
Das Bild schrijft denk ik ook wel wat de lezers willen lezen. Wanneer het WK straks daadwerkelijk gaat beginnen zal iedereen gewoon achter het team staan, zo ook de boulevardpers.
Ja, hij moet onder het mes (elleboog). Maar zoals het er nu naar uitziet heeft hij maar zeven dagen rust nodig om daarna weer fit te zijn/ te worden. Hij haalt dus waarschijnlijk gewoon de openingswedstrijd.quote:
Het is wel een erg goede speler om erbij te hebben, als hij speelt richt hij wel degelijk wat uit en is hij gevaarlijk met zijn snelheid.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
David Odonkor als Walcott van Duitsland? Rare keuze. Speelt wel altijd bij Dortmund, maar niet echt verheffend. En scoren doet hij al helemaal zelden.
quote:Geen trainingskamp, wel WK voor Lahm
De armblessure die Philipp Lahm dinsdag opliep in een duel tussen het Duitse nationale elftal en een amateurploeg, weerhoudt hem niet van deelname aan het naderende WK. Wel moet de verdediger onder het mes.
Lahm zal vandaag nog geopereerd worden, waarna hij enkele dagen rust moet houden. Daarna begint de back (22) met fietstrainingen. Men verwacht dat Lahm in de loop van volgende week weer kan aansluiten bij de groep.
De speler van Bayern München hoeft dus niet te vrezen voor WK-deelname, maar mist wel het trainingskamp van Die Mannschaft op Sardinië.
voetbalprimeur.nl
Tja, zo hebben ze er meer. Fabian Ernst vind ik bruikbaarder voor dit team.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel een erg goede speler om erbij te hebben, als hij speelt richt hij wel degelijk wat uit en is hij gevaarlijk met zijn snelheid.
[..]
Of te weinig Duitse toppers in het buitenland. Klinsmann, Völler, Rumenigge, Hansi Müller etc speelden op het toppunt van hun kunnen in het buitenland.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Teveel buitenlanders in de Bundesliga ...
Alleen Zweden dus een serieuze krachtmeting. Gelukkig speelt Nederland niet tegen die B-landen zoals Liechtenstein of andorra.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Trancelocator het volgende:
Binnenkort nog tegen Japan, Colombia en Zweden.
De Duitsers hebben duidelijk gekozen voor een geleidelijke opbouw. Valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Alleen Zweden dus een serieuze krachtmeting. Gelukkig speelt Nederland niet tegen die B-landen zoals Liechtenstein of andorra.
Geleidelijke opbouw ? Met oefenwedstrijden tegen Luxemburg neem je alleen jezelf in de zeik, daar leer je helemaal niks van. Zulk soort waardeloze ploegen kom je straks op het wk echt niet tegen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De Duitsers hebben duidelijk gekozen voor een geleidelijke opbouw. Valt ook wel wat voor te zeggen.
Waar het Klinsmann nu vooral om gaat is de teambuilding. En waar het de laatste tijd vooral aan schortte was het zelfvertrouwen bij de spelers. Daar heeft Klinsmann dus vooral aan willen werken deze weken, in mijn ogen overigens rijkelijk te laat. Tegen grote voetballanden hadden de Duitsers waarschijnlijk weer verloren en probeer het team dan maar eens op te lappen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geleidelijke opbouw ? Met oefenwedstrijden tegen Luxemburg neem je alleen jezelf in de zeik, daar leer je helemaal niks van. Zulk soort waardeloze ploegen kom je straks op het wk echt niet tegen.
De wedstrijden heb ik al genoemd: Japan, Colombia en Zweden. In deze volgorde. Ik denk dat Klinsmann al zwaar in de problemen zit bij Colombia.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef Hathor het volgende:
Waarschijnlijk niet, er is maar een Luxemburg.Of gaan ze nu ook nog tegen het altijd lastige San Marino spelen ?
Ze komen in ieder geval niet langs Zweden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De wedstrijden heb ik al genoemd: Japan, Colombia en Zweden. In deze volgorde. Ik denk dat Klinsmann al zwaar in de problemen zit bij Colombia.![]()
Watz een onzin .... herinner je 2002 niet? die 8-0 tegen Saoedie-Arabie, waar het toen mee begon?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geleidelijke opbouw ? Met oefenwedstrijden tegen Luxemburg neem je alleen jezelf in de zeik, daar leer je helemaal niks van. Zulk soort waardeloze ploegen kom je straks op het wk echt niet tegen.
Nou prachtig, jammer alleen dat dit allang niet meer de tekst van het Duitse volkslied is...... Het "Deutchland uber alles" werd niet door iedereen gewaardeerd zodat dit styuk tekst niet meer gezongen wordtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:02 schreef HerrFrietsaus het volgende:
1. Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt -
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt. :|
2. Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang. :|
3. Einigkeit und Recht und Freiheit
Für das deutsche Vaterland!
Danach laßt uns alle streben
Brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Glückes Unterpfand.
|: Blüh' im Glanze dieses Glückes,
Blühe, deutsches Vaterland. :|
(4. Deutschland, Deutschland über alles,
Und im Unglück nun erst recht.
Nur im Unglück kann die Liebe
Zeigen, ob sie stark und echt.
Und so soll es weiterklingen
Von Geschlechte zu Geschlecht:
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Und im Unglück nun erst recht. :| )
Zo ontroerend mooi![]()
![]()
Tegen Japan gaan ze er al op denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Trancelocator het volgende:
Binnenkort nog tegen Japan, Colombia en Zweden.
quote:'Kaiser': Duitsland favoriet
Franz Beckenbauer was maandenlang de grootste criticaster van het Duitse nationale elftal, maar na de prachtige 7-0 thuiszege op het altijd lastige Luxemburg ziet 'Der Kaiser' Duitsland toch als één van de favorieten.
"We zijn niet de favoriet op basis van wat we presteren, maar omdat we thuis spelen", verklaart Beckenbauer in een column. De voormalige bondscoach en international ziet in het publiek een cruciale factor.
Beckenbauer ontleedt de laatste dertien thuiswedstrijden: acht overwinningen, vier gelijke spelen en een nederlaag. Het verlies was tegen Brazilië."Een vertrouwen inboezemende reeks."
De verdediging is het grootste zorgenkindje van de Duitsers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef BramKVO het volgende:
wat wordt eigenlijk de vaste verdediging vd duitsers op wk ?
Het zal welquote:Dagegen bleibt die Abwehr eine Großbaustelle. Es wuchern die Zweifel, dass sich da ein stabiles Gebilde zusammenfügen lässt. Im Gegenteil, in der Viererkette ist derzeit keine einzige feste Größe zu finden. Christoph Metzelder, der wieder genesene und von Klinsmann als Abwehrchef auserkorene Dortmunder, zeigt immerhin ansteigende Tendenz; mehr noch nicht. Für den Platz an seiner Seite drängte sich niemand auf: Nicht Robert Huth, dem Sicherheit fehlt; nicht Per Mertesacker, der gleichfalls keine Souveränität verbreitete. Jens Nowotny durfte sich noch nicht vorstellen.
Alarmierend ist zudem die Verfassung Arne Friedrichs. Der Berliner steckt weiter im Leistungsloch, nicht nur gegen Luxemburg, auch bei den internen Testspielchen. So ist er kein Gewinn. Auf eine Alternative hat Klinsmann bei der Nominierung zu Gunsten einer weiteren Offensivkraft verzichtet. Jetzt kann er nur über interne Verschiebungen das Problem lösen: Torsten Frings und Bernd Schneider sind aber auch auf ihren angestammten Positionen wichtig.
Bleibt Philipp Lahm. Der Münchner, der wegen seiner Ellbogen-Verletzung kein Testspiel bestreiten kann, wird dringend gebraucht: Rechts zurzeit sogar mehr als links.
Even kijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Quasar heb je de mail binnen??
Volgens mij is Worns nog niet eens geselecteerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef stevengerrard het volgende:
jaja 2-2...Klose en Sweinsteiger..
1 ding is duidelijk en dat is dat de verdediging gatenkaas is en het slechtste van Duitsland in jaren is...Het is te hopen dat Lahm, Worns en Huth op tijd fit zijn want Nowotny en Merkesacker is niet veel soeps.....Het is dat Lehmann in vorm is
Ik proef hier enige sympathie voor de Duitsers.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef stevengerrard het volgende:
Als ze maar de verdediging op scherp krijgen
Ikzelf ben wel deels voor de duitsers, woon al jaren in duitsland en dan pas je je aan ....quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:40 schreef zjroentje het volgende:
Ik proef hier enige sympathie voor de Duitsers.![]()
Worns is er niet bij en Huth heeft geen ritme dus daar verwacht ik ook niet veel van. Huth als ie al speelt bij Chelsea gebruiken ze hem als breekijzerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef stevengerrard het volgende:
jaja 2-2...Klose en Sweinsteiger..
1 ding is duidelijk en dat is dat de verdediging gatenkaas is en het slechtste van Duitsland in jaren is...Het is te hopen dat Lahm, Worns en Huth op tijd fit zijn want Nowotny en Merkesacker is niet veel soeps.....Het is dat Lehmann in vorm is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |