In OWS waren er meer topics met een knipoog dan nuquote:Op maandag 15 mei 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zo wordt als OWS eigenlijk...
Veel te veel ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
In OWS waren er meer topics met een knipoog dan nu.
Het amoreuze schaatsneuktopic was anders legendarisch leukquote:
Wat is je bedoeling dan van het topic?quote:
Nee, ik vind serieus dat ze het WK moeten opdoeken, omdat Brazilië toch altijd wintquote:Op maandag 15 mei 2006 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is je bedoeling dan van het topic?
Het kwam op mij over op een Brazilië-topic.
en anders leek de insteek ook hier op : Wie wordt er wereldkampioen en waarom?
Ja oke , ze behoren tot de topfavorieten, maar toch blijf ik bij het slotje.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Nee, ik vind serieus dat ze het WK moeten opdoeken, omdat Brazilië toch altijd wint.
Zie de uitleg. Er komen nog 180 WK programma's en niet elk programma behoeft een eigen topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Destination Germany waarom dicht? is toch WK forum ? dit is een serie uitzendingen hoor
Het was inderdaad onze bedoeling om de selectieoverzichten daarin te plaatsen, zodra Quasar ze heeft aangeleverd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:21 schreef dndiek het volgende:
Misschien is het een idee om de selectie in het wk-info topic te zetten?
Oke, maar in ieder geval fijn dat je met ideeën komtquote:
Mag Senor Pique wel een eigen topic, want hij is natuurlijk wel de bom!quote:Hier maar verder over mascottes, vind twee topiques over beestjes wat veel...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mag Senor Pique wel een eigen topic, want hij is natuurlijk wel de bom!
Ah, CUL is een deurtje verderquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:25 schreef zjroentje het volgende:
Die zien me al aan komen met een besnorde chilipeper inclusief sombrero.![]()
Programma's als dat wat de NOS 's avonds zal uitzenden zijn wel goed genoeg voor een eigen topic(reeks).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is/wordt het ultieme WK-programma ?
TV-Tip. WK-quiz. Nederland-2.
WK Programma's
Het WK op TV: Wat is waar wanneer te zien?
Wie zijn de wereldwijde uitzendgemachtigden?
Misschien is 1 centraal topic (die van Tong?) het handigst?
Of krijgt elk programma (Villa BVD, Voetbal Insite, Studio Voetbal, etc) zijn eigen topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |