Kobe wint ook weer eens wat hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moet-ie maar harder trainen... zit genoeg tijd tussen elke wedstrijd
Ik vind de 15-1 run van de Lakers in 2001 nog steeds enorm impressive. 3-0 Trailblazers, 4-0 Kings, 4-0 Spurs, en 4-1 Sixers (ze moesten toen anderhalve week wachten of zo voor game 1 die meteen verloren gingquote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef popolon het volgende:
Grappig is dat Detroit de laatste jaren nog nooit een team gesweept heeft in de playoffs hoewel ik toch wel de 3-1 verwacht vanavond.
Het leuke nu is, dat als de Lakers het niet halen (die kans acht ik kleiner dan 5% maar goed) dat het een grote teleurstelling is.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind de 15-1 run van de Lakers in 2001 nog steeds enorm impressive. 3-0 Trailblazers, 4-0 Kings, 4-0 Spurs, en 4-1 Sixers (ze moesten toen anderhalve week wachten of zo voor game 1 die meteen verloren ging![]()
Geweldige playoffs toen![]()
Uiteraard zou het een grote teleurstelling zijn. Het doel was om het team de triangle te leren en hopelijk de playoffs te halen. Die doelstelling zijn gelukt, maar op dit punt in de PO mag je de doelstellingen best even oprekken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Het leuke nu is, dat als de Lakers het niet halen (die kans acht ik kleiner dan 5% maar goed) dat het een grote teleurstelling is.
Clippers spelen voornamelijk tegen zichzelf kennelijkquote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef ScienceFriction het volgende:
Clippers kunnen vandaag de serie beslissen... Kijken of ze het doen. De front court speelt erg goed en Sam Cassel is gewoon een goede invloed binnen de ploeg (zolang het duurt... ) Melo stelt erg teleur, net zoals de rest van de Clippers...
Aan de andere kant, Clippers hadden al een beter seizoen dan de Clippers en record-wise zijn ze het betere team.
Goed gezien... Ik bedoelde natuurlijk de Nuggets...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Clippers spelen voornamelijk tegen zichzelf kennelijk![]()
Martin... Hmmm, welk team zou hem willen hebben (behalve de Knicks die iedereen wel willen hebben)? Hij is volgens mij ook al niet erg happy bij de Nets weggegaan en nu dit bij de Nuggets...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:31 schreef Robertje het volgende:
Die Clippers zeg... Volgende ronde sinds 30 jaar
Ik ben benieuwd wat de Nuggets met Martin gaan doen. Zal wel een trade worden.
Bedoel je de playoff predictions of de fantasy league?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:46 schreef Djensen het volgende:
Het is wel duidelijk wie het minste verstand hebben van de NBA Playoffs:
Onderaan in de Fok Standings:
DarkKillah
Zwansen
No offense hoor, moest er gewoon ff op lachen (en ja ik weet het, het wordt waarschijnlijk een gevalletje: Wie kaats kan de bal verwachten..)
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:46 schreef Djensen het volgende:
Het is wel duidelijk wie het minste verstand hebben van de NBA Playoffs:
Onderaan in de Fok Standings:
DarkKillah
Zwansen
No offense hoor, moest er gewoon ff op lachen (en ja ik weet het, het wordt waarschijnlijk een gevalletje: Wie kaats kan de bal verwachten..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |