Onprettig voor Nash. Erg prettig voor LA. Vind het echt vet.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Oké ik heb mijn stream terug, TNT komt Cavs - Wizards.
Officiele recap staat er nog niet eens op.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:58 schreef Jasza het volgende:
Dat schrijven ze op het officiele tekstverslag op NBA.com dus geloof het maar.
Dat is toch sport, het kan altijd alle kanten op ik vind het wel tof dat de lakers gewonnen hebbenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:54 schreef Jasza het volgende:
This taken from the NBA.com Glog of the match ... kinda sums it up!!!
The Suns are up by just one point. Nash is really upset as his posession leads to a jump ball after he calls a timeout. Unfortuantely, the ref did not hear him do so. The Lakers win the jump ball and Bryant makes the final shot to give the Lakers the one point victory. The Suns were robbed here, I don't care how you look at it
BAH.
Agh in zo'n belangrijke wedstrijd vind ik het gewoon een drama van zo'n ref.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat is toch sport, het kan altijd alle kanten op ik vind het wel tof dat de lakers gewonnen hebben.
Ach, met een MVP in een team moet je geen 2 buzzerbeaters in 1 wedstrijd tegen kunnen krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh in zo'n belangrijke wedstrijd vind ik het gewoon een drama van zo'n ref.
Kobe net ff gezien op TNTquote:Op maandag 1 mei 2006 01:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik kijk nu op NBA.com de persconferentie. Nash komt nu en daarna Kobe.
Haha, en een volgende keer blijf je toch maar wel kijken om zoiets te voorkomen en dan is het een draak van een wedstrijdquote:Op maandag 1 mei 2006 08:53 schreef Butra het volgende:
Zat gisteravond LAL - PHO te kijken. Was al vrij laat, en na die 3-punter van Thomas de TV maar uitgezet, met de gedachte dat LAL toch niet meer terug zou komen.
Zie ik net de LAL in OT gewonnen heeft. Typisch iets voor mij.
Wel dus, gvdquote:Op maandag 1 mei 2006 01:41 schreef Zwansen het volgende:
7-6 voor Cleveland, dit geven ze niet meer weg. Ik ga slapen.
Ik had dus met die 5 punten achter en 12 seconden over m'n pc maar uitgezet... Ik dacht dat ze het toch niet meer zouden redden... en wat zie ik???quote:Op maandag 1 mei 2006 08:53 schreef Butra het volgende:
Zat gisteravond LAL - PHO te kijken. Was al vrij laat, en na die 3-punter van Thomas de TV maar uitgezet, met de gedachte dat LAL toch niet meer terug zou komen.
Zie ik net de LAL in OT gewonnen heeft. Typisch iets voor mij.
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik had dus met die 5 punten achter en 12 seconden over m'n pc maar uitgezet... Ik dacht dat ze het toch niet meer zouden redden... en wat zie ik???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe, is dat de prijs?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef J-Will het volgende:
Zwans straks mag je nog naar Las Vegas volgend jaar
Ja!!! Ik dacht gisteravond dus in die laatste paar seconden van "dus een steal op Nash én een 3punter en de Suns mogen niets meer scoren en er zijn nog 12 seconden en de Suns zijn een erg goed FT team? Dit is echt prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Die en vraag van die reporter, iets van "Does this feel even better than winning titles?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Kobe zei gister op de persconf. dat het zijn 'biggets shot' uit zijn carriere was. En dat zoals ze nu spelen zoveel leuker is dan elke wedstrijd 35 punten te scoren. Hij was echt blij. Heel mooi om te zien.
quote:" A lot of us have something to prove individually, and to do that we have to play collectively"
Klopt ook, Kwame Brown is ook zo iemand. Smush Parker trouwens ook tegen de Suns waar ie vorig jaar 'speelde'.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens vind ik dit een erg mooie quote van Kobe:
[..]
Ja... ik was niet meer in de stemmingquote:Op maandag 1 mei 2006 13:24 schreef Dark_Killah het volgende:
SF, ik vond het al zo raarik ging helemaal los (zie begin topic) en jij poste niks.
Dat vind ik al jaren en ik verdedig hem ook al jaren als beste speler in de NBAquote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Tja, geweldig gewoon. Hij staat ver boven de rest van alle andere spelers in de NBA vind ik...
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef popolon het volgende:
Ik ken een fan die vlak voor tijd gaat slapen omdat ie er niet meer in gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |