abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37450764
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:20 schreef NeoPhythe het volgende:

[..]

ahh ok ben nu 17 dus geen spuitje nodig
Op de SEH adviseerden wij vanaf het 17-18e levensjaar opnieuw een booster te nemen...

Tetanus is niet je grootste zorg, zeer reactieve bacterie-stammen wel.
Er zijn gevallen zoals dat van jou bekend, waarbij 'vleesetende' bacterie-stammen, zoals clostridium septicum en groep B streptococcen binnen enkele dagen fataal zijn. Gasgangreen kan er dan ontstaan.

klik hier mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken

But hey, it's your body!

[ Bericht 17% gewijzigd door Mylene op 01-05-2006 12:39:26 (achter linkje geplaatst) ]
  maandag 1 mei 2006 @ 12:59:25 #27
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37451528
Maar loop je die enge infecties nu niet juist het gemakkelijkst in het ziekenhuis op
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 1 mei 2006 @ 13:20:39 #28
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_37452190
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:54 schreef Longer het volgende:
weet je dit echt niet ?? kom op

Je kunt beter 10 ROESTIGE spijkers in je voet krijgen dan 1 normale spijker
Roest ontsmet de bacterien op de spijker (geen zuurstof, geen leven)

succes
Er zijn aėrobe bacterien (hebben zuurstof nodig om te leven) en anaėrobe bacterien (kunnen zonder zuurstof leven).

De 'boze' bacterien zijn vrijwel allemaal anaėrobe rakkerts!!
  maandag 1 mei 2006 @ 13:46:59 #29
91856 Stretto
..........
pi_37452952
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:28 schreef Biancavia het volgende:
Is Bob Marley dood?
Is dit grappig bedoeld of ben je een holbewoner?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 1 mei 2006 @ 20:54:57 #30
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37466152
Als je in een roestige spijker hebt gestaan moet je echt een tetanus injectie gaan halen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37467390
Volgens mij is de TS bang voor een prikje.
pi_37470771
Waarom ga je niet gewoon voor de zekerheid naar de dokter, kan toch geen kwaad?
Melk bestaat grotendeels uit pus :7
pi_37473235
nja ik zit dus in het buitenland :/ geen idee waar een nederlandse docter is en ga de eerst komende 4 maanden nog niet naar nederland :/ ben al op zoek naar de nederlandse docs hier...

@ boterklontje :/ mja soort fobie van me , ik haaaaaat naalden maar mn tattoo vond ik wel helemaal geen probleem kleine hulie die ik ben
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  maandag 1 mei 2006 @ 23:54:41 #34
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37473981
je gaat liever dood, mag ook hoor, wat jij wil

niet zo kleinzerig, ik benok als de dood voor naalden, maar al het moet, dan moet het.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 1 mei 2006 @ 23:58:22 #35
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_37474108
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:55 schreef NeoPhythe het volgende:
hey , toen ik vandaag ging paintballen ben ik op een roestige spijker gaan staan , deze heeft zich vervolgens door mn schoen geboort en daarna heel fijd in het vlees van mn voet... nu vond ik het raar want normaal bloed iets wel als iets opengaat , maar nu had ik een heeel klein vlekje bloed in mn sok maar wel een gaatje in mn voet :S

Nu vertelde mensen me dat bob marly er aan doodgegaan was dus nja is dit dus zodanig erg dat ik eraan doodgaan kan ?

en wat zou ik eraan kunnen doen ? k heb nu ff met mn voet in de biotex gezeten en doe dalijk na het douchen een pleister met antibacteriele zalf erop :/ hoop dat t helpt...

na k hoor t wel
-
NeoPhythe
HEUJ!!!! Heb ik ook wel eens gehad. Ben een tetanusprik gaan halen en de doktersassistente was een lekker wijf.
feest
pi_37475192
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
je gaat liever dood, mag ook hoor, wat jij wil

niet zo kleinzerig, ik benok als de dood voor naalden, maar al het moet, dan moet het.
ik typ net al dat ik op zoek ben naar een nederlanse docter hiero , ga morgen of overmorgen zn prikkie halen nu nog hopen dat de doctersassistente ook een lekker wijf is
MoeMoe.rar !!!!!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:52:38 #37
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_37475652
Lees ik hier opeens dat Bob Marley op mij geboorte dag is overleden
pi_37480671
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef NeoPhythe het volgende:
nja ik zit dus in het buitenland :/ geen idee waar een nederlandse docter is en ga de eerst komende 4 maanden nog niet naar nederland :/ ben al op zoek naar de nederlandse docs hier...

@ boterklontje :/ mja soort fobie van me , ik haaaaaat naalden maar mn tattoo vond ik wel helemaal geen probleem kleine hulie die ik ben
Ik weet niet in welk land je zit, maar ik neem aan dat je een reisverzekering hebt afgesloten en dan kan je volgens mij bij bijna elk ziekenhuis naar binnen lopen en je verhaal uitleggen, je zal mss niet als eerste geholpen worden, maar uiteindelijk zal je heus wel geholpen worden.

En zo'n prikje is 2 sec pijn, als je al van pijn mag spreken en dan is het weer over.
pi_37484505
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Ik weet niet in welk land je zit, maar ik neem aan dat je een reisverzekering hebt afgesloten en dan kan je volgens mij bij bijna elk ziekenhuis naar binnen lopen en je verhaal uitleggen, je zal mss niet als eerste geholpen worden, maar uiteindelijk zal je heus wel geholpen worden.

En zo'n prikje is 2 sec pijn, als je al van pijn mag spreken en dan is het weer over.
ik woon in spanje dus heb geen reisverzekering oid
MoeMoe.rar !!!!!
pi_37490356
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef NeoPhythe het volgende:

[..]

Sowieso
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:12:46 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_37508917
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef deedeetee het volgende:
Maar loop je die enge infecties nu niet juist het gemakkelijkst in het ziekenhuis op
Pff, typische verjaardagspraatjes. De ziekenhuizen zijn in ieder geval heel veel schoner dan zo'n roestige spijker. Sowieso even de huisarts bellen, normaal krijg je voor dat soort werk een tetanusinjectie als je deze de afgelopen X tijd niet gehad hebt. M'n moeder is vorig jaar ook in een spijker gaan staan, en die mocht ook gewoon een shot gaan halen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:14:12 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_37508956
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef NeoPhythe het volgende:
Ik neem aan dat je wel op een of andere manier een ziektekostenverzekering hebt? Of was je van plan de kosten van een gebruiken arm ofzo (gebeurt zo) zelf te gaan betalen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_37509455
geen spuit halen man, weet je hoe duur die krengen zijn en hoeveel van mijn belastingcenten aan zulke mensen opgaat.

woensdag 3 mei 2006 @ 16:09:32 #44
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37514211
Vroeger ook wel eens gehad, gewoon ff naar de dokter voor een tetanusprik, en je overleefd het wel (dat van die biotex was ook geen verkeerd idee van je, dit voorkomt ontsteking van de wond ).

Verder schijnt het zo te zijn dat een roestige spijker nog minder erg is dan een nieuwe spijker.
iemand was me al voor met dit nieuwtje
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:10:52 #45
3767 Herald
Come get some
pi_37514242
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:09 schreef ConQuestador het volgende:
Verder schijnt het zo te zijn dat een roestige spijker nog minder erg is dan een nieuwe spijker, dit ivm de chemische rommel die erop zit ofzo
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Dit is gewoon pertinent niet waar. Juist de roestige spijkers zijn gevaarlijk. Roest ontsmet niks, er leven gewoon aerobe als anaerobe bacterien op.
Ik weet niet waar deze huis, tuin en keuken wetenschap vandaan komt, maar als arts moet ik je zeggen dat het echt niet zo is. Als je het niet zeker weet, kan je beter niks zeggen dan mensen onjuiste en gevaarlijke adviezen geven.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_37518537
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:10 schreef Herald het volgende:

[..]

[..]
Vreemd hoor, al genoeg roestige voorwerpen in mn lichaam gehad, zonder enige rare plekken te vernemen. Voor de rest. haal die prik maar (95% is het daar dus mee eens) Als ik dood moest gaan d.m.v prikken met roestige spijker of prikken met normale spijker. Kies ik pertinent voor de normale spijker!
Maar ik begrijp dat niet ieders lichaam hetzelfde is.
Lang haar to get eunt!
pi_37602939
ff een kleine update van my Tetanus word veroorzaakt door vuil in de wond , en in het wondje dat ik had is gelukkig geen vuil gekregen , op het moment van schrijven heb ik nergens last van en ook het minigaatje in mn voet is voledig herstelt (zoals je kan lezen ben ik dus ook geen prik gaan halen omdat ik nergens terecht kon hiero :/ en het niet ernstig genoeg was )

tog iedereen bedankt voor de tips en ik zal zeker volgende x als ik weer zoiets heb nog even dit topic doorlezen.

Mvg
-
NeoPhythe.
MoeMoe.rar !!!!!
pi_37609168
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:55 schreef NeoPhythe het volgende:
ff een kleine update van my Tetanus word veroorzaakt door vuil in de wond , en in het wondje dat ik had is gelukkig geen vuil gekregen , op het moment van schrijven heb ik nergens last van en ook het minigaatje in mn voet is voledig herstelt (zoals je kan lezen ben ik dus ook geen prik gaan halen omdat ik nergens terecht kon hiero :/ en het niet ernstig genoeg was )

tog iedereen bedankt voor de tips en ik zal zeker volgende x als ik weer zoiets heb nog even dit topic doorlezen.

Mvg
-
NeoPhythe.
Bofkont
Lang haar to get eunt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')