ja, 2 centrale middenvelder voor een beetje balbezit zodat de tegenstander niet superveel kansen krijgt en ik nog wat reguliere kansne krijg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef macondo het volgende:
Maar dat CA, spelen jullie dan 5-3-2? En richt je je dan ook erg op het passen?
Ik speel dan 532 ,passen vooral voor je defenders dan gaat je taktiekvaardigheid (in dit geval CA) vooruitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef macondo het volgende:
Maar dat CA, spelen jullie dan 5-3-2? En richt je je dan ook erg op het passen?
Ik was bijna 24/7 op irc, maar daar is toch nooit wat te belevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ben 24/7 op irc.Als nou meerdere gebruikers mijn goede voorbeeld volgen.
Helpt het ook als je mids/spitsen veel passen hebben eigenlijk? Ik vraag me namelijk af hoe VK aan die hele zieke tactiek komtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja, 2 centrale middenvelder voor een beetje balbezit zodat de tegenstander niet superveel kansen krijgt en ik nog wat reguliere kansne krijg.
ja, zonder passen geen countervaardigheid. zonder countervaardigheid geen kansen. zonder kansen geen goals
Zullen we het maar op sarcastisch houden? Hij zet er waarschijnlijk ook niet zomaar smileys neerquote:
Dat vraag ik me ook wel is af ,VK heeft af en toe taktiekvaardigheid: reusachtig .quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
Helpt het ook als je mids/spitsen veel passen hebben eigenlijk? Ik vraag me namelijk af hoe VK aan die hele zieke tactiek komt
haha nee helaas ni zou wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:24 schreef macondo het volgende:
En dan heb ik nog een domme vraag.. Is het mogelijk om te zoeken in de transferlijst op het kriterium salaris? Anders klik ik me gek op al die 17 jarige snuiters..
geheim van de smidquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel is af ,VK heeft af en toe taktiekvaardigheid: reusachtig .
Daar kan deze deftrainer alleen maar van dromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
geheim van de smidIk had al zo'n idee dat de def skill ook bijdroeg. Heb weleens CA gespeeld met mijn beste verdedigers. Zij hadden passingskill van slecht/zwak en toch haalde ik een taktiekvaardigheid van uitmuntend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
geheim van de smidIk zeg al daar kan ik nu alleen nog van dromen.Maar thnx VKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Koop je dat passen zo hoog in of train je af en toe ook passen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef macondo het volgende:
Dat zit ik me ook af te vragen.. Is bijna niet te betalen als side skill..
heeft hij altijd, hij traint SPquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:35 schreef twisteddlogic het volgende:
Grumpey ga je overstappen nu? Je hebt zo veel spelers te koop staan namelijk
Niet alleen die spitsen hoor.Al die 17 jarige pikkies zijn tering duur.Mij heeft het ook een flinke duit gekost.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
Wat zijn die 17-jarige spitsen godverdomme duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |