ik hoor inderdaad ook veul liever eminem,quote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
kan deze plaat aub optiefen van de buis ? je hoort niks anders meer dan deze kl*te plaat. die stem van haar ook![]()
zoiets staat op nr 1 in de top 40 :s
mira pendejo, en barranquilla se baila y se canta así.quote:op zondag 30 april 2006 21:25 schreef eminemrulezz het volgende:
kan deze plaat aub optiefen van de buis ? je hoort niks anders meer dan deze kl*te plaat. die stem van haar ook![]()
zoiets staat op nr 1 in de top 40 :s
\o/quote:op zondag 30 april 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
haar zang klinkt als een flauwvallende teef.
will.i.am.quote:op zondag 30 april 2006 21:35 schreef eminemrulezz het volgende:
volgens mij niet
die van de pussycatt dolls is will-i ofzoiets ? en die in de shakira clip wyclef jean.
correct me if i'm wrong
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?quote:op zondag 30 april 2006 21:35 schreef eminemrulezz het volgende:
volgens mij niet
die van de pussycatt dolls is will-i ofzoiets ? en die in de shakira clip wyclef jean.
correct me if i'm wrong
das will-i-amquote:op zondag 30 april 2006 21:36 schreef lrdmetalsonic het volgende:
[..]
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?
nee dus.. wyclef jean zat vroeger in the fugees. hij zit nu niet in de black eyed peasquote:op zondag 30 april 2006 21:36 schreef lrdmetalsonic het volgende:
[..]
hmm maar zit wyclef dan ook in black eyed peas?
hmm ja dat klopt.. alhoewel ik hardstyle niet vaak genoeg kan horenquote:op zondag 30 april 2006 21:47 schreef deecruise het volgende:
vind het wel een acceptabel nummer eigenlijk, maar zoals met alle nummers, zodra hij kapot gedraaid wordt op de radio gaat ie irriteren...
quote:op zondag 30 april 2006 21:29 schreef cerror het volgende:
haar zang klinkt als een flauwvallende teef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |