DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoDquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef pomtiedom het volgende:
De Expensionset Firestorm is gewoonweg de beste expensionset in gamesland ooit. Daar valt niet over te discussieren.
Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD
Dus ik ga hem nu installeren
Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoD
Ik heb het eergisteren weer opgestart, het heeft mij hd nooit verlaten![]()
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelen
Ja dat valt me ook opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..
Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden
TS normaal heb ik helemaal uitgespeeld, FS nog niet..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..
Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden
Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD
Dus ik ga hem nu installeren
NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld.Kwam telkens niet voorbij een bepaalde missie en toen heb ik het maar opgegeven.
Die artillery iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subs![]()
of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Die artillery idd
[afbeelding]
Dat was een erg sterk wapen. Je had maar een paar nodig om je vijanden van je weg te houden, en de boel echt voor een groot deel plat te leggen. Maarja, GDI had weer die orca bombers en titans(de juggernaut was overigens ook een erg sterk wapen)
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ??
ook een erg leuke combi
+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef X-fi het volgende:
Die Disrupters moet je in de lucht laten vervoeren en in de basis van je tegenstander droppen (afstandje).
Niemand kan er meer aan doen :
als ze het niet doen zijn ze gek. De geruchten zijn sterk iig. Maar daar is een ander topic al voorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Killaht het volgende:
[..]
Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend!
Weet iemand of Blizzard een Diablo 3 gaat maken>!
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...)
werkt grandioos
Ja daar loop ik nu ook tegen aan...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
dat heb ik met tijsmissiesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
waarom verhoog je de gamespeed dan niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
Ik zette de gamespeed ook altijd op z'n hoogst, of 1 na hoogst. Want als je na een tijdje een volledige base had gebouwd werd het spel ontzettend traag. En helemaal als je die MMk2 erbij nam. Je kon echt merken dat het spel er moeite mee had. Naarmate het spel vorderde en je veel objecten van je tegenstander kapotschoot, werd het spel weer sneller. Dit vond ik een nadeeltje van het spel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef DooD het volgende:
[..]
waarom verhoog je de gamespeed dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |