abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:14:30 #151
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_37980504
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLA
Ik heb zojuist een 11 min e3 filmpje van Supreme Commander gekeken en ik hoop dat C&C toch goed naar de concurrentie kijkt, aangezien ik toch wel een beetje stil werd van dat filmpje. Er zaten zoveel tactische mogelijkheden in die game met enkelt een uitleg van de gameplay dat er toch een lach op mijn gezicht verscheen. Nu is het moeilijk om C&C te vergelijken met Supreme Commander, omdat C&C nog in de vroege fase zit maar ze moeten toch maar eens kijken naar bv de uitzoomfunctie van Supreme commander. Een ander ding wat ik eigenlijk eis van de nieuwe C&C is dat je in C&C nu eindelijk je fighters in een Cap rond/boven je base kan laten vliegen, want die ziellige rondjes die ze draaide in generals was ronduit lachwekkend.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_38218446
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, generals engine...

Ik hoopte eigenlijk dat er een keer een nieuwe engine zou komen, die wat meer overzicht heeft. Dat vindt ik echt het grootste probleem van generals. Je kunt niet ver genoeg uitzoomen, en je kunt de hoek niet veranderen. Ben ik de enige dit dit zo iritant vind?
Download de Camera Zoom mod maar eens, werkt perfect

http://www.generalsmaps.net/mods_zerohour.php?current_page=2
..///
pi_38219461
Flash filmpje: Command & Conquer Tiberium Catastrophe

http://newgrounds.com/portal/view/312927 (klik op WATCH THIS MOVIE!)
..///
  vrijdag 26 mei 2006 @ 06:48:53 #154
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_38222587
leuke flash
  vrijdag 26 mei 2006 @ 07:02:51 #155
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38222627
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:07 schreef wipes66 het volgende:

ik vond 'm niet zo grappig.
pi_38223197
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLA
Gewoon een mvc bouwen, heel veel makkelijker werd het niet in C&C. Ik wil een waardige afsluiting van de serie, niet een of andere crappy spel dat gebaseerd op een naam op hoge verkopen hoopt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:27:40 #157
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_38224306
quote:

MacGyver
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:31:12 #158
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_38224364
quote:

Humor
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:23:46 #159
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38587108

Nieuw plaatje
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:29:06 #160
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38587252
Ik wil 'm.

Maar zal er toch echt een nieuwe computer voor moeten aanschaffen. Dat wordt sparen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:23:22 #161
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_38619912
Je hebt nog tijd zat Kerst 2007 is nog ver weg.
pi_38680357
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]

Nieuw plaatje
Ziet er mooi uit, zou dat nou door de engine zijn gemaakt?
..///
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:17:48 #163
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_38682302
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef DooD het volgende:
Je hebt nog tijd zat Kerst 2007 is nog ver weg.
De lijdensweg waarom nog zo lang...
Wel mooi, kan ik nog ff sparen voor een uberPC
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:01:08 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38690385
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:17 schreef appelsientje het volgende:

[..]

De lijdensweg waarom nog zo lang...
Wel mooi, kan ik nog ff sparen voor een uberPC
Dat is ook een beetje waar ik me aan vast hou
Als hij komt moet je een uberpc hebben en die heb ik dan liever volgend jaar dan nu
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:46:14 #165
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_38692011
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje waar ik me aan vast hou
Als hij komt moet je een uberpc hebben en die heb ik dan liever volgend jaar dan nu
Amen. volgend jaar is vista er met directx10 en directx10 videokaarten. Plus de oorlog in processorland zal dan een nieuw hoogtepunt bereiken. Met Amd die met zijn Kl8 komt en Intel die dat stevig beconcurreerd met zijn core 2 duo.
  maandag 19 juni 2006 @ 11:33:39 #166
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_38996746
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Frank Klepacki!
Nope, die niet deze keer.
I mean no harm
  maandag 19 juni 2006 @ 11:39:46 #167
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_38996900
Command & Conquer 3: Tiberium Wars [Deeltje 2]

aha leuk deel 2 is er al
nou ja mijn fout...
reach out and touch faith
  maandag 19 juni 2006 @ 18:50:03 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39009420
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:46 schreef DooD het volgende:

[..]

Amen. volgend jaar is vista er met directx10 en directx10 videokaarten. Plus de oorlog in processorland zal dan een nieuw hoogtepunt bereiken. Met Amd die met zijn Kl8 komt en Intel die dat stevig beconcurreerd met zijn core 2 duo.
Jep, moet geil worden

edit: spreekwoordelijk bedoel ik dat natuurlijk he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 juni 2006 @ 21:04:40 #169
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_39014245
quote:
Op maandag 1 mei 2006 06:51 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Industrial.
Godsamme, wat was die soundtrack van C&C vet zeg.
Fight, win, prevail!!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_39015065
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:33 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Nope, die niet deze keer.
Geen Frank K. ?
Scheren is voor schapen!
pi_39016596
Mhh, minder zin om zelf voor 1 spel te gaan upgraden. Ik vraag mijn baas tegen die tijd om een nieuw laptop
De enige kans voor een pc upgrade is DiabloIII
  maandag 19 juni 2006 @ 22:01:58 #172
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_39017071
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Geen Frank K. ?
Nee, hij werkt inmiddels voor een ander bedrijf aan een ander project. EA zegt dat ze de muziek van de afgelopen tien jaar bestuderen of zoiets om ervoor te zorgen dat er vergelijkbare muziek zal zijn.
I mean no harm
pi_39017328
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]

Nieuw plaatje

Wel leuk dat er toch een vervolg komt op de Tiberian Sun reeks. Werd al heel lang over gespeculeerd, alleen is toen Westwood Studio's destijds door EA overgenomen als ik me niet vergis, en is dat hele project stil komen te liggen.

Ik vond Renegade weer niets eigenlijk, maar C&C Generals deed het weer een stuk beter

Wel verwarrend trouwens, het heet nu Tiberium Wars, terwijl de voorloper Tiberian Sun heette. En volgens mij hebben beiden het over dat zelfde groene goedje. En de verhaallijn is ook weer lekker wazig. Nu leeft Kane weer En we mogen Firestorm niet vergeten, het vervolg op Tiberian Sun (een patch) waarbij je het moest opnemen tegen Cabal. Een soort van doorgedraaide computer van NOD. Als je Firestorm uit hebt gespeeld onder de NOD mode, zie je Kane ook weer tot leven komen. Die gast komt telkens terug

Hier 2 screenshots van dat eindfilmpje met Kane die je te zien krijgt als je onder NOD bij Tiberian Sun Firestorm alles uit had gespeeld:

En hier de laatste level, Core of the problem in Firestorm (NOD):

(daar gingen aardig wat uurtjes inzitten trouwens, om Cabal te verslaan )
pi_39017696
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef SpiceP het volgende:

[..]

Wel leuk dat er toch een vervolg komt op de Tiberian Sun reeks. Werd al heel lang over gespeculeerd, alleen is toen Westwood Studio's destijds door EA overgenomen als ik me niet vergis, en is dat hele project stil komen te liggen.

Ik vond Renegade weer niets eigenlijk, maar C&C Generals deed het weer een stuk beter

Wel verwarrend trouwens, het heet nu Tiberium Wars, terwijl de voorloper Tiberian Sun heette. En volgens mij hebben beiden het over dat zelfde groene goedje. En de verhaallijn is ook weer lekker wazig. Nu leeft Kane weer En we mogen Firestorm niet vergeten, het vervolg op Tiberian Sun (een patch) waarbij je het moest opnemen tegen Cabal. Een soort van doorgedraaide computer van NOD. Als je Firestorm uit hebt gespeeld onder de NOD mode, zie je Kane ook weer tot leven komen. Die gast komt telkens terug
Tiberian dawn was de eerste in de reeks, daar leren we tiberium kennen. En kane natuurlijk. Op het einde van dat verhaal wordt hij verpletterd of geionroosterd. Lag aan je actie mollen of ioncanon dat je op zijn temple als genadeslag deed.

In tiberian sun kwam hij terug, en in de uitbreiding firestorm bleek dat hij gekloond werd en dat de kloon gebruikt werd om goedgelovigen nodaanhangers te leiden. Ook kregen we te maken met nieuwe alien levensvormen. In (ik denk) de nieuwe en laatste uit de reeks zullen we leren wat de aliens met de aarde echt van plan zijn.

Het is iig al bekend dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze moet ik spelen, ik ben er toe in staat er 1 a 2 weken voor vrij te nemen van mijn werk
Toch mijn baas lief aankijken voor de hardware

Only time will tell, sooner or later, time will tell
pi_39018026
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Deze moet ik spelen, ik ben er toe in staat er 1 a 2 weken voor vrij te nemen van mijn werk

Ik kan niet wachten totdat het zover is idd. Ik kijk er zeker naar uit, naar C&C 3; Tiberium Wars.

(en bedankt voor het ophelderen van de Tiberian geschiedenis)
  maandag 19 juni 2006 @ 22:34:40 #176
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_39018588
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tiberian dawn was de eerste in de reeks, daar leren we tiberium kennen. En kane natuurlijk. Op het einde van dat verhaal wordt hij verpletterd of geionroosterd. Lag aan je actie mollen of ioncanon dat je op zijn temple als genadeslag deed.

In tiberian sun kwam hij terug, en in de uitbreiding firestorm bleek dat hij gekloond werd en dat de kloon gebruikt werd om goedgelovigen nodaanhangers te leiden. Ook kregen we te maken met nieuwe alien levensvormen. In (ik denk) de nieuwe en laatste uit de reeks zullen we leren wat de aliens met de aarde echt van plan zijn.

Het is iig al bekend dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kloon?!?! Sorry hoor, maar uit Tiberium Sun bleek dat kane de aanslag wel had overleeft, maar dat hij beeldapparatuur gebruikte om het te doen voorkomen alsof hij geen schade had opgelopen terwijl in werkelijkheid zijn halve gezicht was vernield.
De kane wat je ziet in Spicy K's afbeelding is weldegelijk de echte Kane, in Cabal's Handen. Je hoort dan Cabal ook zeggen 'We have to re-align our objectives' of zoiets.
De eerste Command & Conwuer had eigenlijk geenv erdere naam, Tiberium Dawn kwam er pas later bij, ook was de eerste C&C origineel alleen voor DOS bedoeld, was het een dik twee-cd doosje (in tegenstelling tot de huidige dunne doosjes of DVD dozen) en had het een klein boekje erbij zitten waar enkele typfouten in zaten. Sommige filmpjes zijn nooit gebruikt in de eerste C&C, net als sommige units. met behulp van Mixman en editors kun je deze alsnog benaderen. Ook zat er origineel een fout in waardoor je een level kon missen.

Een leuke missie is de missie waarbij je met de Commando (later bekend als Havoc) een gebouw moet opblazen waarbij je denkt dat het de Comm. Tower moet zijn, maar het eigenlijk de Airstrip is, als je toch de Airstrip opblaast hoef je een bepaalde missie niet te doen. (dit is dus niet die fout)

Een leuke van de Nod-eindmissies is dat er een enkele eindmissie is waarbij je twee MCV's krijgt. Covert Operations geeft overigens aan dat Kane nog leeft als je de secret van C&C Funpark weet te ontrafelen. Er moet worden aangenomen dat hij daar ookal 'image-enhacers gebruikt. leuk detail is dat kane schijnbaar op een filmset is.
I mean no harm
pi_39018808
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:34 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Kloon?!?!
Uit het einde van firestorm kun je dat er wel uit halen ja
Maar goed, laten we niet gaan rzuieen over wat waarschijnlijk in Wars uitgelegd gaat worden, dan weten we het hopelijk zeker. En ik had de DOS versse, later herdoopt in svga voor windows met de subtitel tiberian dawn. Ooit op mijn pc de dosversie nog opgestart, die harvesters zijn dan opeens zo lekker groot
  maandag 19 juni 2006 @ 22:48:53 #178
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_39019428
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uit het einde van firestorm kun je dat er wel uit halen ja
Maar goed, laten we niet gaan rzuieen over wat waarschijnlijk in Wars uitgelegd gaat worden, dan weten we het hopelijk zeker. En ik had de DOS versse, later herdoopt in svga voor windows met de subtitel tiberian dawn. Ooit op mijn pc de dosversie nog opgestart, die harvesters zijn dan opeens zo lekker groot
Goed we zullen er niet over bakkelijen dan. Alleen nog ter zijnoot dat de andere mensen in de pod niet specifiek op kane lijken en de Kane in de pod die wel definitief op Kane lijkt waarschijnlijk de echte is die door Cabal is gevangen\gevonden gezien de beschdigingen aan zijn gezicht.

Ik heb hier nog een enkele CD van de originele DOS versie liggen (De Nod Disk), het was mijn eerste gekopieerde CD. Het origineel was van een vriend van mij, de kopie stamt uit de tijd dat vier speed CD-branders een extreem duur hobbie-apparaat was. het origineel is gekocht in eht jaar dat het uitkwam en ik speelde het voor het eerst in de lente, wat er tot op de dag van vandaag voor zorgt dat ik op een vroege zonnige lentedag nogsteeds zin heb om C&C 1 te spelen op mijn PC. De overige C&C versies heb ik allemaal legaal en los (dus nog niet de decade pack), met uitzondering van Aftermath en Counterstrike expansies plus de Yuri's revenge expansie. De eerste twee zijn niet echt meer te kopen in de winkel de de laatste los iig niet. Ik denkd at ik alsnog de decade pack koop omdat er een DVD bij zit vol met extra's inclusief een interview met de makers geloof ik.
I mean no harm
pi_39019879
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:48 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een enkele CD van de originele DOS versie liggen (De Nod Disk), het was mijn eerste gekopieerde CD. Het origineel was van een vriend van mij, de kopie stamt uit de tijd dat vier speed CD-branders een extreem duur hobbie-apparaat was. het origineel is gekocht in eht jaar dat het uitkwam en ik speelde het voor het eerst in de lente, wat er tot op de dag van vandaag voor zorgt dat ik op een vroege zonnige lentedag nogsteeds zin heb om C&C 1 te spelen op mijn PC. De overige C&C versies heb ik allemaal legaal en los (dus nog niet de decade pack), met uitzondering van Aftermath en Counterstrike expansies plus de Yuri's revenge expansie. De eerste twee zijn niet echt meer te kopen in de winkel de de laatste los iig niet. Ik denkd at ik alsnog de decade pack koop omdat er een DVD bij zit vol met extra's inclusief een interview met de makers geloof ik.
mijn broer(tje) heeft dat decade pack ook gekocht, ik had yuri's revenge nog niet gespeeld, dus die heb ik maar even geleend.
Bij vlagen pittig overigens. van mij mag C&C 3 ook lekker pittig zijn, aan dat dune2000 remake verhaal had ik bv niets. En na avonden aan Dune 2 te hebben gezeten en met tonnenhoge verwachtingen wachtend op de svga versie met 2000. Zucht. Ik hoop dus dat EA het nu niet verprutst. Laat dit laatste deel waardig zijn. Geen generals wannabee
pi_39020108
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:48 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

met uitzondering van Aftermath en Counterstrike expansies. De eerste twee zijn niet echt meer te kopen in de winkel de de laatste los iig niet. Ik denk dat ik alsnog de decade pack koop omdat er een DVD bij zit vol met extra's inclusief een interview met de makers geloof ik.
Die Decade DVD moet ik ook nog eens gaan halen ja. Kan ik de collectie eens gaan aanvullen.

Ik heb The Aftermath en Counterstrike (Red Alert) hier origineel in doos En daar bovenop nog eens origineel de Worldwide Warfare (C&C and The covert operations mission disc, en daar weer de Red Alert plus de mission discs Counterstrike and The Aftermath). Is weer zo'n hele grote doos dus waar alles inzit, naast de losse (normale) dozen van C&C.

Alles origineel dus, en het was zijn geld dubbel en dwars waard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')